1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Oh die moeheid is zoo herkenbaar. Kan snachts bijna niet slapen en ben tege ...
Heb het ook, slaap s’nachts wel prima maar alles wat ik doe ik teveel.. even een was doen pff ben kapot! Heb een zoontje van bijna 3 en die snapt het best goed, mama is heeeeeel ziek 😂 Mn man doet veel nu ik minder kan, dus gelukkig wel begrip! Maar pff voel me soms zo ellendig boven de wc of gewoon zo moe..

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Grijs haar ja? Dat heb ik ook nooit gehoord.
https://www.fammebaby.nl/grijze-haren-zwangerschap/

5 jaar geleden

Doe wel middagdutjes. Ze hebben tegen mij gezegt om mijn middagdutjes in te korten. Maar is echt ni gemakkelijk. 1keer doe ik een middagdutje om 16u andere keer is het dan vroeger of later.

5 jaar geleden

Ik heb nog steeds niet echt last van kwaaltjes. Soms alleen een beetje zeurende pijn in de buik. Zit mezelf soms gek te maken met gedachtes. Maak me zorgen😞 vind het echt raar dat ik niet veel voel en heb m'n eerste echo pas volgende week vrijdag

5 jaar geleden

Zijn er hier ook dames met hartkloppingen? Ik ben nu 6+2 en heb er sinds vandaag veel last van. Las dat t wel veel voorkomt maar dan meer later in de zwangerschap? Toch een beetje bezorgd... Liefs

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik heb nog steeds niet echt last van kwaaltjes. Soms alleen een beetje zeur ...
Ik voel ook niets en mijn eerste echo was prima. Niets om je druk over te maken

5 jaar geleden

Ik heb gelukkig nog niet veel kwaaltjes, ben wel erg moe, en moet vaker plassen. ben nu 7 weken, en ben weer een week na 3 weken vakantie aan het werk en het is heel druk en moeten steeds over werken ze snappen niet als je zegt dat je niet kan. Ze verwachten het en ik weet niet of ik dit tot 12 weken vol kan houden om heletijd over te werken , wat te doen?

5 jaar geleden

Reactie op B.Belle

Ik heb gelukkig nog niet veel kwaaltjes, ben wel erg moe, en moet vaker pla ...
Ik zit met een soortgelijke situatie.. Geen overwerk maar word best veel van me verwacht.. Wat ik op dit moment eigenlijk af en toe al te zwaar vind maar wil het liefst pas na die 12 weken wat aan mijn baas vertellen

5 jaar geleden

Ja ik vind het ook heel moeilijk om het nog tot 12 weken geheim te houden, er word ook heel veel van mij verwacht en ik heb best zwaar werk.

5 jaar geleden

Zoooooo moe en zooo'n honger. Half uur na elke maaltijd gewoon echt weer een lege rammelende maag. Ik word er gek van, haat-liefde verhouding met kilo's. Hoop echt dat dit met 12 weken minder wordt.

5 jaar geleden

Reactie op Suus18

Zoooooo moe en zooo'n honger. Half uur na elke maaltijd gewoon echt weer ee ...
Ohhh dat ken ik! Ik moet ook elke 2 uur iets eten. Heb heel de dag honger en voel me ook echt slap als ik niks eet. Dus maar aan het fruit en de rauwkost gegaan!

5 jaar geleden

Reactie op Suus18

Zoooooo moe en zooo'n honger. Half uur na elke maaltijd gewoon echt weer ee ...
Hoeveel weken ben je nu zwanger? Ik had tot een week geleden ook de hele dag door honger, ben nu bijna 10 weken en lijkt de afgelopen week gelukkig minder te worden. Gelukkig want ik wil zolang mogelijk niks aankomen omdat ik al overgewicht heb.

5 jaar geleden

@linda1989 nu 7.5. Ben het afgelopen jaar 30 kg afgevallen en wil ze liever niet aankomen. Zitten er nu al 2.5 aan. Ik weet dat het vocht en mn darmen zijn maar t motiveert niet. Maar met zoveel honger, fruit verzadigt ook niet, word ik er echt bang van. Volgende week 1e echo. Ook maar even voorleggen bij de verloskundige. Bij jou is het dus minder inmiddels???

5 jaar geleden

Reactie op Suus18

Zoooooo moe en zooo'n honger. Half uur na elke maaltijd gewoon echt weer ee ...
Precies hetzelfde! Hele dag knorrende maag... eet ik een broodje half uur goed en dan begint het weer! Nou ben ik heel slank dus ik eet gewoon als ik trek heb maar wel goede dingen! Fruit, crackertje met kaas of hummus of broodje waar ik elke 10 min hapje van neem. Maar ik vindt het ook heel frustrerend..

5 jaar geleden

@demi144 echt na een half uur he? Herken het zo. Dan probeer ik ook maar veel te drinken (maar dan mag je weer lekker plassen). Steeds een hapje van een boterham is ook nog een goeie.

5 jaar geleden

Reactie op Suus18

@demi144 echt na een half uur he? Herken het zo. Dan probeer ik ook maar ve ...
Ja het is verschrikkelijk... normaal kon ik naar mijn ontbijt rustig tot 10 uur door en nu heb ik dan al 2 broodjes en een muesli reep achterover gedrukt.. Ik heb trouwens echt nergens trek in.. heb jij dat ook? Niks smaakt me en nog niks waarvan ik denk oh lekker!

5 jaar geleden

@demi144 dit is zo herkenbaar hahaha ik kan blijven eten wat ik wil maar toch kort daarna weer honger... En dat dat gepaard met misselijkheid die aanvallen zijn echt verschrikkelijk

5 jaar geleden

Reactie op Suus18

@linda1989 nu 7.5. Ben het afgelopen jaar 30 kg afgevallen en wil ze liever ...
Ja ik ben bijna 2 jaar gestopt met roken, maar daardoor wel veel aangekomen. Voordat ik zwanger was 10 kilo afgevallen, maar nog steeds 15 kilo te zwaar. Maar bij mij is het nu minder inderdaad, maarja kan ook zomaar volgende week weer erger worden dat weet ik niet haha. Ik sta elke dag op de weegschaal, wordt er gek van.

5 jaar geleden

@Demi144 zo herkenbaar. Tot de lunch gaat het wel maar vooral de middag en avond... dan ben ik ook extreem moe merk ik dus dat hangt misschien ook wel samen.

5 jaar geleden

@linda1989 oooh die weegschaal. Ik kan hem beter verbannen. Was er echt chagrijnig van gisteravond. Wetende dat het vocht en darminhoud moet zijn. Wel overal gelezen dat het veel tot 12 weken is, omdat er dan nog zoveel cruciaals gebeurt. Ik hoop het maar!!!