1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op keanetje

Toen ik het mijn ouders bekend maakte riepen ze zelf wacht even met de buit ...
Helaas herkenbaar...

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik heb de huisarts gebeld voor iets tegen de misselijkheid, zegt ze doodleu ...
Hmm. Nou ik ben zelf huisarts en ik geef emesafene gewoon als vrouwen erg misselijk zijn van de zwangerschap. Mijn collega's doen dat even goed, dus denk inderdaad dat je huisarts wat soepeler mag zijn. heb voor mezelf inmiddels ook in huis sinds ik af en toe dagen heb dat ik braak, dan gebruik ik het. Middel wordt al 20 jaar gebruikt zonder schadelijke effecten op de zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op keanetje

Toen ik het mijn ouders bekend maakte riepen ze zelf wacht even met de buit ...
Ah dat is echt jammer😞 super vervelend voor je. Hoop dat ze wel inzien dat dit niet leuk is..

5 jaar geleden

14+1# vermoeid vermoeid vermoeeeeeid😩 heb t idee dat ik elke dag uitgeput wakker wordt. En rond de middag een barstende koppijn die niet weg gaat met paracetamol. Heb ook 't idee dat niemand je begrijpt als je dit als geeft 😞

5 jaar geleden

Welja, de eerste persoon heeft al aan m’n buik gezeten! 😩 Irritante collega (die sowieso een beetje moeite heeft met sociale omgangsvormen) aaide erover toen ik het nieuws bekend maakte. En ik durfde er niks van te zeggen omdat ik zo verrast was 🙈

5 jaar geleden

Reactie op HZ

Welja, de eerste persoon heeft al aan m’n buik gezeten! 😩 Irritante colleg ...
Hahahahaha jaaa dat had ik bij een vriendin en ik dacht bij mezelf uhhh je aaide nu net nog mijn vetrolletje hoor hahahaha

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik wacht nu al 2 weken op de uitslag van de nipt en ik ben 't wachten helem ...
Ik snap je volkomen ,zelf zei de vk tegen mij dat de uitslag bij ons binnen 15 werkdagen bekend is . Vind het ook erg lang duren

5 jaar geleden

Mijn buren hoor ik voor het eerst na 18 jaar bewust eten in de tuin. Wat een herrie maakt hun bestek op de borden. Mijn hemel, eet toch gewoon normaal!! Klinkt alsof ze het hele bord proberen te snijden. Dat geluidje irriteert me nu mateloos😤

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Mijn buren hoor ik voor het eerst na 18 jaar bewust eten in de tuin. Wat ee ...
😂😂 haha geweldig, grappig dat alles nu zo lekker irritant en emotioneel is he

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

😂😂 haha geweldig, grappig dat alles nu zo lekker irritant en emotioneel i ...
Het is echt voor het eerst en gelukkig merk ik meteen dat het wel de hormonen zijn. Maar echt bizar waar een mens zich druk om kan maken he hahaha

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Het is echt voor het eerst en gelukkig merk ik meteen dat het wel de hormon ...
Ik heb sinds twee dagen echt jankbuien haha

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik heb sinds twee dagen echt jankbuien haha
Oh Ja dat is nog erger eigenlijk. Ik had ze rond week 5 tm 8 heel erg. Nu niet meer. Maar wel sneller emotioneel als iemand iets vertelt ofzo haha

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Oh Ja dat is nog erger eigenlijk. Ik had ze rond week 5 tm 8 heel erg. Nu n ...
Hopelijk wordt t wat minder de komende tijd, de emoties en irritaties hahaa

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik heb sinds twee dagen echt jankbuien haha
😂

5 jaar geleden

Ik snap je volkomen ,zelf zei de vk tegen mij dat de uitslag bij ons binnen ...
Wacht jij ook al zo lang? Zelfs mijn partner, die heel nuchter is begint nu bang te worden dat er wat aan de hand is. Ik weet wel dat ik in de toekomst geen test meer doe haha. Zit nu op werkdag 11.

5 jaar geleden

Daarom begin ik nooit aan die testen die stress alleen al !

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik heb sinds twee dagen echt jankbuien haha
Nou die jankbuien en moodswings heb ik al een tijdje😂😂😂 zaten laatst bij mijn ouders tv te kijken kwam er iets zielig voorbij hoppa ik janken joh... Dus mijn pa, weer lekker droog uit de hoek, goh je ken wel merken dat je zwanger bent he bolle🙈🙈

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Daarom begin ik nooit aan die testen die stress alleen al !
Klopt, echter heb ik meerdere vriendinnen die allemaal al binnen een week uitslag hadden. Ik heb dus te makkelijk gedacht dat ik ook wel binnen een week meer zou weten.

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Wacht jij ook al zo lang? Zelfs mijn partner, die heel nuchter is begint nu ...
Mij is dit bij voorhand al gezegt ik kan volgen de week pas terecht en dan moet ik nog 15 dagen wachten . Ik snap jullie onzekerheid .moet zeggen dat wij dat nu al hebben en moeten nog voor de test

5 jaar geleden

Mij is dit bij voorhand al gezegt ik kan volgen de week pas terecht en dan ...
Voor alsnog lijkt het alleen bij het emc lang te duren. Andere ziekenhuizen vaak al binnen 5 dagen bericht.