726 Reacties

4 jaar geleden

Goedemorgen , ik pak iedere dag een kast of een lade uit , zoek uit wat weg kan , poets hem dan van binnen en leg de overige spullen weer terug , alles in de woonkamer inmiddels gedaan, vandaag beginnen aan de keukekastjes , babykamer is al helemaal klaar en alles ook al lekker gewassen 馃槀馃槉馃憤

4 jaar geleden

Goedemorgen, van de week zijn de laatste grote meubelen binnen gekomen. Wacht op de laatste kleine dingen. Alle wasgoed is gedaan. Ik probeer het huis een beetje op orde te houden. Ben wel slaperig dus ik pak ook de rust nu het nog kan

4 jaar geleden

Enveloppen voor de geboortekaartjes alvast schrijven, vluchttas voor de derde keer aanpassen, huis een beetje op orde houden, kwartetten met ons zoontje, en veeeeel rusten (zou graag slapen, maar dat lukt nauwelijks door veel harde buiken, constant geschop en geduw, en flinke bekkenpijn)

4 jaar geleden

Hier ook rustig aan :) Lekker veel lunchen met vriendinnen, elke iets schoonmaken in huis, yoga, netflix en lekker wat boeken lezen. Ik moet wel opletten dat ik niet zoveel koop haha.. Ik heb steeds wel de neiging om weer wat rompertjes of wat anders mee te nemen.

4 jaar geleden

Alles nog een beetje rangschikken, veel rusten en me psychisch voor bereiden dat mijn ukkie binnen kort niet meer van mij alleen is. Gisteren valse weeen gehad en dacht even dat we gingen bevallen op 35 w 3 dagen. Veeeeeel te vroeg voor de baby, ma ook voor mijn gevoel, tien kwam het besef even dat ik hem nog niet aan de wereld wil schenken ondanks de zware zwangerschap ik hem nog heel even voor mij wou houden. Ik schoot in tranen van paniek en angst natuurlijk want 35 weken is gwn te vroeg. Gelukkig bleken het goeie voorweeen en cervix controle was ook oke, dus hij zit nog ff veilig bij mamie. 馃挒

4 jaar geleden

Lezen, slapen, netlfix, huishouden, oefeningen doen voor de bevalling, vrienden bezoeken, de baby mag komen ...alles staat klaar

4 jaar geleden

Ik hou me vooral bezig met koken haha, vandaag ben ik bezig met verse appelmoes aan het maken. Alles staat al klaar voor m'n kleine meid 馃檲

4 jaar geleden

Beetje netflixen, slapen, alvast wat voorraad koken als het lukt en duimen dat ze eerder komt 馃槄 Door veel bekkenpijn en snel pijn in m鈥檔 buik er wel klaar mee, ze mag van mij komen! Nog maximaal 4,5 week 馃檲

4 jaar geleden

Niet veel 馃槄 Ook series bingen, naar de kinesist voor een lekkere massage. Moet enkel nog wat lakentjes wassen en de crib door mijn vriend in onze kamer laten zetten. Verder zijn wij er ook klaar voor om onze zoon te ontmoeten. Al hoop ik dat hij nog een paar weken blijft zitten.. ik heb best wel wat ongemakken en kan niet veel meer, dus kijk stiekem ook wel uit naar het einde 鈽猴笍

4 jaar geleden

Heb alles gewassen, nu nog strijken en bekleding weer op maxi cosi enzo zetten. Ook kastje voor kastje opruimen, wat achterstallige kleine klusjes in huis, netflixen. Genieten van harde billen tegen mn ribben馃き, bijna 35 weken maar meneer heeft nog niet zo veel zin om echt in te gaan dalen, ligt er wel al een paar weken klaar voor.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Heb alles gewassen, nu nog strijken en bekleding weer op maxi cosi enzo zet ...
Same here! Indalen geen spraken van al ligt hij al bijna heel de zwangerschap perfect. Hopelijk besluit hij niet op het laatste moment nog te draaien 馃槵

4 jaar geleden

Alle babykleertjes zijn gewassen en gestreken. Wat een drama! Veel netflix series kijken. Koekjes bakken voor in de diepvries voor als er mensen op kraamvisite komen, wat lichte huishoudelijke taken. Ik probeer deze week nog een avondje met vriendinnen te plannen en voor de rest is het bankhangen tot het zover is. Vandaag precies 37 weken.

4 jaar geleden

Ik ben momenteel een beetje aan het opruimen. Deze week vrij. Volgende week nog een volle week werken en dan begint mijn verlof. De spulletjes om zelf speenketting te maken en een ketting voor boven reiswiegje etc komen langzaam maar zeker binnen gedruppeld

4 jaar geleden

Aant wassen geweest de box zetten en aankleden t next 2 me wiegje aankleden en voor de rest rusten

4 jaar geleden

Wij hebben nog een verhuizing voor de boeg dus er is genoeg te doen nu en de komende weken. Hopelijk blijft de kleine nog braaf in de buik zitten馃 tot het kamertje klaar is.

4 jaar geleden

Zo weinig mogelijk, huis een beetje in delen schoonmaken, heb nog een 4 en 1 jarige lopen dis ben alleen al druk met brengen en ophalen van school, slaapjes etc vd kinderen, niet echt makkelijk met bekken pijn, ijzer tekort en harde buiken/indalings wee毛n. Nu 34,5 weken zwanger..

4 jaar geleden

Alles is helemaal ready! Mentaal ook ready (morgen 37 weken) maar zou nog wel graag wat boeken willen lezen, een fotoboek willen maken, mn 9 maanden dagboek willen afronden etc! Verder mezelf ook goed aan het verwennen met een pedicure, zwangerschapsmassage en kappersbezoekje! En tussendoor lunch/koffiedates met familie en vrienden :) Ze is heel erg welkom, maar tot die tijd geniet ik volop!

4 jaar geleden

Reactie op babyblue-24

Alle babykleertjes zijn gewassen en gestreken. Wat een drama! Veel netflix ...
Oewww heb je misschien een recept en een foto hoe de koekjes eruit zien 馃槏 inderdaad een heel goed idee van het invriezen

4 jaar geleden

Gewoon doorwerken tot 4 week van te voren dood de tijd mooi snel 馃榿馃槀 Daarna zien we wel wat we gaan doen, denk en hoop vooral veel van slapen omdat ik daar zo van hou 馃

4 jaar geleden

Doorwerken tot een week vooraf. ;-)