1795 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Ja ik heb suiker 😭😭😭
Ah wat klote zeg, veel sterkte! Ik krijg mn uitslag eind van de week pas, nog even spannend dus.
5 jaar geleden
Reactie op ToPlantAGarden
Ah wat klote zeg, veel sterkte! Ik krijg mn uitslag eind van de week pas, n ...
Ah dan zou ie wel goed zijn, bij een te hoge waarde bellen ze meestal meteen ;) ik had morgen eigenlijk bel afspraak. Maar ik ga duimen voor je!
Ben jij ook nu zo kapot? Ben echt intens moe nu...
5 jaar geleden
Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar:
Ik heb nu sinds 3 weken op en af pijn alsof iemand mij van onder heeft getrapt. Dus geen rugpijn en pijn bij de voorkant van mn buik, maar echt beneden. Als ik stil zit voel ik het niet, maar bij bepaalde bewegingen zoals benen op tillen of gaan zitten doet het heel pijn! Ook na een dag werken (radiodiagnostisch lab) soms last, wat na enkele dagen weer minder wordt. Is dit nou bekkenpijn?
23.2 weken zwanger
5 jaar geleden
Reactie op denise103
Ik heb dit ook ja ! Echt het idee dat alles van onder beurs is.
Toevallig al navraag gedaan wat dit kan zijn?
Denk trouwens niet dat het iets van een blaasontsteking is, want die klachten zijn naar mijn weten totaal anders.
5 jaar geleden
Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar:
Ik heb nu sinds 3 weken ...
Ik heb hiervan ook last en is inderdaad bekkenpijn. Kan je niet veel aan doen. Mijn kinesiste rade mij aan om afentoe mijn buikspieren op te spannen. Er zou ook een soort band bestaan die je kan dragen om de druk onderaan te verminderen.
Ik merk bij mijzelf als ik mijn goeie loop schoenen draag dat de last dan ook minder is .
5 jaar geleden
Ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een zwangerschaps massage.. Serieus lieve mede zwangere vrouwen... Ik kan het jullie aanraden🥰
5 jaar geleden
Reactie op RlovesY
Heb ik ook gedaan!! Heerlijk!! Over 2 weken weer!
Ik zat echt even in mijn eigen wereldje viel bijna in slaap... Zo genoten ervan