1795 Reacties

5 jaar geleden

Weer erg misselijk en overgegeven meerdere die er last van hebben?

5 jaar geleden

Zijn er meer mensen die het ook zo koud hebben?? Zat net met kippenvel op de bank! En heb ook vaak hoofdpijn, wordt er niet goed van!

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Zijn er meer mensen die het ook zo koud hebben?? Zat net met kippenvel op d ...
Ik heb het juist alleen maar heet je lichaam temperatuur veranderd wel als je zwanger bent

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Ik heb het juist alleen maar heet je lichaam temperatuur veranderd wel als ...
Ik heb af en toe het idee dat ik soms spontaan opvliegers krijg...

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Weer erg misselijk en overgegeven meerdere die er last van hebben?
Ja al bijna 9 weken last van...

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Zijn er meer mensen die het ook zo koud hebben?? Zat net met kippenvel op d ...
Ik heb het soms koud en vlak daarna mega warm... Temperatuur schommelt echt enorm op het moment!

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Zijn er meer mensen die het ook zo koud hebben?? Zat net met kippenvel op d ...
Hoofdpijn idd ook sinds 2 weken nu elke dag 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Zijn er meer mensen die het ook zo koud hebben?? Zat net met kippenvel op d ...
Ja, dat heb ik ook. Tor vorige week geen last van en nu met 15 weken ineens koude rillingen en hoofdpijn.

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Weer erg misselijk en overgegeven meerdere die er last van hebben?
Jep , hier ook :( nu 13+ 3 ik hoopte dat het nu wel een beetje afgelopen was met het spugen :(

5 jaar geleden

Reactie op Melly

Jep , hier ook :( nu 13+ 3 ik hoopte dat het nu wel een beetje afgelop ...
Nou dan moet ik je helaas teleurstellen... Ik ben vandaag 14+3 weken en ben helaas nog steeds met vlagen ineens weer misselijk... 🙈 Dat kon volgens mijn vk nog aanhouden tot 15/16 weken... 😒

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou dan moet ik je helaas teleurstellen... Ik ben vandaag 14+3 weken en ben ...
Ja, dat had ik ook gehoord. Nog even tanden bijten dus :p ik ga van week 17 tot week 20 op vakantie. Het zou dan wel leuk zijn als ik er geen last meer van heb :p ! Sterkte met het misselijk zijn ;) goed naar je eigen lichaam luisteren :)

5 jaar geleden

Reactie op Melly

Ja, dat had ik ook gehoord. Nog even tanden bijten dus :p ik ga van week 1 ...
Dank je wel :) jij ook! Hoop dat je ervan bent vóór je met vakantie gaat, ik was op mijn vakantie echt hondsberoerd zo misselijk... Hoop dat je dat bespaart blijft ;)

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dank je wel :) jij ook! Hoop dat je ervan bent vóór je met vakantie gaat, i ...
Ja, dankjewel :) Dat hoop ik ook. We hebben nogal een actieve vakantie geboekt naar amerika. Geen hotels maar air bnb's. Dus dat zou wel heel erg fijn zijn :p !

5 jaar geleden

Waar ik sinds een week ofzo soms last van heb is dat ik snachts bijna niet kan plassen, ik moet dan wel maar mn blaas ontspant niet ofzo. Ik moet dan echt druk zetten en krijg hem niet helemaal leeg. S'ochtends verdwijnt dat weer en overdag geen last van. Ik slaap in elke houding en dat maakt geen verschil. Hebben meer hier last van? 13+6

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Waar ik sinds een week ofzo soms last van heb is dat ik snachts bijna niet ...
Ik herken je klachten maar die had ik voornamelijk ná mijn vorige zwangerschap. Ik had toen een gekantelde blaas.. misschien kan je gynaecoloog hier op de volgende echo eens naar kijken? Oplossingen weet ik niet. Is bij mij na 1 maand spontaan over gegaan.. succes!

5 jaar geleden

Ik herken je klachten maar die had ik voornamelijk ná mijn vorige zwangersc ...
Thnx! Ga ik zeker even vragen.

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Waar ik sinds een week ofzo soms last van heb is dat ik snachts bijna niet ...
Ik voel ook mijn blaas. Vooral overdag als ik op kantoor zit. Soms kleine steekjes, en constant het gevoel dat ik moet plassen. Plassen zelf doet geen pijn. S Nachts moet ik er ook 3 x uit om te plassen, tijdens het plassen kantel ik mijn bekken om ervoor te zorgen dat alles eruit komt, misschien helpt dat bij jou ook?

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik voel ook mijn blaas. Vooral overdag als ik op kantoor zit. Soms kleine ...
Al geprobeerd, het voelt meer alsof mn blaas soort afgekneld word. Dat prikken heb ik soms maar daar haal ik dan cranberrysap van oceanspray voor, dat hielp ook bij mn blaasontstekingen altijd.

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Dat zijn denk ik je buik banden ik heb daar ook last van je zou het dan wat ...
Verloskundige zei inderdaad dat mijn lichaam nog al een klap krijgt van het spugen en zo vermoeid zijn. Ik vertelde haar van een mega opgezette buik met steken savonds na een lange dag werken en ze zegt dat ik echt rustiger aan moet doen. Dus ik moet bij mn werk even om tafel :o ! Wel vroeg zo met 14 weken.

5 jaar geleden

Neeeee ik heb sinds vanmiddag hele dag scherpe pijn in mn boven benen. Lijkt alsof mn spieren strak staan, tegen kramp aan. Ik drink veel maar plas niet veel. Zou het de warmte zijn?