1795 Reacties

5 jaar geleden

Zondag gelijk met de kinderen naar benden eten, niet gespuugd en amper misselijk, mooi dat doen we maandag op de zelfde mannier ging tot 10u goed daarna misselijk en spugen en vandaag het zelfde idee maar helaas begon gelijk te spugen soms baal ik dan denk je een ritme te hebben maar werkt voor geen meter bleh. Haha ff klaag stand morgen intake en echo

VRIEND

5 jaar geleden

Vrijdag 8wkn! En manmanman, ik slaap echt bijna 16 uur op een dag, s avonds om 8uur erin, s morgens om 10uur eruit en dan ook nog middagdutjes. Alles wat ik doe is teveel.. denk zelf ijzertekort. Werken op dit moment is echt niet te doen. Vrijdag eerste afspraak verloskundige, dus nog maar even aanmodderen.. Maar mijn misselijkheid lijkt minder te worden *feestje*

5 jaar geleden

Helaas weer bloed verloren . Maak mij zo veel zorgen . Afgelopen zaterdag een spoed echo gehad in het ziekenhuis. Daar zag alles er goed uit . Maar de onzekerheid blijft nu ik weer bloed ben verloren . Heb verder geen krampen . Hi heb ik al gebeld, die zouden terug bellen maar nog niets van hun vernomen . Heeft iemand hier ook last van of gehad ?

5 jaar geleden

Helaas weer bloed verloren . Maak mij zo veel zorgen . Afgelopen zaterdag e ...
Ik hé. M'n laatste dag van vakantie (8+5) ook even bloed gehad in m'n bikini. Niet suuuuper veel maar maakte me toen zo erg zorgen. Uiteindelijk is dat het enige moment geweest waarop ik bloed heb verloren. Hoop dat alles goed blijft gaan bij je.

5 jaar geleden

OMG... Ik ben morgen 6 weken maar heb al een aantal dagen zoveel kramp (lucht in darmen) nog meer mensen hier last van?

5 jaar geleden

Reactie op MichelleBenzJoe

OMG... Ik ben morgen 6 weken maar heb al een aantal dagen zoveel kramp (luc ...
Ja ik vandaag ook erg veel, veel krampen ook daardoor. Zit in mn 8e week

5 jaar geleden

Reactie op MichelleBenzJoe

OMG... Ik ben morgen 6 weken maar heb al een aantal dagen zoveel kramp (luc ...
Had ik gister ook! Zo vervelend, heel de dag ern opgeblazen gevoel en mijn broek zat daardoor ook echt heel strak, waardoor ik nog meer buikkramp kreeg.

5 jaar geleden

Reactie op MichelleBenzJoe

OMG... Ik ben morgen 6 weken maar heb al een aantal dagen zoveel kramp (luc ...
Jaaa hier ook! Pffff. Ik ben vandaag 7 weken en echt veel last van. Mn buik is ook helemaal opgezet. En fietsen over hobbeltjes geeft veel pijn ook...

5 jaar geleden

Ben Moee maar kan niet in slaap vallen 😣

5 jaar geleden

Nog meer meiden die ontzettend misselijk worden in de nacht? Vooral als je op je buik ligt... 🤢

5 jaar geleden

Nog meer meiden die ontzettend misselijk worden in de nacht? Vooral als je ...
Ik lig met een kussen tussen mn benen en dan een beetje gedraaid en hoog op mn kussen met mn hoofd. Bij mij helpt dat.

5 jaar geleden

Ging het eindelijk ff 2 dagen goed, zo goed als nergens last van... Helaas te vroeg gejuicht... Vanochtend gewoon weer kotsmisselijk en amper wat binnen kunnen houden😞 ik word er gek van hoop echt dat het ophoudt na het eerste trimester hoor....

5 jaar geleden

Nog meer meiden die ontzettend misselijk worden in de nacht? Vooral als je ...
Ik heb vannacht de halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid ben zelfs me tanden gaan poetsen hielp niet :(

5 jaar geleden

Meer dames die ook last hebben van bloedneuzen? En geen lullige bloedneus he.. was gister een complete wc rol verder!

5 jaar geleden

Dat kussen ga ik dan eens proberen! Femmie wat balen zeg en een cracker eten helpt dat niet? Bij mij is geen pijl te trekken op die misselijkheid maar in de nacht altijd wel 't ergst.

5 jaar geleden

PFFFFF MISSELIJK NIET NORMAAL🤢🤮

5 jaar geleden

Jeetje gelukkig is het daar bij gebleven bij je ,Ik heb de vk gesproken Ze zei dat ik op mijn lichaam moet vertrouwen en dat alles goed is . Soms is er geen aanduiding waarom er bloed verloren is ,kan een bloedvaatjes zijn ,innesteling Hopen op een goede echo de 29ste van juli

5 jaar geleden

Nog meer meiden die ontzettend misselijk worden in de nacht? Vooral als je ...
Ik las ergens dat het minder wordt als je op je linkerzij gaat liggen. Bij mij helpt het minimaal maar misschien bij jou wel. K ben er achter gekomen dat mijn misselijkheid vooral met moeheid te maken heeft. Afgelopen weekend bijna geen last van gehad en nu is het weer feest. Toch maar eens minder gaan werken... (dacht dat t wel moest gaan met een kantoorbaan 😅)

5 jaar geleden

Ja dat merk ik ook dat het op mijn linker zijde beter wordt! Ben alleen een buik slaper dus draai automatisch op m'n buik. Wordt nog wat later in de zwangerschap😜

5 jaar geleden

Pffff tot eergisteren had ik nergens last van, maar gisteren was ik ineens extreem moe, waardoor ik vannacht ook bijna 10 uur heb geslapen en vandaag ben ik zoooo misselijk en een beetje duizelig 🤢 vandaag ben ik precies 7 weken zwanger.