726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op serinde

Vruchtwater niet zo heel veel meer, soms een klein beetje slijmerig heel li ...
Heel veel succes spannend

4 jaar geleden

Ik hoop dat het bij jou ook allemaal voorspoedig gaat verlopen! Heel veel s ...
Spannend succes

4 jaar geleden

Succes dames🙂

4 jaar geleden

Zijn er onder jullie die ook zoveel last hebben van ' voorweeën' ? ( ik noem ze zo omdat ik niet weet wat of hoe) voel me alweer heel de namiddag ongemakkelijk.. baby beweegt superveel, harde buiken, met momenten echt ongemakkelijk ( tegen pijn aan maar niet echt pijnlijk), mn draai niet vinden in hoe ik gemakkelijk zit of lig..soms voel ik vanalles waar het hoofdje ligt frutselen.. is trouwens mijn 1ste kindje. Ganse zwangerschap nergens last van gehad voor derest..

4 jaar geleden

Zijn er onder jullie die ook zoveel last hebben van ' voorweeën' ? ( ik noe ...
Ja dit herken ik volledig. Dit heb ik nu zo'n 1,5 week dagelijks. Je lichaam is bezig om zich klaar te maken voor de bevalling.

4 jaar geleden

Reactie op AnnevdBrand

Ja dit herken ik volledig. Dit heb ik nu zo'n 1,5 week dagelijks. Je lichaa ...
Ben nog maar 35+5 daarmee..

4 jaar geleden

Zijn er onder jullie die ook zoveel last hebben van ' voorweeën' ? ( ik noe ...
Ik heb het ook al de hele middag... harde buiken en drukke baby tussendoor waarvan de bewegingen flink pijn kunnen doen, ook scherpe steken erbij in mn vagina 😕 hoort er bij denk ik🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op serinde

Vruchtwater niet zo heel veel meer, soms een klein beetje slijmerig heel li ...
Ik helaas nog wel! Heel veel succes!! Je kunt het!

4 jaar geleden

Ben nog maar 35+5 daarmee..
Ja dat kan gewoon hoor. Is vanaf 30 weken heel normaal dat dit steeds vaker voorkomt.

4 jaar geleden

Ik helaas nog wel! Heel veel succes!! Je kunt het!
Mag weer naar huis, morgenochtend 9:00 inleiden als het niet vannacht begint. Hopelijk kan ik nog even slapen want ik ben kapot. Weet jij al meer?

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik heb het ook al de hele middag... harde buiken en drukke baby tussendoor ...
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben 36+4 en herken de pijnlijke steken

4 jaar geleden

Reactie op serinde

Mag weer naar huis, morgenochtend 9:00 inleiden als het niet vannacht begin ...
Ik denk dat het bij mij begonnen is.. Ga ze nu timen.. 🥺

4 jaar geleden

Ik denk dat het bij mij begonnen is.. Ga ze nu timen.. 🥺
Succes meid😘 We horen t wel!

4 jaar geleden

Vannacht zijn mijn weeën toch gaan doorzetten. Rond 01.00 uur waren we in het ziekenhuis en om 04.00 uur was de pijn zo hevig dat ik een ruggenprik gehad heb gelukkig had ik toen ook al 5 centimeter ontsluiting... Nu is het afwachten totdat ik volledige ontsluiting heb.. Dit zijn echt de laatste loodjes 🙌

4 jaar geleden

Vannacht zijn mijn weeën toch gaan doorzetten. Rond 01.00 uur waren we in h ...
Goedemorgen Succes 💪🏻

4 jaar geleden

Vandaag 38 weken zwanger, met nu flink wat weeën activiteit en rugpijn....zo benieuwd wanneer ons kleine meisje zich aandient🤗 hoop echt serieus dat het niet lang meer gaat duren...hoop echt dat die 2 cm inmiddels al wat meer geworden is🤞

4 jaar geleden

Vannacht zijn mijn weeën toch gaan doorzetten. Rond 01.00 uur waren we in h ...
Oeh, succes!

4 jaar geleden

Vannacht zijn mijn weeën toch gaan doorzetten. Rond 01.00 uur waren we in h ...
succes!!! ☺️🙏🏻

4 jaar geleden

Vannacht zijn mijn weeën toch gaan doorzetten. Rond 01.00 uur waren we in h ...
Succes💪😘

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Vandaag 38 weken zwanger, met nu flink wat weeën activiteit en rugpijn....z ...
Ik hoop het ook voor je 😁👏🏻 laat de weeen maar doorzetten! Misschien helpt als je wat meer beweegt (schoonmaken enz?) Met m’n vorige zwangerschap had ik gelezen dat adrenaline zorgt dat de bevalling niet op gang zet🙈 dat was toen ik vanaf 37 weken weeen kreeg en gingen stoppen na 2 uur en liep met 3 cm ontsluiting tot 39+4 dagen, ik maakte me dus altijd druk dat de baby zou komen en telkens werd ik naar huis gestuurd 😂 Toen ik daar niet meer aan dacht en werd zo rustig kwamen de weeen wel op gang. Weet niet hoe waar dat is maar ik nam het als tip. Oh en ik had ook het hartje ananas gegeten 4 dagen voor bevalling 🤣