1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou die jankbuien en moodswings heb ik al een tijdje😂😂😂 zaten laatst bij ...
Erg he.... Heb vandaag alleen al 4x gehuild... gaat echt nergens over.... mijn zus was veilig geland op haar vakantie bestemming... nou toe maar nog een keer... 😭🙈🙈

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Erg he.... Heb vandaag alleen al 4x gehuild... gaat echt nergens over.... m ...
Ja nou vanochtend kreeg ik het geboortekaartje van de kleine van een vriendin in de bus... Hoppa ook weer raak...

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja nou vanochtend kreeg ik het geboortekaartje van de kleine van een vriend ...
Het is toch wat he hahaa en dan ook niet een traan ofzo maar meteen brullen met snikken en vreemde geluiden erbij hahaa

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Het is toch wat he hahaa en dan ook niet een traan ofzo maar meteen brullen ...
Stomme hormonen ook😂

5 jaar geleden

Ik huil ook om alles.Mijn vriend zegt wat huilen,film kijken huilen.Erg hoor die hormonen.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou die jankbuien en moodswings heb ik al een tijdje😂😂😂 zaten laatst bij ...
Wij zaten laatst gezellig met m'n schoon broer en schoonzus aan 't kletsen tot laat in de avond. Plots moest ik huilen omdat ik 't zo gezellig vond en leuk dat we samen aren😭😂😂😂😂😂😂😂 Dat is echt zo niks voor mij. Iedereen lachen

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Wij zaten laatst gezellig met m'n schoon broer en schoonzus aan 't kletsen ...
Jaaa herkenbaar 😂😂😂

5 jaar geleden

Ppfff even klagen, ik ben nog altijd zo beroerd en kan eigenlijk alleen zout en vet eten soms verdragen en anders niks. Met drinken gaat chocomel goed en cola en soms sinas... Vandaag weer veel overgegeven en ook flauw gevallen, heb wel emesafene, maar die maken van de orkaan waarin ik zit enkel een heftige storm... En dan is er vanuit mijn werk 0 begrip van directe cillegas, ik was gister 10 minuten later. Ik moet wat verder weg parkeren en tijdens het lopen was ik ook al misselijk geworden en dus even gestopt. Een grote klaagzang tussen 2 collegas over dat ik dan later was en waar dat allemaal op slaat... Ik ben verdorie al blij als ik mezelf zo op kan peppen om iberhaupt naar mn werk te gaan aangezien ik zo lamlendig ben. De verloskundige vindt dat ik echt rustig aan moet doen, heb het idee dat ziekmelden de enige oplossing wordt om mezelf ook echt die rust te geven, word daar zo verdrietig van!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Ppfff even klagen, ik ben nog altijd zo beroerd en kan eigenlijk alleen zou ...
Dit is precies wat ik dus al de hele week heb.... Ik kan ook niet meer... Gister bloed moeten laten prikken dmv verwijzing van verloskundige dus ik dat braaf laten doen viel ik bijna flauw wéér... Dus gestopt na 3 buisjes ze moesten er eigenlijk 4 hebben maar goed zij overlegd nee mevrouw Willemse het is goed die 4e hoeft niet... Dus ik naar huis opgelucht, nee lees ik net het bericht dat ze nu op 2 onderdelen wel uitslagen hebben en voor de andere 2 te weten vitamine D en glucose moet ik nu dus wéér opnieuw gaan laten prikken 😭😭😭😭 kan wel janken baal hier zo van he, als ik nou gisteren gewoon even doorgezet had dan hadden ze dat 4e buisje ook gehad en hoefde ik niet opnieuw geprikt te worden😢

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dit is precies wat ik dus al de hele week heb.... Ik kan ook niet meer... G ...
Ik was idd ook in shock van de hoeveelheid buisjes ik moest er 5, knijp hem altijd al bij 2 🤢

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik was idd ook in shock van de hoeveelheid buisjes ik moest er 5, knijp he ...
Ik knijp hem altijd al bij de woorden je moet bloed laten prikken 🙈 met mijn angst voor naalden en bloed Dus ik wil ook echt nog niet aan de bevalling denken hoe ik dat in godsnaam ga doen...

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik knijp hem altijd al bij de woorden je moet bloed laten prikken 🙈 met mi ...
Ik had met mijn vorige bevalling 10 maanden geleden 😅😊 geen infuus of iets wat met naalden te maken heeft alleen ruggenprik maar dat is je eigen keus natuurlijk

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik had met mijn vorige bevalling 10 maanden geleden 😅😊 geen infuus of i ...
oh dat is fijn om te weten 😁 idd

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Ppfff even klagen, ik ben nog altijd zo beroerd en kan eigenlijk alleen zou ...
Joh, ik zou me echt ziek melden hoor. Mijn eerste zwangerschap vanaf 6 weken halve dagen gewerkt ivm extreme misselijkheid. Ziekenhuisopname gehad door uitdroging en emasefene hielp niks. Nu 11+3 en ook weer halve dagen aan het werk, vermoeidheid werkt bij mij direct op de misselijkheid. Echt, neem tijd om te rusten! Je hebt er niks aan dat je de rest van de zwangerschap vermoeid blijft omdat je nu niet naar je lichaam luistert. (Dat had ik dus de eerste zwangerschap, toen had ik me die eerste weken volledig ziek moeten melden)

5 jaar geleden

Vandaag een heel misselijk opgestaan en niets lijkt te helpen..anders nooit last van (10w2d ondertussen) maar zie vanavond klein beebje terug dus dat verzacht alles!

5 jaar geleden

Pff ik kijk er naar uit om mn kleine de wereld te laten zien. Als ik door een mooi bos fietst dan praat ik in gedachte tegen de kleine, kan niet wachten tot je er bent dan kunnen we samen hier wandelen want het is zo mooi! En vervolgens denk ik pfff nog zo'n 6 maanden en een bevalling eerst te ondergaan.... En daar heb ik toch zo'n kriebels voor. Ik wil niet 6 maanden wachten én een zware bevalling krijgen. Ik wil NU wandelen!!!! Met de mooie nieuwe kinderwagen 😂

5 jaar geleden

Hier even aan baalmoment, net de uitslag van het bloedonderzoek te horen kregen (was afgelopen vrijdag afgenomen). Vitamine B12 is aan de lage kant, en de huisarts wil verder onderzoeken waar dat door komt (ook al vaker last van gehad..🙄), morgenvroeg maar opnieuw bloed laten afnemen. Daarnaast moet ik ook ontlasting inleveren want dat wou de HA ook direct nakijken.. jeetje, voel me er gewoon zenuwachtig door bah. 🙁 Meer die dit hebben gehad?

5 jaar geleden

Heb vandaag last van m'n stuitje😞 en soms ook echt beetje kramp onderin m'n buik. Misschien. Vermoeidheid? Of te veel gedaan?

5 jaar geleden

Reactie op lindaa

Hier even aan baalmoment, net de uitslag van het bloedonderzoek te horen kr ...
Oh jeej dat is echt rot. Je hoopt natuurlijk dat alles gewoon goed is. Nou houden ze jullie beide iig goed in de gaten en controleren ze van alles dus dat is wel fijn denk ik.. Toch beetje positief

5 jaar geleden

Reactie op lindaa

Hier even aan baalmoment, net de uitslag van het bloedonderzoek te horen kr ...
Bij mij moest ik 4 buisjes bloed laten prikken en bij 3 viel ik bijna flauw, dus is ze gestopt, zeiden ze dat ze aan 3 buisjes bloed ook genoeg hadden om alles te testen... Nee hoor uitslagen binnen moet ik toch weer opnieuw geprikt worden omdat ze niet op glucose en vitamine D konden testen😭