1795 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zo'n last van jeukende borsten en tepels! Maar ik kan toch moeilijk te pas en te onpas gaan krabbelen, haha. Heeft iemand misschien een tip?

5 jaar geleden

Reactie op Veer-24

Ik heb zo'n last van jeukende borsten en tepels! Maar ik kan toch moeilijk ...
Nope ik heb het ook zooo erg🤣

5 jaar geleden

Reactie op Veer-24

Ik heb zo'n last van jeukende borsten en tepels! Maar ik kan toch moeilijk ...
Ik juist jeuk aan mn buik😩

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik juist jeuk aan mn buik😩
Oh ja, dat heb ik ook, maar minder erg dan mijn borsten

5 jaar geleden

Reactie op Veer-24

Ik heb zo'n last van jeukende borsten en tepels! Maar ik kan toch moeilijk ...
Ik had dat ook. Ik gebruik nu zwangerschapsolie en geen last meer gehad 😊

5 jaar geleden

Ik had dat ook. Ik gebruik nu zwangerschapsolie en geen last meer gehad 😊
Helpt dat beter als gewone bodylotion/olie? Daar doe ik t nu mee maar heb er nog steeds last van. Vind die zwangerschapsolie zoveel duurder als de normale en vroeg me af of er verschillen zijn?

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Helpt dat beter als gewone bodylotion/olie? Daar doe ik t nu mee maar heb ...
Ik gebruik gewone olie, ben allergisch voor heel veel dingen maar werkt bij mij ook prima ipv speciale zwangerschapsproducten

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Helpt dat beter als gewone bodylotion/olie? Daar doe ik t nu mee maar heb ...
Geen idee, ik heb de gewone olie niet geprobeerd. Ik vind olie wel beter werken dan creme.

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Ja die ken ik! Ik ben 11 jaar samen met mijn vriend. We zijn 27 en ik heb d ...
Jaa gek he!! Snap het ook niet zo.. maargoed je doet het nooit goed, mensen hebben altijd wel een mening. We moeten het maar gewoon lekker laten gaan😊

5 jaar geleden

Pfffff er komt zoveel informatie op mij af, dat ik t amper kan onthouden. Blijkt dus dat ik bij de intake bij de vk een formule heb gekregen om bloed af te nemen, en dat heb ik dus niet gedaan..... ben nu 11 +5 weken. Hopelijk ben ik nog niet te laat...... verder ies ik iets over sikkelcelanemie en thalassemie (in 1 van mijn vele apps).... Ook dat zegt mij helemaal niks.....Ik zie door de bomen het bos niet meer en ben nu bang dat ik fouten ga maken tenkoste van mijn kleine spruitje..(Zo noem ik het)

5 jaar geleden

Blaasontsteking...antibioticakuur... 🙄

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Pfffff er komt zoveel informatie op mij af, dat ik t amper kan onthouden. ...
Dat je later bloedprikt maakt niet uit! Ik mocht ook tegelijkertijd met de nipt test het andere bloedonderzoek doen. Scheelde weer een tripje ziekenhuis!

5 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ik ben er zelf uiteindelijk niet mee begonnen, heb het nog wel liggen mocht ...
Ik begrijp Primparan inmiddels al vier weken en driemaal daags als zetpil. Aanvankelijk mocht ik het maar 5 dagen, omdat Emesafene niet aansloeg. Inmiddels hebben meerdere huisartsen het gezamenlijk overlegd en bleek dat uit nieuw onderzoek blijkt dat zwangere vrouwen het wel voor een langere periode mogen/Kunnen gebruiken en dat er geen (rest)stoffen bij de baby zijn aangetroffen.

5 jaar geleden

OMG! Slapeloosheid is echt killing. Iemand tips?

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

OMG! Slapeloosheid is echt killing. Iemand tips?
Oh ben heel benieuwd, inslapen gaat hier dan nog wel.maar zo na 3 uur echt drama! Onrustige benen en heet!

5 jaar geleden

Als ik in bed lig en eigenlijk ook wel gedurende de dag, heb ik linksonder in Mn buik zeurende en snachts stekende pijn. Vooral snachts is die pijn echt niet leuk omdat ik er veelal wakker van wordt. Slaap al wel met kussen tussen Mn benen. Iemand een idee wat het is? En nog extra tips?

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Als ik in bed lig en eigenlijk ook wel gedurende de dag, heb ik linksonder ...
Klinkt voor mij een beetje al banden pijn.

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Klinkt voor mij een beetje al banden pijn.
Ja dacht ik zelf ook aan, maar is nu al ruim een week echt intens aanwezig dus dacht miss toch wat anders, maar dan zal t nog wel zo zijn 😅

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Ja dacht ik zelf ook aan, maar is nu al ruim een week echt intens aanwezig ...
Naar mijn idee kan dit weken duren door het groeien van je kindje ook mensen in een kraambed hebber er soms nog weken last van

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Oh ben heel benieuwd, inslapen gaat hier dan nog wel.maar zo na 3 uur echt ...
Ja precies! Inslapen gaat prima. Daarna rusteloze benen, pijn aan de zijkant billen. En warm. Vaak uit bed plassen.