1795 Reacties

5 jaar geleden

Ik moest net huilen omdat m'n partner filet American heeft gekocht.. Leuk h ...
Ik heb ook al sinds het begin zo een zin in filet american !!

5 jaar geleden

Pff ik vind het zo jammer dat het geen alcohol drinken zo opvalt, dat het bijna niet meer geheim te houden is. Ik kan zelf erg slecht liegen als mensen er dan gewoon naar vragen. Wil het zo graag op een leuke manier als verrassing vertellen aan vriendinnen en ouders, maar volgens mij hebben ze het allang door. Hebben jullie hier ook last van?

5 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Pff ik vind het zo jammer dat het geen alcohol drinken zo opvalt, dat het b ...
Ja, maar zo lang je het niet vertelt en zij het respect kunnen opbrengen om er niet naar te vragen zal het toch nog steeds een leuke verrassing blijven joh :) het is voor hen toch gissen :)

5 jaar geleden

Hebben jullie ook steeds zoveel hoofdpijn?
Helaas wel! Kan komen door de schomeling van de hormonen. 😥

5 jaar geleden

Heb echt allemaal kleine bultjes ofz op m'n voorhoofd gekregen (denk door de hormonen) heel vervelend. Maar ach alles voor de baby🤣

5 jaar geleden

Ik heb echt erge buikpijn en krampen! En me man kan ik niet uitstaan hahaha hij doet niks maar toch irriteert hij mij

5 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Pff ik vind het zo jammer dat het geen alcohol drinken zo opvalt, dat het b ...
Hier net zo, maandag de eerste echo en er zijn er al wat die het weten.. laatste weekend van juli gaan we een weekend naar truckstarfestival met een groep en tja.. hoe leg je dan uit dat ik niet ga drinken.. ben dan 10 weken

5 jaar geleden

Ik had het een week na mijn positieve rest al aan mijn ouders en schoonouders verteld. En daarna ook aan mijn familie. We hadden familiedag en ik had geen zin om te liegen over waarom ik niet dronk. En zouden ze toch niet geloofd hebben. Alleen op het werk wacht ik nog even tot 12/13 weken. Ik word er gek van dat ik zo moe ben.... Heb een week vakantie gehad en 75% geslapen ofzo 😋 Maar verder niet veel.

5 jaar geleden

Ik had het een week na mijn positieve rest al aan mijn ouders en schoonoude ...
Mijn ouders, broertje en schoonzusje en enkele vriendinnen, alsmede 3 collega's weten het al... De rest nog niet net als mijn baas die weet ook nog van niks... Over anderhalve week eerste echo😁

5 jaar geleden

Reactie op Sanne87

Zijn er hier ook dames met hartkloppingen? Ik ben nu 6+2 en heb er sinds va ...
Ik heb daar ook af en toe last van, maar komt bij mij denk ik ook door de vermoeidheid. Ben je ook heel moe?

5 jaar geleden

Ik ben al 3 weken zo misselijk en futloos. Ik heb helemaal nergens zin in. Ben het al zo zat, dat wordt nog wat haha (nu 8 weken....)

5 jaar geleden

Hoe doen jullie het met eten als je zo misselijk bent? Echt bij alles waar ik aan denk krijg ik al een steen in mn maag, niks smaakt me meer.. zelfs qua drinken vind ik niks meer lekker.. Alleen ‘vet’ en ‘hartig’ eten op het moment icm melk of chocomel kan ik verdragen 😱 echt niet best 😅

5 jaar geleden

Reactie op annieb

Ik ben al 3 weken zo misselijk en futloos. Ik heb helemaal nergens zin in. ...
Hier hetzelfde gevoel! Ik heb van de week van de huisarts emesafene voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid en moet zeggen ze doen hun werk wel gisteren en vandaag weer heerlijk normaal kunnen eten 's avonds... Want dat was bij mij nogal een probleem de laatste tijd... Die bleef er nooit inzitten

5 jaar geleden

Nog meer die zo zo moe zijn, maar niet echt kunnen slapen? Ja een middagdutje zou ik wel kunnen doen, maar daarvoor krijg ik geen kans met mijn peuter en kleuter. Maar 's nachts lijkt het of ik elk kwartier wakker word. Voor mijn gevoel word ik dus ook net zo moe wakker als dat ik ging slapen... pfff... nog maar 6 weken zwanger, dus deze periode duurt nog even!

5 jaar geleden

Reactie op Irina

Nog meer die zo zo moe zijn, maar niet echt kunnen slapen? Ja een middagdut ...
Jep ik slaap ook waardeloos wat resulteert in weinig energie, zeg maar gerust geen energie overdag.

5 jaar geleden

Liannealexandra precies dat dus! Echt geen energie.. het is gewoon jezelf de dag door slepen!

5 jaar geleden

Reactie op annieb

Ik ben al 3 weken zo misselijk en futloos. Ik heb helemaal nergens zin in. ...
Helemaal hetzelfde, ook 8 weken ver. En ben nog nooit zo misselijk geweest als nu. Nog niet moeten braken, maar dat zou zo’n opluchting zijn denk ik. En ik zou heel de dag kunnen slapen.. Ben niets waard momenteel 😔

5 jaar geleden

@memwe erg he ik heb vanmiddag nog ff een uurtje liggen slapen en zou zo weer in slaap kunnen vallen

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

@memwe erg he ik heb vanmiddag nog ff een uurtje liggen slapen en zou zo we ...
Het is geen lachertje wat je soms moet doorstaan voor je wondertje. Heb des te meer veel respect voor iedereen die al een (moeizame) zwangerschap heeft doorstaan! Succes iedereen :)

5 jaar geleden

Reactie op Irina

Nog meer die zo zo moe zijn, maar niet echt kunnen slapen? Ja een middagdut ...
Hier ook!!🙋🏼‍♀️ ik ga er snachts standaard een paar keer uit, overdag val ik in mn pauze op mn werk bijna in slaap. En thuis ook als een zombie op de bank. En die nachtmerries 😳 elke! Nacht!