1795 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Anbran
Mijn vk zegt dat je t er niet mag afhalen maar moet laten zitten
Oh is goed dat ik dat nu weet dank je :)
5 jaar geleden
Het lijkt wel of ik al last heb van harde buiken. Kan dit al zo vroeg? Heeft iemand hier ook last van? Ik ben nu 18 weken.
5 jaar geleden
Reactie op ZwangereDaf
Het lijkt wel of ik al last heb van harde buiken. Kan dit al zo vroeg? Heef ...
Ik heb 't ook hoor. Vlak voor ik naar de wc moet of als ik echt veel gedaan heb. Soort van samengeknepen harde buik. Weet niet precies hoe een harde buik voelt maar dat idee heb ik dan wel
5 jaar geleden
Reactie op ZwangereDaf
Het lijkt wel of ik al last heb van harde buiken. Kan dit al zo vroeg? Heef ...
Ja kan wel, ik heb het ‘s ochtends als mijn blaas nog gevuld is van de nacht. Dan is mijn baarmoeder net een harde bal.
Wist ook niet dat het zo vroeg al kon, heb het aan de verloskundige gevraagd. En ja dat kan dus wel :)
Heb het ook als ik moe ben na inspanning, na een eind lopen ofzo.
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Maar wat ik me wel afvraag... ze zeggen dat je goed fit moet zijn voor je b ...
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik gaan zwemmen, soort aqua aerobics. Was echt heerlijk. Wil ik straks weer gaan doen vanaf 24 weken ongeveer. Tijd is niet ideaal, donderdagavond om rond 19u bij ons in het zwembad. Woon tussen Rotterdam en Zoetermeer in..
5 jaar geleden
Baaaah het ging eindelijk lekker hier, ben ik vandaag helaas weer kotsmisselijk😷😥 zo vreselijk balen dit!
5 jaar geleden
Ik heb zo een pijn in m'n rug en nek en daardoor giga hoofdpijn. Donderdag naar een speciale fysio voor zwangeren hopen dat hier een eind aan komt 🙄
5 jaar geleden
Reactie op Sue
Heftige lage rugpijn vandaag na een lange werkdag 😞
Ik heb dus hetzelfde...
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Weten jullie nog dat ik droomde van die long chicken. Vandaag mn zinnen er ...
Geniet ervan!