1795 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Markrela
Ik heb echt heel erg last van mijn onderrug (gekneusd stuitje gevoel) waard ...
Van m'n fysio een ontspannings oefening meegekregen voor je bekken gebied:minimaal 5 minuten met je voeten tegen elkaar en dan je benen spreiden(op bed). In 't begin voel je heel erg de rek en spanning maar dat is normaal. Dit schijnt goed te zijn voor je bekken(dus ook onderrug)
5 jaar geleden
Reactie op RlovesY
Ik heb ook veel last onderin mij buik, ben 17+5. Steken zo nu en dan. Mij ...
Bandenpijn moet echt aan de zijkant zitten volgens mijn vk. Lichte steekjes kunnen beweging zijn van de baby
5 jaar geleden
Mag ik klagen over het feit dat ik haast geen enkele zwangerschapsbroek pas?
Ik ben heel slank, nu 20 weken zwanger en echt alleen m’n buik groeit! Maar maatje 25/XS zwangerschapsbroek tot nu toe nog niet gevonden..
H&m heeft wel kleine maatjes maar ook die zitten niet mooi, iemand de gouden tip? 🥰🤷🏼♀️
5 jaar geleden
Reactie op Markrela
Bedoel je dan gewoon liggend op bed met de voeten tegen elkaar rustend op d ...
Ziet er beetje stom uit maar dit bedoel ik
5 jaar geleden
Reactie op RlovesY
Die oefening moet ik ook doen van mijn fysio
Vooral leuk als je partner dan binnenkomt lopen en jij daar zo gezellig ligt😅
5 jaar geleden
Reactie op RlovesY
Laat even weten of dit helpt, ik heb ik zo'n bal thuis liggen (voordat ik ...
Ik vind het wel fijn geloof ik, de bal dwingt je om je bekken te kantelen. Ter afwisseling van een bank of n stoel is wel lekker maaar niet dat ik me daar de hele dag op zie zitten hupsen
5 jaar geleden
Mag ik klagen over het feit dat ik haast geen enkele zwangerschapsbroek pas ...
Misschien toch over gaan op jurkjes? Bij Hema verkopen ze heerlijke Zwangerschapspantys. Ik leef er momenteel in. Hoop dat je snel iets kunt vinden qua broek. Weet helaas geen adresje voor je. Succes :)
5 jaar geleden
Reactie op ZwangereDaf
Misschien toch over gaan op jurkjes? Bij Hema verkopen ze heerlijke Zwanger ...
Ja zit ik inderdaad ook aan te denken... maar vindt het ook met werk fijn als ik wel een spijkerbroek tot m’n beschikking heb. Ik ga wel even zoeken, bedankt!
5 jaar geleden
Mag ik klagen over het feit dat ik haast geen enkele zwangerschapsbroek pas ...
Online bij Lidl hebben ze misschien wat.
https://www.lidl-shop.nl/Zwangerschapskleding/h114809
De spijkerbroeken zijn vanaf maat 34.
Ik heb er 2 zwarte broeken met omslagband gekocht en die draag ik standaard buiten werk om trouwens. Maar die is vanaf 36 te koop.
5 jaar geleden
Reactie op Gamekitten
Online bij Lidl hebben ze misschien wat.
https://www.lidl-shop.nl/Zwangersc ...
Top! Dankjewel 😊
5 jaar geleden
Top! Dankjewel 😊
Je kan ook op pinterest manieren vinden om je eigen broek aan te passen naar zwangerschapbroek.
Ik weet niet hoe handig je bent en of je daar n gewone broek voor durft op te offeren. (ik heb het niet aangedurfd) maar aangezien jij niks kan vinden, biedt dit toch uitkomst.
Zoek op maternity pants diy of misschien werkt onderstaande link
https://pin.it/f6rhbuprkof436
5 jaar geleden
Ughh ik ben aan het opruimen maar ik krijg zo snel rugpijn en harde buiken😒 k wil het gewoon klaar hebben!!🤷🏾♀️😪
5 jaar geleden
Als je denkt je partner te verrassen met een schone auto omdat hij er geen tijd voor heeft... dan moet je je dag hebben........ Ik had die blijkbaar niet!
1. De wasstraat was 2 x zo duur als waar we normaal gaan. 2. De auto is niet eens schoon geworden. 3. De stofzuiger zuigt amper dus een kwart uitgezogen auto en toen was mn muntje op. En als klap op de vuurpijl ramt er een mongool met de punt van zn deur mijn autodeur aan gort!
IK ONTPLOFTE!!!!
(Daarna stond ik beschamend met mn handen in het haar). Hormonen............