1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Neeee bah ik ben gister lek gestoken op het terras. En ik ben allergisch vo ...
Had ik ook! En het deed nog zeer ook! Ik ben direct naar de apotheek gegaan en die hebben uitgezocht wat ik mocht tijdens de zwangerschap! Ik heb een cortisonen-crème (werkt als een malle!) en anti histamine gekregen.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja ik merk soms wel dat ik me als een puberpeuter gedraag. Heb soms ineens ...
Hahaha ja dat heb ik ook😂 echt verschrikkelijk mijn ouders noemen me een monster nu 🤣 en op mijn werk ook zo erg joh irriteer me aan alles en iedereen

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik denk t🤣 (hoop dan vooral craving in iets lekkers te krijgen) Ik voel ...
Ja ik hoop ook... ik voel soort van iets plopt ook maar gaat snel weer weg lijkt een hartslag ofso...we zijn allebei zelfde week als goed is ook ☺️ 17+4 dagen

5 jaar geleden

Ik voelde vanochtend ook plopjes voor het eerst en ging een adertje heen en weer héél bijzonder ben benieuwd of ik het morgen ook voel en dat het de baby is! Ben 16 +3 dagen.. 💞

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ja ik hoop ook... ik voel soort van iets plopt ook maar gaat snel weer weg ...
Zo bijzonder😍jaa grappig hé. Leuk om te zien ook straks wie er eerder bevalt haha.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Zo bijzonder😍jaa grappig hé. Leuk om te zien ook straks wie er eerder beva ...
Ja ben ook 3/2/2020 uitgerekend ( hoop hele tijd dat 2/2/2020 word stiekem ) Alleen ik weet nog niet wat het word pas 20 september (heb 16 september 20 weken echo) 🙈

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ja ben ook 3/2/2020 uitgerekend ( hoop hele tijd dat 2/2/2020 word stiekem ...
Haha ik heb dat met 19-02-2020. Hoop stiekem ook op een dagje later ;) 20-02-2020 zou toch heel mooi zijn 😉

5 jaar geleden

Haha ik heb dat met 19-02-2020. Hoop stiekem ook op een dagje later ;) 20- ...
☺️🙈

5 jaar geleden

Haha ik heb dat met 19-02-2020. Hoop stiekem ook op een dagje later ;) 20- ...
Ik ben uitgerekend 25-2-20 maar het wordt een keizersnee, dus ik hoop stiekem dat het 20-02-2020 wordt. Vind ik wel een mooie datum.. aan de andere kant is t belangrijkste dat hij gezond ter wereld komt

5 jaar geleden

Al vind ik 20-02-2020 een mooie datum maar ik hoop dat ik eerder mag ik ben officieel 11 -02-2020 uitgerekend maar uit mijn ervaringen zeg dat niks bij mijn eerste was ik 20 september uitgerekend en kleine boef kwam 3 oktober en ook ingeleid

5 jaar geleden

Ik vind alles prima als het maar niet 29 februari wordt 😂

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Ik vind alles prima als het maar niet 29 februari wordt 😂
Nee dat is idd een beetje jammer ...

5 jaar geleden

Haha ik heb dat met 19-02-2020. Hoop stiekem ook op een dagje later ;) 20- ...
Ik ben uitgerekend op 20-02-2020, zou leuk zijn. Als het maar niet de 29e wordt 😂.

5 jaar geleden

Vandaag de zwangerbox opgehaald, maar vond het zo tegenvallen! Zaten wel wat tijdschriften in, maar verder batterijen(?), een speentje, een knuffeltje, flesje jilz 0.0 en 1 luier! Had het idee dat het 2.5 jaar geleden veel meer was!

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik ben uitgerekend op 20-02-2020, zou leuk zijn. Als het maar niet de 29e w ...
Ik ook!

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Vandaag de zwangerbox opgehaald, maar vond het zo tegenvallen! Zaten wel wa ...
Haha ik gisteren, ik dacht precies hetzelfde inderdaad; lekker voor de baby om aan te sabbelen die batterijen 🙈 In de blije doos zit tenminste nog een heel pak luiers (en ook een hoop folder materiaal een speen, Bavaria 0,0)

5 jaar geleden

Hebben jullie ook zoveel nachtmerries? Ik word rusteloos wakker, moet plassen, zit om 3u snachts op toilet te janken en begin daarna weer aan mijn volgende nachtmerrie. Ik gebruik een meditatie app om rustig in te slapen maar heeft er iemand nog tips?

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Vandaag de zwangerbox opgehaald, maar vond het zo tegenvallen! Zaten wel wa ...
Ik vind hem ook vreemd. Ik had ook een andere box daar zat juist super veel in! Pakje luiers, candela zalf enzovoorts.

5 jaar geleden

Sinds gisteren pijn in mijn onderbuik. Maak me beetje zorgen:(

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Sinds gisteren pijn in mijn onderbuik. Maak me beetje zorgen:(
Oh dat had ik van de week idd ook incl. een beetje slijmverlies... Gelukkig woensdag die pretecho gehad en hoefde me geen zorgen te maken zei ze, het was een kerngezond meisje