726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Misschien een beetje vreemde vraag, maar kan je ergens aan merken 'van onde ...
Ik merkte het niet of toch niet dat ik wist. Ik had wel een druk vanonder maar dacht eerder dat dat te maken had met de indaling. Ik gaf dit met de controle ook aan waardoor ze toch even gingen toucheren. Ik had toen al 2cm ontlsuiting. Bleek het hoofdje gewoon al te duwen op de bmh waardoor er in combinatie met voorwee毛n ontsluiting ontstaat. (Die uitleg kreeg ik toch van mijn gynaecoloog)

4 jaar geleden

Reactie op AnitaM

Kunnen ook voorweeen zijn. Die kunnen soms ook flink pijn doen
Denk het ook het is nu al weer over alleen harde buiken en beweeglijk

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Misschien een beetje vreemde vraag, maar kan je ergens aan merken 'van onde ...
Ja ben ik ook benieuwd naar

4 jaar geleden

Reactie op Jokejoke1234

Ik ben er! Nog net niet februari! 38weken en 1dag. Veel succes aan allen di ...
Ahhh gefeliciteerd geniet er van

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Ben 38+2 dagen en heb continue menstruatie pijn Begint de bevalling? Het i ...
Spannend he!馃槉 Ik heb hetzelfde, dinsdag vragen aan de vk wat het kan zijn. Bij mij zitten er geen pauzes ofzo tussen bij jou wel?

4 jaar geleden

Spannend he!馃槉 Ik heb hetzelfde, dinsdag vragen aan de vk wat het kan zijn. ...
Ik had eerst menstruatie krampen om de 8 minuten. Dat heeft gezorgd voor ontsluiting. Nu ben ik gister gestript en heb ook constante menstruatiepijn. Geen idee wat dat betekent. Maar mocht het bij mij iets in gang zetten dan horen jullie het wel!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik had eerst menstruatie krampen om de 8 minuten. Dat heeft gezorgd voor on ...
Oh wat spannend zeg! Hoeveel weken ben jij? Ik ben ook heel benieuwd wat de vk zal zeggen, zal jullie ook op de hoogte houden. iig veel succes馃崁 ik hoor het graag!

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik merkte het niet of toch niet dat ik wist. Ik had wel een druk vanonder m ...
Hoi Allanois, ik heb precies hetzelfde voor Een paar dagen wat jij dus beschrijft samen met rugpijn. Maar dat druk vanonder is niet constant het komt en gaat. Ben morgen 37weken, ik heb met 33 weken al weeen gehad die de baarmoedermond al hebben verstreken ( stond toen op 0,5cm ipv 3cm) gelukkig de bevalling afgeremd met weeenremmers en inmiddels morgen 37weken . Maar sinds een aantal dagen heb ik dus dat druk vanonder ook. Ik dacht ook aan het indaling maar ik denk dat ik maandag toch aan de gynaecoloog aangeef of misschien toch iets anders is 馃槵 weet alleen niet of ze willen toucheren met 37 weken.

4 jaar geleden

Hoi Allanois, ik heb precies hetzelfde voor Een paar dagen wat jij dus besc ...
Ik herken dit dus ook. Precies zelfde klachten. Geen prettig gevoel. 35 weken nu geweest... Ik hoor indd wel van de meeste dat te maken heeft met indalingsweeen maargoed ff checken kan geen kwaad denk ik bij de volgende afspraak

4 jaar geleden

Oh wat spannend zeg! Hoeveel weken ben jij? Ik ben ook heel benieuwd wat de ...
Ik ben 37.5 Maar om medische reden moet ik eerder bevallen hihi. Ben benieuwd wat je vk zegt!

4 jaar geleden

Hoi Allanois, ik heb precies hetzelfde voor Een paar dagen wat jij dus besc ...
Komt en gaat je rugpijn of is hij constant? Ik had wee毛n met rugpijn maar ze waren onregelmatig. Had dit dus ook aangegeven met de druk vanonder vandaar ze toch even wouden checken. Ik denk als je dit aangeeft bij de vk ze wel kan/zal toucheren.

4 jaar geleden

Vrijdagochtend zijn mijn vliezen gebroken maar sindsdien zetten de wee毛n helaas niet door. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor controle en als er vandaag niks gebeurd zal ik morgen ingeleid worden. Moet zeggen dat ik het ontzettend spannend vind allemaal..

4 jaar geleden

Vrijdagochtend zijn mijn vliezen gebroken maar sindsdien zetten de wee毛n he ...
Heel veel succes!

4 jaar geleden

Vrijdagochtend zijn mijn vliezen gebroken maar sindsdien zetten de wee毛n he ...
Succes, komt helemaal goed 馃槝

4 jaar geleden

Vrijdagochtend zijn mijn vliezen gebroken maar sindsdien zetten de wee毛n he ...
Succes! Zet 鈥榤 op!!

4 jaar geleden

Vrijdagochtend zijn mijn vliezen gebroken maar sindsdien zetten de wee毛n he ...
Heel begrijpelijk. Succes 馃

4 jaar geleden

Vrijdagochtend zijn mijn vliezen gebroken maar sindsdien zetten de wee毛n he ...
I feel you...Bij mij gisteravond gebroken en tot nu toe helaas ook nog geen heftige wee毛nactie. Vanavond rond 22:00 max naar het ziekenhuis voor controle als de wee毛n niet doorzetten, dan is het 24 uur geleden dat de vliezen braken. Heel veel succes, vind het ook ontzettend spannend :( Dacht het dat ie nog 2 weken zou blijven zitten en ineens BAM overstroming

4 jaar geleden

Vrijdagochtend zijn mijn vliezen gebroken maar sindsdien zetten de wee毛n he ...
Succes Meis! Je kunt het! 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op serinde

I feel you...Bij mij gisteravond gebroken en tot nu toe helaas ook nog geen ...
Ik hoop dat het bij jou ook allemaal voorspoedig gaat verlopen! Heel veel succes! 馃 Mijn inleiding stond al ingepland voor 5 februari maar de kleine dame heeft haar eigen agenda blijkbaar.. 馃槈 Ja ik vond het ook een bizar gevoel toen mijn vliezen braken, ik dacht in 1e instantie dat ik in mijn broek had geplast 馃槀. Verlies jij ook nog steeds vruchtwater?

4 jaar geleden

Ik hoop dat het bij jou ook allemaal voorspoedig gaat verlopen! Heel veel s ...
Vruchtwater niet zo heel veel meer, soms een klein beetje slijmerig heel licht roze bloed. Jij wel? Verloskundige heeft het ziekenhuis gebeld en die willen me zien, dus daar ga ik nu heen. We kunnen het!!!! Op zich fijn dat je dan al rekening hield met een inleiding.