1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Welke zwangerschapolie raden jullie aan? Iemand met ervaring die stria voor ...
Ik gebruik ook de zwangerschapsolie van Weleda. Maar ik denk dat het inderdaad niet alleen aan de olie ligt die je smeert. Ik gebruik hem vooral omdat ik het fijn vindt en om jeuk te voorkomen. Maar waarschijnlijk is een goedkope olie net zo goed.

5 jaar geleden

Amandel olie schijnt wel echt te helpen.. Ik ga die ook halen

5 jaar geleden

Vandaag 12+6. De extreme misselijkheid begint langzaam plaats te maken voor extreme vermoeidheid xD.

5 jaar geleden

Hebben jullie ook last van een trekkend gevoel in je onderbuik en liezen? Volgens verloskundige is het de baarmoeder die trekt en probeert ruimte te krijgen. Maar ik heb er vooral savonds last van.. iemand tips om het te verlichten?

5 jaar geleden

Hallo ladies, Ik ben momenteel 11 + 4 weken zwanger en maak mon, hopelijk onnodige, zorgen. De eerste weken waren niet de makkelijkste want ik was heel misselijk, had constant koppijn, frequent waren er pijnschuiten in de borsten en de lies, ik was ook enorm moe en nu sinds 2-3 dagen is alles weg. Ik zou het als iets positiefs moeten ervaren maar ben bang dat er iets foutgelopen is. Heb dinsdag pas afspraak bij de gyne en zou graag weten of sommigen onder jullie dit ook hebben ervaren en hoe het uiteindelijk allemaal is afgelopen. Alvast bedankt voor jullie reacties.

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Hebben jullie ook last van een trekkend gevoel in je onderbuik en liezen? V ...
Wandelen en warme douche hielpen hier heel goed!

5 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Hallo ladies, Ik ben momenteel 11 + 4 weken zwanger en maak mon, hopelijk o ...
Hoiii! Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn verloskundige zegt altijd dat ik direct moet bellen wanneer ik mij zorgen maak. Stress is nog veel slechter voor je baby. Vaak ( in mijn geval) kun je dan direct langskomen. Wie weet kun je er een belletje aan wagen? Succes!

5 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Hallo ladies, Ik ben momenteel 11 + 4 weken zwanger en maak mon, hopelijk o ...
Ik had eerst gigantisch zere borsten en nu is er niet zoveel meer van over zijn nog iets gevoelig, verder voel ik me een stuk minder zwanger alleen snel moe, dit ook besproken met de verloskundige, die gaf aan dat je lichaam gewend raakt in het 2e trimester aan de hormonen dus dat er niks aan de hand is.

5 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Hallo ladies, Ik ben momenteel 11 + 4 weken zwanger en maak mon, hopelijk o ...
Ik zou de vk bellen en aangeven dat je jr zorgen maakt, dan kan je gewoon langs voor een echo. Onnodig stressen is niet goed. Gewoon bellen. Succes.

5 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Hallo ladies, Ik ben momenteel 11 + 4 weken zwanger en maak mon, hopelijk o ...
Hoi, ook ik heb dit zo ervaren, maar dan zonder de misselijkheid. Gisteren 12 wkn echo gehad en alles zag er goed uit. Bel voor de zekerheid vk, wellicht kun je eerder langs komen

5 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Hallo ladies, Ik ben momenteel 11 + 4 weken zwanger en maak mon, hopelijk o ...
Ik ben momenteel 13+3 en ben eigenlijk nog steeds misselijk... Wordt langzaamaan wel minder maar dit wil je ook niet geloof me.. Kan eindelijk weer een beetje normaal eten maar nog steeds niet zoals voorheen... 😔 En die vermoeidheid😴😴😓 ik kan hele dagen in bed doorbrengen

5 jaar geleden

Vraag: hoelang hebben jullie moeten wachten voor de resultaten van de nipt test? Ik word helemaal knetter van het ongeduld (dag 8 vandaag). Gynea al gebeld en die hebben ook nog niks ontvangen

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Vraag: hoelang hebben jullie moeten wachten voor de resultaten van de nipt ...
Bij mij duurt het twee weken, ik heb de 8ste bloed laten afnemen en ik krijg de 22ste wanneer ik weer een afspraak heb alle uitslagen van de nipt maar ook de andere bloedmonsters.

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Vraag: hoelang hebben jullie moeten wachten voor de resultaten van de nipt ...
Ik had hem vorige week maandag laten doen en zaterdag met de post in huis. Voor mijn gevoel wel redelijk snel :)

5 jaar geleden

Wie heeft ook wel eens een soort heimwee? Bij mij kwam de zwangerschap als een verrassing, waardoor ik op het begin best wel twijfels heb gehad. Nu ben ik uiteraard hardstikke blij hoor! Maar soms krijg ik een soort heimwee naar voor mn zwangerschap. En dan voel ik me echt heel schuldig naar die kleine. Ik krijg dan herinneringen van de uitjes met vrienden, de sportmomenten of de stap avondjes etc. Omdat die er voorlopig niet in zitten haha. Wie herkent dit?

5 jaar geleden

Reactie op Djennifer

Hoiii! Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn verloskundige zegt altijd d ...
Zal ik proberen. Wil gewoon vermijden om iedere dag te bellen want maak me wel altijd om iets zorgen. Dank je voor je reactie.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik ben momenteel 13+3 en ben eigenlijk nog steeds misselijk... Wordt langza ...
Dank je voor je reactie. Hopelijk kan je binnenkort genieten van je zwangerschap zonder al de kwaaltjes. Succes !

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hoi, ook ik heb dit zo ervaren, maar dan zonder de misselijkheid. Gistere ...
Jouw reactie stelt me wat gerust. Zal zeker bellen en zien of ze mij eventueel vroeger kan onderzoeken. Succes nog met je eigen zwangerschap !

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik had eerst gigantisch zere borsten en nu is er niet zoveel meer van over ...
Fingers crossed dan ! Dank je voor je reactie en succes nog met je eigen zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Ik zou de vk bellen en aangeven dat je jr zorgen maakt, dan kan je gewoon l ...
Dank je, doe ik zeker. Eveneens succes !