1795 Reacties

5 jaar geleden

Geeft die van jou nu 5,4 aan bij 11 weken?
Jup

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Jup
Ik had met 11w6d 5,9 cm, dus klopt wel een beetje

5 jaar geleden

Even geen klaagmoment maar een fijn moment! Vandaag mijn eerste zwangerschapsbh's gekocht! Wat een verademing!! Mijn eigen bh's gingen strak zitten 😥

5 jaar geleden

Ik heb net in een restaurant gehuild omdat er graatjes in mijn vis zaten.....

5 jaar geleden

16 de week krijg je nou te weten wat het word of is het alleen controle op de afspraak?

5 jaar geleden

Hallo.. hebben jullie het ook dat jullie partner ineens stoort ? Alles wat hij doet of zegt maakt me gewoon kwaad Grtjs

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

16 de week krijg je nou te weten wat het word of is het alleen controle op ...
Normaal weten ze het al van week 12

5 jaar geleden

Reactie op Jamz93

Hallo.. hebben jullie het ook dat jullie partner ineens stoort ? Alles wat ...
Hormonen 🤣

5 jaar geleden

Klopt ze weten het eerder maar moest afspraak maken en op me kaartje staat controle dus daarbij hoort een echo of niet? 🤔 zit met veel vragen in me hoofd

5 jaar geleden

Reactie op Jamz93

Normaal weten ze het al van week 12
Dit is gewoon niet waar. Vanaf 14 weken is het soms met een 3d echo mogelijk, maar over t algemeen is het pas rond 16 betrouwbaar.

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Klopt ze weten het eerder maar moest afspraak maken en op me kaartje staat ...
De 16 weken echo is niet standaard en wordt ook niet vergoedt. Dit noemen ze een pretecho.

5 jaar geleden

@navels ja klopt alleen moest ik van de verloskundige afspaak maken om controle en dan ben ik 16 weken 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Navels

Dit is gewoon niet waar. Vanaf 14 weken is het soms met een 3d echo mogelij ...
Nee klopt. Bij 12 weken zien al onze baby’s er hetzelfde uit.

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

@navels ja klopt alleen moest ik van de verloskundige afspaak maken om cont ...
Dan zou je eventueel kunnen vragen of ze naar het geslacht willen kijken. Tenzij je natuurlijk zelf graag een pretecho met meerdere mensen of in een andere week wilt.

5 jaar geleden

Reactie op Jamz93

Normaal weten ze het al van week 12
Nee met 12 weken weten ze het nog niet.

5 jaar geleden

Ik heb sinds gisteren het idee dat ik de baby voel! Heel raar want ik lees overal dat 't niet kan en helemaal niet bij je eerste (bijna 13 weken) maar ik ben er echt overtuigd van! Vandaag zagen we ook op de echo dat het echt een wiebel kont is 😂

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

@navels ja klopt alleen moest ik van de verloskundige afspaak maken om cont ...
Dat is vaak alleen controle, dus geen echo. Even naar het hartje luisteren en een gesprekje om te vragen hoe je je voelt en kun je je vragen stellen. Vaak met 20 weken weer een echo.

5 jaar geleden

Reactie op Jamz93

Hallo.. hebben jullie het ook dat jullie partner ineens stoort ? Alles wat ...
Nee, niet wat hij doet of zegt. Ik irriteer me er alleen mateloos aan dat hij ademhaalt in zijn slaap. 🙈 het houdt mij namelijk al wekenlang wakker, omdat het zo hard gaat..

5 jaar geleden

Reactie op Irina

Nee, niet wat hij doet of zegt. Ik irriteer me er alleen mateloos aan dat h ...
Misschien tijd voor oordoppen? Dat gebruik ik ook, omdat mijn vent snurkt en ik heel licht slaap.

5 jaar geleden

Reactie op Irina

Nee, niet wat hij doet of zegt. Ik irriteer me er alleen mateloos aan dat h ...
Dat ken ik.. lig al 2 nachten in het logeerbed. Ik word snachts wakker van zn gesnurk en kan dan niet meer slapen.