1795 Reacties
5 jaar geleden
Even niks te klagen maar pure blijdschap... Ben afgelopen weekend van de trap af gevallen🙈 en maakte me nog al zorgen omdat ik zo'n pijn in mijn linkerzij en rug had, dus maandagochtend gebeld met de vk, kon gelijk langskomen en een extra echo gehad... Kleine meid schopt en beweegt er gelukkig nog steeds lekker op los😍 schijn heel veel vruchtwater te hebben dus dat was mijn stootkussen😊
5 jaar geleden
Pfff hormonen.
Sta met mijn vriend zelf broodjes te maken en bij het draaien van de bollen blijft het meel aan onze handen plakken en we staan ontzettend te hannessen. We staan te gieren en huilen van het lachen omdat we compleet onder zaten.
Maar dan ineens slaat mijn lachbui om in een serieuze huilbui. Maar echt huilen en "gillen". Helemaal overstuur, keihard brullen. En dat gaf echt een heel eng gevoel om die controle te verliezen.
Mijn vriend kwam niet meer bij en ik bleef maar huilen en soms keihard lachen tussendoor. Met nog steeds allemaal deeg aan mijn handen. Toen ik eenmaal wat kalmer was kreeg ik ook nog eens pijn in mn buik. Denk dat de kleine ook even niet wist wat er met hem door alle hormonen gebeurde.......
Nu uitgeteld op de bank en mn vriend mag de bolletjes afmaken. Ik kan niet meer, ben uitgeput. Kan nog steeds huilen, maar om wat weet ik nog steeds niet...🥴
5 jaar geleden
Met de 20 weken echo lag mn meid diep en in een stuit. Springen hielp niet. Ga maar even paar uur naar huis kijken we straks nog een keer. En daar ging dat echo ding weer. Duwen douwen weet ik t allemaal. Heel mn buik voelde beurs: ja t gaat toch echt niet lukken zo om alles te zien. We maken een nieuwe afspraak maar dan in Eindhoven ipv Helmond.
Heel mn onderbuik stond strak. Gister dus weer de auto in. Van tevoren heeft een collega de kleine nog "wakker geschud" door vanuit t niets ineens vol met haar handen mn buik te schudden....😂😅.
En ja hoor mn kleine meid was wakker, lag goed en we hebben een gaap te pakken gekregen!
Heb nu nog last van mn buik van al dat gefrot en geduw maar heb t er voor over. Mag al in mn handjes klappen dat ik tot dusver alleen niet lang kan staan.
5 jaar geleden
Pff net bij de visboer staan janken terwijl ik met hem in gesprek ben omdat ik twijfelde of ik de net gekochte vis wel kon eten.. sjonge jonge ik schaam me dood 😅
5 jaar geleden
Pff heb net de toekomstige babykamer opgeruimd en ben net een hijgende zeekoe.. En dat met 22 weken. Hoe ga ik nog 4 maanden normaal 't leven door?! "😂
5 jaar geleden
Ligt het misschien aan mij? Maar elke keer als ik de app opnieuw open wordt ik 2x doorgestuurd naar een of andere link met een plaatje en verder niks?
Heel irritant! Meerdere die dit probleem hebben?
5 jaar geleden
Reactie op Djennifer
Ja! Hier exact hetzelfde, ik wordt steeds doorgestuurd naar een reclame van ...
Jaa klopt.. super vervelend!
5 jaar geleden
Al dik een week de griep, keelontsteking..
En toen was ik bijna beter en dan zit je (schoon)familie lekker zonder hand te hoesten en alles 🤬 dus gister 1 dag beter gevoeld en nu nieuwe griep erbij. En kriebel hoest doet zeer aan mn buik.
Pfff koppijn, snotterig en last van longen en kriebel.... En ik mag al zo weinig gebruiken, dus slik elke dag vitamine c en d maar helpt niet 🥺
5 jaar geleden
Vocht aan het vasthouden... niet normaal, elk glas drinken gaat direct naar mn benen lijkt wel... en ze voelen zo zwaar.