1795 Reacties

5 jaar geleden

😭😭😭 heb last van blaasontsteking!!! Gelukkig wel vanaf vandaag antibiotica. 4x per dag pil innemen. Weet iemand vanaf hoeveel dagen de pijn (rug en buik) minder wordt??? Ik hoop snel, want maandag ga ik op vakantie

5 jaar geleden

Heb pijn onderin me buik zal dan banden pijn zijn?? Rechts en links..

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Kan best ik heb t ook😅

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Blijft het lang aanhouden? Warm houden helpt wel:)

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Blijft het lang aanhouden? Warm houden helpt wel:)
Ja heb de hele dag tussen door steeds.last

5 jaar geleden

Heb inmiddels ook wat cadeautjes gehad maar voel me zo rot. Sommige dingen zijn gewoon écht niet mijn styl. Ik wil dan ook niet ondankbaar over komen en zeg natuurlijk gewoon dank je etc. Maar het is eeeeeeecht niet mijn ding😞 daar voel ik me wel echt rot om. Dus ik klaag hier graag ff over mezelf..

5 jaar geleden

aambeien? anyone? echt de hel!

5 jaar geleden

Reactie op annieb

🙋‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op annieb

Ik heb sinds 5 jaar fistels bij mijn anus....4x aan geopereerd met gevolg dat ik altijd aambeien heb. T is idd geen pretje. En nu met mijn zwangerschap is mijn stoelgang weer drama..... dus worden de hoeveelheid aambeien verdubbeld🤦‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb ineens allemaal hele kleine pukkeltjes aan 1 kant in mn nek en naar mn schouder. Geen puistjes maar hele kleine pukkeltjes ofzo. Hormonen?

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik heb ineens allemaal hele kleine pukkeltjes aan 1 kant in mn nek en naar ...
Geen idee of het hormonen zijn, maar ik heb ze ook... van nek naar schouder, maar ook van keel naar borst zeg maar... had het bij mn vorige zwangerschap ook....

5 jaar geleden

Reactie op S123

Geen idee of het hormonen zijn, maar ik heb ze ook... van nek naar schouder ...
Zat even te voelen, maar inderdaad vanaf onderkant kaak/onderkin naar mn borst. Heel apart! Mn vriend zegt dat ik ook allemaal pukkels op mn rug heb, maar dat zijn wel echt puistjes / beetje paars zelfs.

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Ja heb de hele dag tussen door steeds.last
En als je een warme kruik gebruikt en gaat liggen zakt het dan ook wat? Bij mij helpt dag wel. Heb ook met regelmaat pijn aan de zijkanten. Bandenpijn zei mijn verloskundige.

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

En als je een warme kruik gebruikt en gaat liggen zakt het dan ook wat? B ...
Dankjewel voor de tip ria zal het proberen. Zakt nu wel weer af maar als ik het weer krijg zal.ik een warme kruik pakken 1

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik heb sinds 5 jaar fistels bij mijn anus....4x aan geopereerd met gevolg d ...
vreselijk! maar weet dat je niet de enige bent 😘

5 jaar geleden

Ik ben nu 18+6 zwanger van de derde. Nooit hoeven spugen tijdens een zwangerschap maar sinds een paar dagen ineens wel regelmatig! En dan weer last van brandend maagzuur. Herkent iemand dat? Gr Evelien

5 jaar geleden

Help... sinds afgelopen vrijdag zit ik aan de antibiotica ivm een blaasontsteking. Nu wtf ik gebeld door de huisarts en de antibiotica die ik heb werkt niet voor de bacterie die ik nu heb. Zit nu alleen in Italie de komende 4 dagen op een cruise schip...Help! Hoe ga ik dit nu regelen??? De huiarts zend mij een recept voor een kuurtje, maar kan ik dit zomaar overal ophalen in Europa?

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Help... sinds afgelopen vrijdag zit ik aan de antibiotica ivm een blaasonts ...
Als ik jou was zou ik even je zorg of reis verzekering bellen. Die kunnen je goed helpen.

5 jaar geleden

Reactie op liensbaby

Ik ben nu 18+6 zwanger van de derde. Nooit hoeven spugen tijdens een zwange ...
Same here! Nu 21+4 zwanger van de eerste. Voorheen nergens last van gehad maar sinds twee weken ineens behoorlijk last van brandend maagzuur. Eigenlijk de hele dag, maar vooral ‘s avonds. Rennies en Ayurveda maagzuur tabletjes helpen niet!😞

5 jaar geleden

Mm striae jeuktttttt. Ondanks het smeren toch striae gekregen. Ik had al wat oude striae door gejojo in mn gewicht dus had het wel verwacht. Vindt het ook niet heel erg, het hoort erbij en ik kan er toch niks aan doen.... maar wat een jeuk!!!!