1795 Reacties

5 jaar geleden

Vrij veel last van verschillende kwaaltjes die zich afwisselen, en sinds gisteren ook last van bandenpijn. Gezien dit mijn eerste kindje is en ik praktisch nergens vanaf weet schrok ik heel erg, maar na wat onderzoek en telefoontjes naar mijn moeder ben ik gerust. Dit hoort er dus ook bij..

5 jaar geleden

Reactie op Suus18

@Demi144 zo herkenbaar. Tot de lunch gaat het wel maar vooral de middag en ...
Ik juist andersom de honger is erger tot uur of 3 en dan neemt de misselijkheid ook af. Wordt wel elke nacht wakker van m’n knorrende maag... dus vannacht om half 4 ook maar even 2 blanco crackers naar binnen geschoven! Gek he wat hormonen met je lijf doen..

5 jaar geleden

Reactie op Mems

Vrij veel last van verschillende kwaaltjes die zich afwisselen, en sinds gi ...
Hoeveel weken ben je zwanger? En hoe voelt die bandenpijn? Dit is ook mijn eerste kindje, ben bijna 10 weken zwanger en gisteren een paar keer kleine steekjes in mijn onderbuik achter elkaar. Ik dacht wat is dit nou weer? Kan nog geen bandenpijn zijn toch?

5 jaar geleden

@linda1989 mijn moeder zei dat bij mij kon liggen aan het feit dat ik zwakke buikspieren heb. Het zijn inderdaad kleine steken aan mijn bekken, bij mijn lies en rond de vagina en schaamlippen. Kan ook gewoon zijn van de groeiende baarmoeder, moet dit zeker nog navragen bij de gynaecoloog. Maar dat zal pas voor over 2 weken zijn..

5 jaar geleden

Reactie op Mems

@linda1989 mijn moeder zei dat bij mij kon liggen aan het feit dat ik zwakk ...
Oke, ja ik denk dat ik ook zwakke buikspieren heb 😛 Ik ga het ook eens navragen aan de verloskumdige, maar is ook pas over precies 2 weken.

5 jaar geleden

@linda1989 oké goed, over 2 weken weten we meer. En voorlopig moeten we het dan maar ondergaan. Er is mij gezegd dat een kruik of een heet badje kan helpen :) Succes!

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik heb nog steeds niet echt last van kwaaltjes. Soms alleen een beetje zeur ...
Ik heb nergens last van behalve het moe zijn! Iedereen zegt dat je blij moet zijn maar ik maak me dus soms zorgen omdat ik niets voel!

5 jaar geleden

Ik moest net huilen omdat m'n partner filet American heeft gekocht.. Leuk hormonen.

5 jaar geleden

Ik moest net huilen omdat m'n partner filet American heeft gekocht.. Leuk h ...
Haha was het zo erg dat je het niet mocht eten? 😂

5 jaar geleden

Hebben jullie ook steeds zoveel hoofdpijn?

5 jaar geleden

Ik ben zooo moe.. vanavond moet ik tot 22u werken, ik hoop dat ik niet in slaap val 😂 Kan me niet herinneren dat ik bij de 1e zwangerschap zo moe was, jeetje.. vandaag 8 weken 🥰

5 jaar geleden

Hebben jullie ook steeds zoveel hoofdpijn?
Yup.. vaak druk op mn oog of aan zijkant op mn slaap.. ben ook ontzettend moe!

5 jaar geleden

Reactie op Mems

@linda1989 oké goed, over 2 weken weten we meer. En voorlopig moeten we het ...
Memwe een heet bad mag niet. In het eerste trimester kan het al schadelijk zijn voor je lichaam om langer dan 10 minuten in een bad van 37 graden of warmer te zitten. Toevallig gister zitten lezen. Ik heb het zelfde gevoel, je lichaam veranderd en er is een hele volksverhuizing aan de gang daar beneden. Zolang er geen bloed is, gaat het allemaal wel goed.

5 jaar geleden

Ik moest net huilen omdat m'n partner filet American heeft gekocht.. Leuk h ...
Emmy, toevallig zei ik gisteren nog dat ik zo een trek had in een pistoletje filet American.. Oh water loopt alweer in m'n mond. Die mannen houden ook nergens rekening mee 😂

5 jaar geleden

Ik heb het vooral moeilijk met de vermoeidheid, voor mezelf maar ook voor mn man. Lekker gezellig voor hem, huis niet zo netjes als hoort omdat ik geen puf heb, veel slapen, schommelingen in humeur. Vind het knap dat hij over het algemeen heel lief blijft en probeerd me te helpen waar kan maar ik kom maar niet van mn schuldgevoel af :-(

5 jaar geleden

Hoi, dit is mijn derde zwangerschap. En inderdaad elke zwangerschap is duidelijk anders dan de andere. Voel dat ik vaak wil slapen, maar hou het bij een uurtje in de middag. Want veel slapen is niet goed, heb een keer halve middag geslapen en eeh was niet fijn.

5 jaar geleden

Partner net een nieuwe baan, peuter in terrorfase en zoooo moe.....

5 jaar geleden

Reactie op Zwaantje

Ik heb het vooral moeilijk met de vermoeidheid, voor mezelf maar ook voor m ...
Zo herkenbaar! Voel mij ook zo schuldig tegenover mijn partner. Vandaag allebei hard gewerkt, ik was eerder thuis en plofte gelijk als een zombie op de bank. Toen mijn vriend thuiskwam van lange werkdag is hij zelf nog wezen koken (3e keer al deze week) en afruimen en heeft mij daarna op bed gebracht. Ook nog met een lieve glimlach! Pff..😩💕

5 jaar geleden

@Deveney: mijn schoonmoeder vindt het onverstandig omdat we dan extra slaapkamers moeten maken, een andere auto moeten kopen, niemand wil oppassen van de opa's en oma's op meer dan 2 kids tegelijk, omdat ik altijd zware bekkeninstabiliteit heb tijdens zwangerschappen en omdat wij al een jongetje en een meisje hebben dus ja... waarom zou je je leven moeilijk maken met een 4de kind.. zo denkt zij...

5 jaar geleden

Hebben jullie ook steeds zoveel hoofdpijn?
iedere dag!