1795 Reacties

5 jaar geleden

Has beter gezwegen dat ik weinig last heb... kotsmisselijk sinds een uur 😕 maar ach. Is een goed teken zeker?!

5 jaar geleden

Wij hebben net een intake gehad en voor het lange wachten kregen we nog een echo (1,5 week ook een gehad). Baby was al goed gegroeid ! Ik ben inderdaad ook super moe maar had een lage bloeddruk van 97 boven en 56 onderdruk. Verklaring voor de extreme vermoeidheid.

5 jaar geleden

Hahaha heerlijk dat geklaag! Komt tie... ik ben onwijsssss moe en val om 20:00 uur in slaap, sportte 5 keer in de week en kan nu de trap niet opkomen zonder buitenadem te raken, ben opgezet, mijn borsten zijn nog nooit zo mooi (EN PIJNLIJK) geweest (positief dingetje), heb rugpijn en onderbuikpijn, eetlust weg, hele gezicht vol pukkels en ik kan niet fatsoenlijk tandenpoetsen zonder ontzettend te kokhalzen 😂😂. Maar één ding... deze kwaaltjes zijn mijn grootste vriendjes en weet daarom zeker dat ik ECHT zwanger ben van onze kleine 🥰.

5 jaar geleden

Ik ben die misselijkheid echt spuugzat 😉 Ik geef zoveel over, iedere dag weer. Natuurlijk is het voor een goed doel, maar ben er toch behoorlijk zuur van.. 🤮🤪🥰

5 jaar geleden

En huishouden is hier ook een drama 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Anna-24

Ik ben die misselijkheid echt spuugzat 😉 Ik geef zoveel over, iedere dag w ...
Bel je huisarts of verloskundige... Vraag om iets tegen de misselijkheid en het spugen, heb ik ook gedaan... Vanavond voor het eerst weer eens genoten van het avondeten EN nog steeds niet overgegeven🎉😁

5 jaar geleden

Reactie op Anna-24

En huishouden is hier ook een drama 🙈
Schei uit was gister al om 13.00 uur klaar met werken ging naar huis met de gedachte om ff lekker te stofzuigen en te dweilen... Nou mooi niet dus he😂🙈 viel bij thuiskomst als een blok in slaap op de bank...

5 jaar geleden

Oh die moeheid is zoo herkenbaar. Kan snachts bijna niet slapen en ben tegen het einde van de middag echt een zombie. Voor en na het eten even liggen op de bank en dan vervolgens in bed weer wakker liggen... Verder sinds afgelopen weekend smorgens en savonds super misselijk en overgeven. Rest van de dag gelukkig niet dus probeer dan zoveel mogelijk binnen te krijgen.

5 jaar geleden

Hebben er trouwens meer dames last van dat haren veeel sneller groeien? Vooral beenharen vallen me op. Zeker omdat die ook lastig te scheren zijn i.c.m. de misselijkheid...

5 jaar geleden

Moe! En mn heupen en buik voelen alsof ik gevallen ben, zo beurs, borsten trouwens ook. Lastig om me ergens op te concentreren aangezien ik na 5 minuten overal al klaar mee ben. Last van darmen, heb meer een buik van het niet naar de wc kunnen dan van iets anders, lijk wel een konijn met die keutels... En ik eet echt wel vezels.. Ja fijn topicje dit 😂👌🏻

5 jaar geleden

Ik heb 2 jonge wilde wonders en het is zomervakantie dus de oudste van 3 is ook lekker 24 op 24 bij mama, ik ben stik kapot en zo misselijk! Ik ben ook kei snel overprikkeld wat niet evident is met kids. 1 ding is zeker na deze zwangerschap ga ik terugkijken en niet weten hoe ik het geflikt heb maar we gaan het toch maar weer mooi gedaan hebben!

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Hebben er trouwens meer dames last van dat haren veeel sneller groeien? Voo ...
Ja omg ik heb dat ook

5 jaar geleden

Steeds 's nachts eruit moeten om te plassen. Verschrikkelijk. Had ik anders nooit. Geen wonder dat ik overdag kapot ben.

5 jaar geleden

Reactie op Emmy-24

Steeds 's nachts eruit moeten om te plassen. Verschrikkelijk. Had ik anders ...
Dat heb ik ook! En sinds gisterenavond de eerste misselijkheid mogen meemaken...

5 jaar geleden

hallo dames, ik ben 6 weken zwanger (volgens berekening) van de 4de, derde zwangerschap. Hier ook doodmoe en 's nachts wakker liggen en steeds naar de wc moeten. Heel vermoeiend.. had ik de eerste twee keer niet. Misselijkheid gelukkig verwaarloosbaar! Het vervelendste is dat de bekkenklachten nu al :O weer begonnen zijn... staan en lopen doet alweer pijn. Vind ik erg spannend, hopelijk kan ik nu ook weer tot aan mijn verlof uit de rolstoel blijven. Bijna iedereen is al geïnformeerd... super leuke reacties behalve van mijn schoonmoeder: "nee toch he! ik vind het erg onverstandig ..."

5 jaar geleden

Ik word echt mega grijs! 😂

5 jaar geleden

Reactie op Alittlefoxy

Ik word echt mega grijs! 😂
😳😱 hoort dat er bij ja?? Nooit van gehoord?

5 jaar geleden

Reactie op YvettevR

hallo dames, ik ben 6 weken zwanger (volgens berekening) van de 4de, derde ...
Waarom vind ze het onverstandig dan? Gekke reactie.. Geeft je niet echt een fijn gevoel.

5 jaar geleden

Reactie op Emmy-24

Steeds 's nachts eruit moeten om te plassen. Verschrikkelijk. Had ik anders ...
Las ergens dat de 1 een volle bos haar krijgt en de andere grijs word van al die extra hormonen 😅

5 jaar geleden

Grijs haar ja? Dat heb ik ook nooit gehoord.