726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Het is dubbel, ergens fijn om te weten dat er schot in de zaak zit en de kw ...
Zeker herkenbaar Mijn man vraagt ook elke keer als ik zucht of kreun of teveel draai in bed: moet ik de vk bellen? Is de bevalling begonnen? Ene kant heel lief als ie zo bezorgt is maar aan de andere kant hebben wij andere dingen die aandacht vergt... Zoals zwangerschapskwaaltjes haha

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Mijn vk heeft maandag gezegd dat ze niet checken of ik ontsluiting heb. Ik ...
Dat is ook raar...bij mij zei ze het meteen uit zichzelf dat ze het toch ff wilde checken voor de zekerheid.... Maar nou denk ik ook dat dat komt omdat er bij mij zwangerschapsvergiftiging voorkomt...mijn moeder heeft het heel heftig gehad bij mij...en mijn bloeddruk was vanmiddag erg hoog en met mijn klachten hoofdpijn, extreme buikpijn en diarree vertrouwde ze het niet dus wilde ze me toucheren en daarom gaan ze me ook als ze er volgende week echt nog niet is inleiden, zoiets had ze het over

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dat is ook raar...bij mij zei ze het meteen uit zichzelf dat ze het toch ff ...
Denk dat het daar wel door komt. Ook doordat ze je wellicht willen inleiden. Als je voldoende ontsluiting heb, hoeft dat niet lijkt mij.

4 jaar geleden

Ik heb al een paar dagen zo’n pijn in me bekken dat ik amper kan lopen trappen lopen doet echt veel pijn en draaien in bed ook... vk zegt dat het hoofdje al goed is ingedaald maar heb wel vaker steken alsof er letterlijk een naald naar binnen gaat om t maar even zo te zeggen Wat kan het zijn?? Iemand tips of ervaring?

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ik heb al een paar dagen zo’n pijn in me bekken dat ik amper kan lopen trap ...
Hoi Ik heb dat ook gehad en ben na een osteopaat gegaan dat heeft bij mij echt geholpen ... Succes

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ik heb al een paar dagen zo’n pijn in me bekken dat ik amper kan lopen trap ...
Ik heb wel hetzelfde. Als ik een stukje loop moet ik ook al snel stil staan door die scherpe pijn die je beschrijft. Ook omdraaien in bed is idd verschrikkelijk... hoofdje hier ook al ingedaald. Hoe ver ben je? Als de pijn aanhoudt helpt een kruik soms bij mij. Vandaag kwam ik er achter dat lopen iets beter gaat als ik voor mn gevoel wijdbeens loop, dat gaf iig iets verlichting 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik heb wel hetzelfde. Als ik een stukje loop moet ik ook al snel stil staan ...
Ben nu precies 38 weekjes Bij mij doet alles pijn opstaan, zitten liggen..... kruik helpt helaas niet en een warme douche ookniet😣 zelfs op de dagen dat ik weinig loop enz doet t even veel pijn

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ben nu precies 38 weekjes Bij mij doet alles pijn opstaan, zitten liggen... ...
Vervelend zeg... ik ben zelf een hele tijd voor bekkenpijn bij een bekkenfysiotherapeute geweest, dit hielp wel. Ik hoorde bij een zwangerschapscursus dat een aantal vrouwen met veel pijnklachten regelmatig gaan 'floaten' dat schijnt heel fijn te zijn. Hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft, op deze manier duren die weken erg lang 😕🍀

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Vervelend zeg... ik ben zelf een hele tijd voor bekkenpijn bij een bekkenfy ...
Jaaa idd kan echt niet wachten totdat ik me meisje mag ontmoeten 😍 Zo jammer dat die laatste weekjes zo zwaar zijn😕

4 jaar geleden

Vandaag bijna 3 uur op het ZH gezeten aan de ctg vanwege tachycardie van de baby 😫 Had controle bij de vk en de hartslag ging niet onder de 190.. ben me echt rot geschrokken zeg.. Elke 8 minuten harde buiken was ook te zien, maar na een half uurtje zakte haar hartslag.. toen was ze weer te rustig en moest ik dr wakker maken.. uiteindelijk naar huis gestuurd en een echte oorzaak is niet duidelijk.. ik hoop dat ze snel komt, want dit is echt niet leuk zo 😭

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik heb wel hetzelfde. Als ik een stukje loop moet ik ook al snel stil staan ...
Ik kreeg van mijn fysio het advies de gratis app Rost Moves Mamas te gebruiken. Staan goede adviezen in over hoe te zitten/ lopen / staan etc met foto's.

4 jaar geleden

Reactie op Fleuribelli

Ik kreeg van mijn fysio het advies de gratis app Rost Moves Mamas te gebrui ...
Ga ik downloaden, dank voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ben nu precies 38 weekjes Bij mij doet alles pijn opstaan, zitten liggen... ...
Dag Elwira, ik ben 36+4 en heb dezelfde klachten. Ze zijn vorige week begonnen maar vanaf deze week zijn ze verschrikkelijk. Kan niet te lang staan/zitten en moet vaak afwisselen van kanten tijdens liggen. Lopen helemaal niet meer alleen door t huis maar echt paar stappen dan moet ik zitten. Ik zei al tegen m’n man, als ik zit voelt alsof m’n bekken “schuiven” en m’n rug “in elkaar zakt” 😐

4 jaar geleden

Dag Elwira, ik ben 36+4 en heb dezelfde klachten. Ze zijn vorige week begon ...
Heeyyy Ja het is echt meer dan verschrikkelijk ik heb ook heel veel last van kramp in me benen en in me zij zegmaar En dat allemaal samen is echt niet te doen!!! Vooral als de kleine beweegt doet het pijn alsof ze alles uit elkaar duwd😕 en die rugpijn is idd ook verschrikkelijk Waren die laatste weekjes maar pijnloos en zonder kwaaltjes...

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ik heb al een paar dagen zo’n pijn in me bekken dat ik amper kan lopen trap ...
Ik heb dit ook al weken zo verschrikkelijk pijn voral snachts omdraaien in bed alsof je botten uit elkaar geschoven worden 😩😩 Ik word als het goed is zaterdag ingeleid als er plek is in Zkhuis vandaag zaten ze vol.. ben nu 39+3wk

4 jaar geleden

vanmorgen op controle geweest. Al die harde buiken en nachten wakker hadden geen effect gehad. Alles zit nog dicht... kindje hangt wel laag... volgende afspraak is na de bevaldatum... boodschap was hoop dat je de afspraak niet haalt ;-). Op de vraag tot wanneer zpu ik uiterlijk moeten doorlopen kreeg ik nog geen antwoord... ja alles kan je plannen maar wanneer je kindje komen wil niet he? :-)

4 jaar geleden

Ik ben er! Nog net niet februari! 38weken en 1dag. Veel succes aan allen die nog even verder moeten! Het wordt een fantastische blind-date!

4 jaar geleden

Ben 38+2 dagen en heb continue menstruatie pijn Begint de bevalling? Het is men eerste kindje.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Ben 38+2 dagen en heb continue menstruatie pijn Begint de bevalling? Het i ...
Kunnen ook voorweeen zijn. Die kunnen soms ook flink pijn doen

4 jaar geleden

Misschien een beetje vreemde vraag, maar kan je ergens aan merken 'van onderen' dat je al 1 a 2 cm ontsluiting hebt?