1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Nee ze deed t bij mij via armprik, maar t wilde er lastig uit :p. Heb je al ...
Ja ik heb suiker 😭😭😭

5 jaar geleden

Nee ze deed t bij mij via armprik, maar t wilde er lastig uit :p. Heb je al ...
En jij?

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja ik heb suiker 😭😭😭
Ah wat klote zeg, veel sterkte! Ik krijg mn uitslag eind van de week pas, nog even spannend dus.

5 jaar geleden

Ah wat klote zeg, veel sterkte! Ik krijg mn uitslag eind van de week pas, n ...
Ah dan zou ie wel goed zijn, bij een te hoge waarde bellen ze meestal meteen ;) ik had morgen eigenlijk bel afspraak. Maar ik ga duimen voor je! Ben jij ook nu zo kapot? Ben echt intens moe nu...

5 jaar geleden

Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar: Ik heb nu sinds 3 weken op en af pijn alsof iemand mij van onder heeft getrapt. Dus geen rugpijn en pijn bij de voorkant van mn buik, maar echt beneden. Als ik stil zit voel ik het niet, maar bij bepaalde bewegingen zoals benen op tillen of gaan zitten doet het heel pijn! Ook na een dag werken (radiodiagnostisch lab) soms last, wat na enkele dagen weer minder wordt. Is dit nou bekkenpijn? 23.2 weken zwanger

5 jaar geleden

Ineens erge jeuk op mijn handrug, heeft iemand hier ervaring mee?

5 jaar geleden

Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar: Ik heb nu sinds 3 weken ...
Ik heb dit ook ja ! Echt het idee dat alles van onder beurs is.

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik heb dit ook ja ! Echt het idee dat alles van onder beurs is.
Toevallig al navraag gedaan wat dit kan zijn? Denk trouwens niet dat het iets van een blaasontsteking is, want die klachten zijn naar mijn weten totaal anders.

5 jaar geleden

Toevallig al navraag gedaan wat dit kan zijn? Denk trouwens niet dat het ...
Nee nog niet. Komende donderdag afspraak bij de verloskundige. Dan even navragen. Maar denk ergens te maken met bekken. Aangezien ik daarbij ook veel last krijg van me zitbeen knobbels.

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ineens erge jeuk op mijn handrug, heeft iemand hier ervaring mee?
geen ervaring maar plotseling erge jeuk op handen en/of voeten moet je altijd goed in de gaten houden toch? ivm cholestase.

5 jaar geleden

Reactie op annieb

geen ervaring maar plotseling erge jeuk op handen en/of voeten moet je alti ...
Ja dat heb ik de vorige zwangerschap gehad maar toen ook de buik vooral.

5 jaar geleden

Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar: Ik heb nu sinds 3 weken ...
Ik heb hiervan ook last en is inderdaad bekkenpijn. Kan je niet veel aan doen. Mijn kinesiste rade mij aan om afentoe mijn buikspieren op te spannen. Er zou ook een soort band bestaan die je kan dragen om de druk onderaan te verminderen. Ik merk bij mijzelf als ik mijn goeie loop schoenen draag dat de last dan ook minder is .

5 jaar geleden

Verschrikkelijk veel zenuwpijn bij mn stuitje/been lijkt alleen maar meer toe te nemen

5 jaar geleden

Ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een zwangerschaps massage.. Serieus lieve mede zwangere vrouwen... Ik kan het jullie aanraden🥰

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een zwangerschaps massage.. Serieus ...
Heb ik ook gedaan!! Heerlijk!! Over 2 weken weer!

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Heb ik ook gedaan!! Heerlijk!! Over 2 weken weer!
Ik zat echt even in mijn eigen wereldje viel bijna in slaap... Zo genoten ervan

5 jaar geleden

Ha bah.. net een preek gehad dat ik teveel ben bijgekomen.. niet meer snoepen was de boodschap 🥺

5 jaar geleden

Heeft er iemand ook last van dat je linkerbeen steeds gaat slapen? Heb dit nu al een week lang, het straalt vanuit me bekken naar me been toe.. voelt erg vervelend😑

5 jaar geleden

Vanmiddag onderuit gegaan in de badkamer. Ontzettende pijn in mijn rug en armen (van het opvangen). De baby schopte gelukkig nog en het hartje klopte ook nog. Maar m’n rug doet echt zeer nu tijdens lopen en liggen. Wordt weer geen slapen voor mij 😢.

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Ha bah.. net een preek gehad dat ik teveel ben bijgekomen.. niet meer snoep ...
Hvl ben je aangekomen