726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Wat kan het zijn??
Bij mij was het een teken dat de bevalling binnenkort gaat beginnen...ik heb sinds vanmiddag enorme wee毛n

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Bij mij was het een teken dat de bevalling binnenkort gaat beginnen...ik he ...
Ohww馃槼 ik hoop dat het ook bij mij gaat beginnen heb nog geen wee毛n maar ben we heel erg misselijk en ik heb last van buikpijn .... Succes meid je kunt het!!

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ohww馃槼 ik hoop dat het ook bij mij gaat beginnen heb nog geen wee毛n maar be ...
Ik heb sinds vanmiddag wee毛n geprobeerd te slapen maar ben nu toch wakker...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb sinds vanmiddag wee毛n geprobeerd te slapen maar ben nu toch wakker.. ...
Ik hoop dat je zsm je kindje mag verwelkomen!! Heel veel succes de komende uren

4 jaar geleden

Spannend zeg! Misschien proberen zo veel mogelijk te blijven bewegen zodat ook de zwaartekracht kan mee helpen? Ik ben vandaag 40 weken. Ik weet dat ik me nog geen zorgen moet gaan maken over mogelijk inleiden enzo, maar dat is toch lastig... Hoop zo dat hij op een natuurlijke manier komt 馃槙

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ohww馃槼 ik hoop dat het ook bij mij gaat beginnen heb nog geen wee毛n maar be ...
Ik zou het aan je verloskundige melden. Voor de zekerheid. Niet altijd is een teken van nadere bevalling kan ook wat anders zijn!

4 jaar geleden

Herkent iemand dit deze week 40 wk ben vandaag heel moe en energie is ver te zoeken, heb ook een hele harde buik. Zijn dit voorbereidingen?

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Herkent iemand dit deze week 40 wk ben vandaag heel moe en energie is ver t ...
Ik herken dat! Op de dag vd bevalling zelf met onze jongste was ik heel erg rustig en vermoeid. Normaal ben ik een kletskous maar die dag deed ik en zei ik nauwelijks wat. Ik had trouwens ook last van hoofdpijn. Dus het kan wel wezen dat het voorbereidingen zijn of dat het echte werk aan het beginnen is. Hou het in de gaten hoe vaak de harde buiken komen en of deze pijnlijker worden! Succes 馃榿

4 jaar geleden

Ik herken dat! Op de dag vd bevalling zelf met onze jongste was ik heel erg ...
Ok茅 ja ben nu even terug naar bed gegaan heb nergens zin in lekker tv aan en verder niks

4 jaar geleden

Ik zou het aan je verloskundige melden. Voor de zekerheid. Niet altijd is e ...
Ik heb zoo weinig geslapen vannacht had een Heel raar gevoel in me buik leek een beetje op menstruatie krampen en dat hield zich de hele nacht aan...

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Spannend zeg! Misschien proberen zo veel mogelijk te blijven bewegen zodat ...
Ik herken dit zo goed... vandaag ook precies 40 weken en nu echt bang dat hij niet uit zichzelf gaat komen. Heb in principe afgesproken om met 41 in te gaan leiden ivm risico's van veel langer doorlopen, maar hoop zo dat hij snel zelf komt. Helaas nog geen enkel voorteken...

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Iemand ervaring met buikpijn diarree en overgeven met 38 weken zwanger?? Vo ...
Ik ben 37.1 weken herken dit ook morgen heb ik eindelijk na twee weken weer controle + ctg dan hoor ik meer. Ik heb al sinds vorige week om de 10min harde buiken, zkh wilt afwachten op controle van morgen. En sinds vorige week ook jeuk aan mijn voeten bovenbenen en handen vooral in de nacht, mijn urine is oo n hee donker terwijl ik 2l water drink per dag. Herken jij deze klachten ook?

4 jaar geleden

Reactie op Sophie-25

Ik herken dit zo goed... vandaag ook precies 40 weken en nu echt bang dat h ...
Spannend h猫 馃槺 hoop dat onze kindjes snel besluiten te komen 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Spannend h猫 馃槺 hoop dat onze kindjes snel besluiten te komen 馃槉
Jaaaaa! Duimen!

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Ik ben 37.1 weken herken dit ook morgen heb ik eindelijk na twee weken weer ...
Dit heb ik nu ook heel erg ben 38.1 weken zwanger nu mijn urine stinkt ook echt heel erg en blijf constant naar de wc gaan

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Ik ben 37.1 weken herken dit ook morgen heb ik eindelijk na twee weken weer ...
Mijn urine is ook zo donker.... Ik dacht dat ik te weinig water dronk, maar kom toch redelijk aan de 2 liter... Ben benieuwd waar dat aan kan liggen. Heb ook regelmatig harde buiken (langere periode achter elkaar en met menstruatiepijn, wel onregelmatig).. Dus hoop dat ie zich laat zien in de komende 2,5 week 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Ik ben 37.1 weken herken dit ook morgen heb ik eindelijk na twee weken weer ...
Jeuk aan handen en voeten in combinatie. met donkere urine altijd even melden! Kan zwangerschapscholestaese zijn. Dat kunnen ze heel snel zien door 1 buisje bloed te prikken. Is overigens zeldzaam, dus geen zorgen, maar gewoon voor de zekerheid. Ik ben ook getest met aanhoudende jeuk en er was bij mij niks aan de hand.

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Ik ben 37.1 weken herken dit ook morgen heb ik eindelijk na twee weken weer ...
K zou even vragen of ze je urine controleren. Ik heb het zelf ook gehad bij 37w ongeveer kwam dus uiteindelijk omdat ik een blaasontsteking had. Nog even een antibiotica gehad, en daarna verdwenen de harde buiken gelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Ik ben 37.1 weken herken dit ook morgen heb ik eindelijk na twee weken weer ...
Ik drink ook genoeg maar verder geen donkere urine ofzo Heb wel vaker harde buiken en menstruatie pijn Ik heb verder ook geen last van jeukende voeten enz hou wel veel vocht op in me voeten en handen maar geen jeuk

4 jaar geleden

Reactie op Sophie-25

Ik herken dit zo goed... vandaag ook precies 40 weken en nu echt bang dat h ...
Hierkenbaar gevoel! 39+3 en hij is nog steeds niet ingedaald waarvoor ik allemaal extra controles heb gehad om te kijken of er een oorzaak is, waarbij je alleen maar bang gemaakt wordt. Ik ben daarom nu ook medisch dus moet zoiezo in het ziekenhuis bevallen, met verhoogde kans op keizersnede en uiterlijk tot 41 weken wachten, maar ook een hard hoofd in dat hij nog vanzelf komt馃様 fingers crossed dat ze bij ons toch nog vanzelf komen馃馃徏馃グ