1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik heb de huisarts gebeld voor iets tegen de misselijkheid, zegt ze doodleu ...
Gewoon je verloskundige bellen. Als je daar een betere klik mee hebt, zij kunnen dit soort medicijnen ook gewoon voorschrijven. Ik heb het ook via de verloskundige gekregen!

5 jaar geleden

Sinds 2 dagen zo'n verschrikkelijke hoofdpijn. Dacht in t begin dat t door de hitte kwam maar t blijft helaas aanhouden pff. Durf eigenlijk niet zo goed meer paracetamol te pakken dan die 2 die ik er al op heb..

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik heb de huisarts gebeld voor iets tegen de misselijkheid, zegt ze doodleu ...
Ik heb ook last van zware misselijkheid en neem nu navalit! Door de gynaecoloog voorgeschreven. Niet goedkoop maar werkt goed :) veel succes!

5 jaar geleden

Reactie op Winette

Gewoon je verloskundige bellen. Als je daar een betere klik mee hebt, zij k ...
Top! Ik ga het via haar proberen. De vorige verloskundige praktijk was erg onpersoonlijk en gaf hetzelfde aan als de huisarts. Maar deze praktijk waar ik nu zit is veel kleiner en voelt beter. Daar maar belletje heen doen.

5 jaar geleden

Hele week nergens last van gehad en vandaag opeens ontzettende vermoeidheid. Na een goede nachtrust toch weer een dutje gedaan van 2 uur😞 voel me nog steeds uitgeput..

5 jaar geleden

Pfff mag ik nou wel of geen brie? Ik zie bij de AH verse roombrie, gemaakt van koemelk. Maar er staat niet of dat gepasteuriseerd is. Kan het nergens vinden! Wie weet raad? En verse roomkaas idem dito! Gedoe met bbqen.....

5 jaar geleden

Ik ben constant honger. Maar echt alsof ik dagen geen eten gehad heb. Als ik dan iets neem wat meestal niet zo gezond is kijkt mijn man me echt aan alsof ik extreem morbide obees ben. Hij verstaat niet dat ik zoveel honger heb en denkt dat ik als ik zo voortdoe snel 100 kg ga wegen en niet meer kwijt zal geraken

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Pfff mag ik nou wel of geen brie? Ik zie bij de AH verse roombrie, gemaakt ...
De meeste brie die in de supermarkten liggen wel, als het maar niet van rauwe melk is gemaakt toch dacht ik?

5 jaar geleden

Ik ben constant honger. Maar echt alsof ik dagen geen eten gehad heb. Als i ...
High five! Hier net zo.. om het uur honger alsof ik nog niks heb gegeten 🙈

5 jaar geleden

Reactie op lindaa

High five! Hier net zo.. om het uur honger alsof ik nog niks heb gegeten 🙈 ...
Ja maar het onbegrip.. hij kijkt me echt aan dan van je bent moddervet.. voel me er zoo onzeker door zou op de duur niets meer durven eten maar heb zoveel honger...

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Sinds 2 dagen zo'n verschrikkelijke hoofdpijn. Dacht in t begin dat t door ...
Gyneacoloog zei max 4 per dag van 1gram. Hoofdpijn absoluut couperen je schiet er niet mee op als het blijft zei ze.

5 jaar geleden

Ja maar het onbegrip.. hij kijkt me echt aan dan van je bent moddervet.. vo ...
Dat is wel vervelend inderdaad, miss toch even aankaarten dat je dat niet zo leuk vindt als hij dat zegt. Gelukkig zegt mijn vriend dat niet, die zegt alleen ‘nou ik zie nog helemaal geen buikje hoor’. Mag gelukkig alles van hem eten wat ik wil 🤣

5 jaar geleden

Reactie op lindaa

Dat is wel vervelend inderdaad, miss toch even aankaarten dat je dat niet z ...
Hij was er nogtans bij als de gyneacoloog zei dat ik MOET eten als ik honger heb ofdat ik anders misselijk zal worden.. maar blijkbaar luistert ie daar niet naar...

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Pfff mag ik nou wel of geen brie? Ik zie bij de AH verse roombrie, gemaakt ...
Je kan de roombrie van AH gewoon eten. Ik heb het destijds nagevraagd aan vk. En in de Nederlandse supermarkt kan je alles eten zolang er geen ‘au lait cru’ specifiek op staat. Heb inmiddels al heel wat broodjes brie op, 1 van Mn cravings :p

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Je kan de roombrie van AH gewoon eten. Ik heb het destijds nagevraagd aan v ...
Oh top zeg! Fijn. Haha ja ik heb er behoorlijk trek in. Ik ben ook verzot op stokbrood met kruidenboter (die kant en klare). 😍

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Sinds 2 dagen zo'n verschrikkelijke hoofdpijn. Dacht in t begin dat t door ...
Misschien wat toco Tholin op je voorhoofd smeren? Ik gebruik het nu ook en het is wel stuk minder.

5 jaar geleden

Ik ben constant honger. Maar echt alsof ik dagen geen eten gehad heb. Als i ...
Dat is niet leuk:(

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Pfff mag ik nou wel of geen brie? Ik zie bij de AH verse roombrie, gemaakt ...
Enige waar je inderdaad even goed op moet letten is of het van gepasteuriseerde koemelk is gemaakt. Ik ben bijvoorbeeld ook echt gek op de Fuet worst. Vorige zwangerschap mocht ik dat gerust af en toe eens pakken, door het zout gehalte is het veilig, maar met mate vanwege het zout.

5 jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad en erna naar de vk, blijkt mn bloeddruk echt te hoog te zijn. Nu vanmiddag naar de gynaecoloog voor verder onderzoek. Pfff maak me zorgen....

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Vandaag termijn echo gehad en erna naar de vk, blijkt mn bloeddruk echt te ...
Rustig aan doen hoor, niet stressen is alleen beter dat je wordt doorverwezen 😉 Komt vast goed laat even weten hoe het gegaan is xx