1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Geruststellend dat jij dat ook hebt Demi! Nog wel echt moe trouwens, en zer ...
Ja hier ook! Vermoeidheid en borsten ook nog aanwezig... vindt het wel grappig als we ons zo beroerd voelen mag het wel minder en dan is het minder en maken we ons weer zorgen haha. Ik probeer mezelf voor te houden geen bloedverlies dus gewoon genieten!

5 jaar geleden

Reactie op Gwen01

Ik ben aankomende vrijdag ( mits goed geteld) 7 weken zwanger, afgelopen ma ...
Wat een zeer vervelende reactie !!! Is hij er inmiddels op teruggekomen of niet?

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Ik heb het gevoel dat de klachten (met name de misselijkheid) juist wat afn ...
wat fijn om te horen, ik heb dat ook! nu 8 weken en al 3 weken misselijk en het gaat nu steeds beter....vraag me soms af of dat goed of helemaal niet goed is...

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Ik heb het gevoel dat de klachten (met name de misselijkheid) juist wat afn ...
Ik ben deze week 10weken ver. Heb geen last meer van misselijkheid en of braakneigingen. Ben nu wel meer gevoeliger geworden, huil voor het kleinste reden dan ook😭😭😭😭.

5 jaar geleden

Oké ik ga ook even spuien... Ik ben zoooo moe. Slaap slechter de laatste tijd, vooral heel vroeg wakker. Maar wel 40 uur werken.. vandaag ook voor het eerst echt constipatie 🙈 dat belooft nog wat..

5 jaar geleden

Als het goed is ben ik bijna 8 weken en vanmorgen kreeg ik m'n brood met moeite weg, maar vervolgens kwam het er ook weer uit 😭 is nu de eerste keer dat ik last had van ochtend misselijkheid, donderdag de eerste echo zo spannend!

5 jaar geleden

Ik ben bijna 9 wkn en heb goede en slechte dagen. Soms hele dag overgeven en andere dag gaat het goed buiten de vermoeiheid om.. zit al voor de 2e week thuis helaas omdat ik het fysiek niet aan kan.. bij mijn vorige zwangerschap was het gelukkig over na de 12e week dus hopelijk nu ook!! 🙏🏻

5 jaar geleden

Reactie op B.Belle

Als het goed is ben ik bijna 8 weken en vanmorgen kreeg ik m'n brood met mo ...
Ik ben aankomend weekend ook 8 weken. Aanstaande donderdag ook echo!

5 jaar geleden

Ik ben net rechtop gaan zitten omdat ik, toen ik tegen mn vriend aan lag, zn hart te hard vond kloppen... 🤦🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik ben net rechtop gaan zitten omdat ik, toen ik tegen mn vriend aan lag, z ...
Haha herkenbaar, hier vindt ik dat ie irritant ademt in bed 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik ben net rechtop gaan zitten omdat ik, toen ik tegen mn vriend aan lag, z ...
Hahaha zo herkenbaar, ik heb Mn vriend wakker gemaakt omdat ik vond dat hij irritant lag te slapen

5 jaar geleden

Wij aanstaande vrijdag onze eerste echo (met 10+5 weken). Zo ongelofelijk spannend dat ik er nu al zenuwachtig voor ben.

5 jaar geleden

Yes donderdag als het goed is 8 weken🎉 en de 16e eindelijk die eerste echo... Ben zoooo benieuwd kan echt niet meer wachten😁😁

5 jaar geleden

Wij morgen avond de eerste heel spannend ☺️

5 jaar geleden

Vandaag mijn 7 wkn echo, spannend!!!🍀🍀🍀 Word gek van mijn blaas, tig keer plassen, ook s nachts 3 a 4x eruit. Om gek van te worden. Meerdere vrouwen hier last van? Het gevoel alsof je heel veel moet plassen en vervolgens komt er amper wat uit.....

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Vandaag mijn 7 wkn echo, spannend!!!🍀🍀🍀 Word gek van mijn blaas, tig kee ...
Veel plezier vandaag! Ik moet er s nachts ook vaak minimaal 1 keer uit om te plassen. En heb last van een verstopte neus.. ook heel vervelend s nachts.

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Ik heb het gevoel dat de klachten (met name de misselijkheid) juist wat afn ...
Nou te vroeg gejuicht hoor... hier sinds vanmorgen vroeg weer ongelofelijk misselijk 🙈.

5 jaar geleden

Dacht ik gistermiddag op werk actiever te zijn, maar heb ik wel gemerkt toen ik thuis kwam. Was KO ,zodra ik op de bank zat en voelde me echt dizzy, rillerig en wilde alleen maar slapen. Sta echt versteld van die vermoeidheid.

5 jaar geleden

Hallo iedereen! Ik ben vandaag 8wk en 6dgn Voel me super goed alleen soms last van een opgeblazen gevoel en licht bloed verlies... ik heb al 3 eerdere echo’s gehad ivm eerdere miskraam maar ben zo gestresst weer als ik bloed zie het is echt heel weinig en super licht roze maar ik wil gewoon geen bloed aargh maak me zo druk terwijl de echo’s er echt heel goed uit zagen.. ik moet maandag weer maar het duurt zo lang...

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik ben net rechtop gaan zitten omdat ik, toen ik tegen mn vriend aan lag, z ...
Herkenbaar. Ik sneak snachts naar het logeerbed, omdat ik zijn gesnurk en geadem niet kan verdragen 🤣