1795 Reacties

5 jaar geleden

Ja, hier ook! Elke nacht last van nachtmerries..

5 jaar geleden

Ik ben zoooo moe en kan niet slapen. Het ging juist deze week een stuk beter (nu 10 weken zwanger). Maar gister en vandaag is het echt bagger. Stiekem even helemaal klaar ermee, al is het voor het goede doel..

5 jaar geleden

Ik ben super boos geworden op Mn vriend omdat hij de nieuwe puppy op schoot had (wordt een grote hond dus hij zegt steeds tegen mij, neem m nou niet op schoot) kan nu wel huilen :( rot hormonen. Ook was bij mij het vruchtje kleiner dus nu afwachten tot de volgende echo of het nog wel goed is of niet. Ik vind dit een vreselijke tijd met al die onzekerheid en kan het er met bijna niemand over hebben

5 jaar geleden

Net voor de allereerste keer moeten overgeven... misselijk was ik af en toe maar die lekkere frietjes van de frituur waar ik zoveel zin in had vond het kleintje denkik niet zo een goed idee...

5 jaar geleden

Hebben jullie ook wel eens steken aan de rechterkant denk rond je eileider?? Ben nu 6 weken dinsdag de echo

5 jaar geleden

Net voor de allereerste keer moeten overgeven... misselijk was ik af en toe ...
Hoeveel weken ben je als ik vragen mag? Ik heb nog heen last van misselijkheid, wel van een verminderde eetlust en nergens trek in hebben terwijl ik wel honger heb.

5 jaar geleden

Oké... Ik lig in bed en kan niet slapen. Ik heb zoooon ontzettende laat van mijn rug, in de bevalling van mijn eerste zoontje is mij een zenuw knel komen te zitten, het ligt eraan welke beweging ik maak, bij zowat elke beweging moet ik nadenken wat ik doe. Nu heb ik gisteren gewerkt en vandaag, (Ben kok) ik til al geen zware dingen, doe ook geen gekke andere dingen maar als ik in bed wil draaien of op de wc wil zitten voor een boodschap moet ik DENKEN hoe ik de volgende stap zet zodat ik de pijn kan uithouden. Ik ben echt de wanhoop nabij, ik heb dinsdag mijn eerste echo, ben van plan maandag een afspraak bij de dokter te maken voor na de echo. Mijn baas gaat i.i.g. niet blij zijn als ik nu al thuis moet blijven, i.v.b.m. personeels tekort in de keuken. Ik weet ook niet hoe ik het moet brengen maar dit houd ik niet vol😔 Ben trouwens gisteren ook nog gevallen waardoor ik verkeerd op mijn arm terecht ben gekomen en een spier verrekt heb🤐 7+2 zwanger

5 jaar geleden

Reactie op mojo

Hebben jullie ook wel eens steken aan de rechterkant denk rond je eileider? ...
Volgens mij wel, ben niet zo aan het opletten waar de steek meestal plaats vind. Maar als ik ze heb dan moet ik eigenlijk naar de wc voor grote boodschap al voel ik dat dan verder nog helemaal nergens anders aan.

5 jaar geleden

Net voor de allereerste keer moeten overgeven... misselijk was ik af en toe ...
Zo herkenbaar, komt door het vet. Wij hebben nu patat uit de oven, heerlijk en nergens last van (eerste keer wel even wennen want het is niet het zelfde als patat uit de frituur. )

5 jaar geleden

Ik heb gewoon elke dag een mega kater gevoel. Kots misselijk, duizelig, moe. Pas in de avond trekt het weg. Dag erna is het weer precies hetzelfde van vooraf aan. Zo kan je toch bijna niet normaal functioneren pff.. even klagen :)

5 jaar geleden

Net voor de allereerste keer moeten overgeven... misselijk was ik af en toe ...
Ik heb dat vorige week ook gehad. We hadden patat en een kaassouffle gehaald bij de snackbar. Ik ben heel de avond kots misselijk geweest. Zelf hebben wij een air fryer en nergens geen last van

5 jaar geleden

Reactie op samm

Ik heb echt erge buikpijn en krampen! En me man kan ik niet uitstaan hahaha ...
Zoooooo herkenbaar. Alles irriteert me aan hem, tot zijn ademhaling toe. Haha, wordt nog wat

5 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik heb gewoon elke dag een mega kater gevoel. Kots misselijk, duizelig, moe ...
Ja je zegt t precies goed! Een kater x 10 zo voelt de misselijkheid en lamlendigheid!

5 jaar geleden

Heerlijk om hier even lekker te klagen. Ik heb zulke pijnlijke borsten (tepels eigenlijk). Ze worden nu al mega!! En mijn vriend vind dat maar reuze interessant. Vooral afblijven!! Ik kan t ook niet uitstaan dat ik zo ontzettend moe ben. Dat ben ik nooit. Maar eraan toegeven is zo moeilijk. Ik ben ook om niks boos en sago. Zo vervelend, vooral voor mijn vriend, doe moet het allemaal maar aanhoren. Gelukkig snapt hij het. En zegt dan alleen maar.....hormoontjes doen het goed vandaag..... Als mijn bui over is kunnen er gelukkig samen om lachen. O nog één klacht,ik voel me net een walrus. Alles voelt opgeblazen. En die darmen werken ook een stuk trager. Zo nu ben ik even klaar met klagen. Super bedankt. X

5 jaar geleden

Brenda1512 hoe doe jij dat met je werk? Ik lig gewoon plat de halve dag.

5 jaar geleden

Reactie op mojo

Hebben jullie ook wel eens steken aan de rechterkant denk rond je eileider? ...
Ik heb dat links, maar vaak is dat gewoon bandenpijn omdat je baarmoeder aan het groeien is..

5 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Hoe doen jullie het met eten als je zo misselijk bent? Echt bij alles waar ...
Dat herken ik ja! Ik drink alleen water terwijl ik dat eerst amper dronk. Chocomel en melk gaan wel, de rest is te zoet

5 jaar geleden

Ik heb het gevoel dat de klachten (met name de misselijkheid) juist wat afnemen nu. Ik zit inmiddels op 8,5 week. Hebben meer dit? Word er een beetje onzeker van. Wel een kloppend hartje gehoord met 6 weken.

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Ik heb het gevoel dat de klachten (met name de misselijkheid) juist wat afn ...
Hier precies hetzelfde en ook 8,5 week. Vond het gister al vreemd dat ik kon opstaan zonder meteen iets te eten... las dat het wel meer voorkomt maar het ook weer net zo kan terugkomen.. laten we er dus maar even van genieten 😊 ook mij maakt het onzeker hoor.. volgende week vrijdag eerste echo dus ik heb nog helemaal geen idee hoe het er in mijn buik voor staat..

5 jaar geleden

Geruststellend dat jij dat ook hebt Demi! Nog wel echt moe trouwens, en zere tepels... we moeten maar gewoon geduldig zijn! Makkelijker gezegd dan gedaan...