726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hierkenbaar gevoel! 39+3 en hij is nog steeds niet ingedaald waarvoor ik al ...
Heel veel sterkte en succes meid alles komt goed!!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dit heb ik nu ook heel erg ben 38.1 weken zwanger nu mijn urine stinkt ook ...
Ja die geur is verschrikkelijk.Ben vandaag toch langs gegaan naar dokter voor urine opvangen... morgen hoor ik meer.

4 jaar geleden

Reactie op Sophie-25

Jeuk aan handen en voeten in combinatie. met donkere urine altijd even mel ...
Niet eerder van gehoord ga dat uitzoeken en morgen over hebben bij controle. Kan wel elke nacht in de douche springen maar alsnog jeuk verschrikkelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Niet eerder van gehoord ga dat uitzoeken en morgen over hebben bij control ...
Goed dat je het gaat melden! Noem het zelf ook even als zij het niet doet. Volgens mij is elke verloskundige hier alert op, maar het kan nooit kwaad jezelf goed in acht te nemen!

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Niet eerder van gehoord ga dat uitzoeken en morgen over hebben bij control ...
Je kunt overigens hier op forum even zoeken op cholestaese. Is een topic over. Mensen met soortgelijke klachten als jij. Kan ook heel goed onschuldige jeuk zijn, maar goed om het even te laten checken.

4 jaar geleden

Nou ladies hier ben ik dan in het zkh.... na mijn eerst post aangeven harde buiken te hebben om de 10min is dat nu om de 5min, ik heb 3.5cm ontsluiting 馃槺馃槺 en blijkaar verlies ik al bijna een week druppelsgewijs vruchtwater ( niks door gehad) het is nu 2,:28uur mag naar huis maar (ben hier sinds 19uur) moet mjj morgen aan het einde van de dag weer melden. Zo kan ik nog de laatste dingetjes doen en wat regelen voor onze andere twee kindjes. SPANNEND!!!

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Nou ladies hier ben ik dan in het zkh.... na mijn eerst post aangeven harde ...
Ohjij!! Je kunt t meidd zet m op nog ff en heb je je kindjes in je armen馃槏 hopenlijk verloopt t snel , hou ons maar lekker op de hoogte en geniet nog heel ff van dat mooie zwangerschapsbuikje hihi

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Nou ladies hier ben ik dan in het zkh.... na mijn eerst post aangeven harde ...
Heel veel succes! 馃

4 jaar geleden

Gisteren naar de verloskundige geweest en grote verrassing. Mn dochter heeft besloten na maanden lang netjes met haar hoofdje beneden te hebben gelegen nu dus een dwarsligging houding aan te nemen. 馃 Ofwel mocht de draaipoging niet lukken ik zowiezo een keizersnede krijg. Even stof tot nadenken (38+3 weken zwanger)

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Gisteren naar de verloskundige geweest en grote verrassing. Mn dochter heef ...
He wat rot zeg! Zelf soortgelijk nieuws gehad, omdat hij niet indaald is de kans op keizersnede nu stuk groter en vond dat ook even slikken dus kan me goed voorstellen dat je zulk nieuws niet wilt horen nu. Hopelijk kunnen ze haar weer draaien en hoeft de keizersnede niet. Ik zal voor je duimen! Die kleintjes zijn nu al eigenwijs 馃お馃グ succes nog even je kunt het!馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Gisteren naar de verloskundige geweest en grote verrassing. Mn dochter heef ...
Balen voor je! Hier hetzelfde, lag al wel een tijdje in stuit, maar stuitbevalling had eerst wel gemogen. Nu liever toch niet meer, dus gisteren te horen gekregen dat t een keizersnede wordt. Moet toch ook wel even schakelen hoor...

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

He wat rot zeg! Zelf soortgelijk nieuws gehad, omdat hij niet indaald is de ...
Ik zeg nu al dat ze op dr vader lijkt, al vind mn moeder nu dat ze precies mij is. Schijnbaar was ik ook een eigenwijs kind haha. En weet je, het is wat het is. Gezonheid van mn dochter is het belangrijkst! Dank je wel馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Balen voor je! Hier hetzelfde, lag al wel een tijdje in stuit, maar stuitbe ...
Ah bij jou dus toch echt 100% zeker. Erg teleurgesteld?

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik had eerst menstruatie krampen om de 8 minuten. Dat heeft gezorgd voor on ...
Hey, vk zei dat ze nog niet helemaal is ingedaald, dus die menstruatie krampen zullen wel indalingsweeen zijn denk ik. Vind het wel gek voor hoever ik ben, meestal zijn ze dan toch al helemaal ingedaald.. Ik ben heel benieuwd hoe het nu met jou gaat??

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ah bij jou dus toch echt 100% zeker. Erg teleurgesteld?
Ja tenzij hij besluit voor maandag zelf te komen dan mag een vaginale bevallig wel maar een stuitbevalling inleiden met n baby die ook waarschijnlijk nog erg groot is vinden ze te riskant. Ik was om eerlijk te zijn wel erg teleurgesteld omdat we hadden begrepen dat ik een stuitbevalling mocht doen. Ik weet dat t belangrijkste is dat hij gezond ter wereld komt maar had het graag zelf gedaan. Je bereid je er toch een aantal maanden op voor. T idee begint nu wel te wennen. Ik hoop voor jou dat de draaipoging gaat lukken馃 Ik duim voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Ja tenzij hij besluit voor maandag zelf te komen dan mag een vaginale beval ...
Ik ook voor jou!

4 jaar geleden

Hey, vk zei dat ze nog niet helemaal is ingedaald, dus die menstruatie kram ...
Bij mij is gezegd dat het wel voor week 39 ingedaald moet zijn maar tot die tijd is het dus normaal als hij nog niet is ingedaald meeste dalen in tussen 35 en 38 weken. Dus zou goed indalingswee毛n kunnen zijn. Pas na 39 weken gaan ze eventueel extra controles doen en is de kans op keizersnede groter tenminste zo is het bij mij gelopen.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Bij mij is gezegd dat het wel voor week 39 ingedaald moet zijn maar tot die ...
Oh dus ik heb nog even, dankjewel voor je antwoord!馃槉 Ik hoop dat het bij jou wel allemaal goed is gegaan? Of ben je nog niet bevallen..

4 jaar geleden

Oh dus ik heb nog even, dankjewel voor je antwoord!馃槉 Ik hoop dat het bij j ...
Geen probleem, die kleine heeft nog even de tijd馃槉 Misschien nog wel goed om te weten is dat zolang ze niet zijn ingedaald je het beste horizontaal kunt gaan liggen mochten je vliezen breken omdat anders de navelstreng langs het hoofdje kan zakken en ook dan je verloskundige bellen. De meeste bevalling beginnen niet met het breken van je vliezen maar je weet maar nooit, omdat bij mij de baby nog niet is indaald wordt dat steeds op het hart gedrukt door zowel gynaecoloog als verloskundige馃槉. Zodra ze zijn ingedaald zijn hoeft dat niet meer dan zit het hoofdje er goed genoeg voor zodat de navelstreng er niet meer langs kan馃槉. Ik ben nu 39+4 en nog niet bevallen of ingedaald dus het blijft nog even spannend hoe de bevalling gaat lopen馃槉 1 ding staat wel vast: ze laten me niet over de 41 weken gaan dus uiterlijk eind volgende week issie er als het goed is馃馃徏馃グ馃グ succes nog even met de laatste loodjes馃挭馃徏馃槝

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Geen probleem, die kleine heeft nog even de tijd馃槉 Misschien nog wel goed o ...
Goed dat je het zegt anders had ik dat niet eens geweten.. ah super spannend voor je! En ook wel fijn denk ik dat het einde nu echt in zicht is. Dankjewel jij ook nog veel succes, en met de bevalling natuurlijk馃崁馃槝 Misschien leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden, als je dat ook ziet zitten natuurlijk!