726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Geen probleem, die kleine heeft nog even de tijd😊 Misschien nog wel goed o ...
Hier precies hetzelfde die van mij draait nog dagelijks rondjes in mijn buik net als de vorige. Die draaide een uur voor dat ik werd ingeleid.

4 jaar geleden

Goed dat je het zegt anders had ik dat niet eens geweten.. ah super spannen ...
Zeker! Hoop dat het bij jouw allemaal voorspoedig gaat lopen ben benieuwd!😊🍀 Toch fijn dat je elkaar zo beetje kunt steunen via deze app je gaat toch allemaal door dezelfde fases!🥰

4 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Hier precies hetzelfde die van mij draait nog dagelijks rondjes in mijn bui ...
Ohh jeetje! ook al van die eigenwijze kindjes🤪🙈 hopelijk wil deze wel goed blijven liggen voor de bevalling!🍀 succes nog eventjes!💪🏼🍀🍀

4 jaar geleden

Vorige week bij de controle 36+2 weken werd er gevoeld om te kijken of ze al begon in te dalen en er werd gezegd: mwa nog niet zoveel had wel verder gemogen. Maar als ik dat zo lees hier kan het later dan dat zelfs nog gebeuren. Snap er soms niets meer van 😅

4 jaar geleden

Al 3 dagen + nachten weeën, maar nog geen ontsluiting... hopen dat het snel doorzet! Vandaag 39 weken... 🤯

4 jaar geleden

Reactie op brigit911

Al 3 dagen + nachten weeën, maar nog geen ontsluiting... hopen dat het snel ...
Precies hetzelfde hier! Word er lichtelijk ongeduldig van maar dat helpt niet echt geloof ik. Ik houd me maar weer lekker bezig met me huishouden en focus me op de dagelijkse dingen die moeten gebeuren want anders word ik gek. Succes 💪🏽

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Vorige week bij de controle 36+2 weken werd er gevoeld om te kijken of ze a ...
Mijn baby is nu pas helemaal ingedaald. Ik ben 39 + 2.

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Vorige week bij de controle 36+2 weken werd er gevoeld om te kijken of ze a ...
Mijn oudste dochter daalde überhaupt niet in, pas tijdens de bevalling ;) alsnog een vlotte bevalling gehad dus het zegt allemaal niets...

4 jaar geleden

Reactie op S123

Mijn oudste dochter daalde überhaupt niet in, pas tijdens de bevalling ;) a ...
hiervoor ook pas bij bevallingen... verder indalen en ontsluiting en geboorte op dezelde dag. gewoon dus van niks naar alles...

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie lieve kindjes! Power mama's!!!! "you did it 💪🏻👌 Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een versie en korte opname de kleine ligt nogsteeds in stuit. Ik ben op! Heb ook HG al de hele zwangerschap. Helaas ook ik heb veel menstruatie krampen/hardebuik/vocht. Kan amper nog iets dus ik ben er wel beetje klaar mee. Ook hoop ik nog geen zwangerschapsvergifting te hebben zoals bij m'n vorige zwangerschap want de onderdruk stijgt wel. Hopelijk mag en kan mijn meisje snel komen🙏🙏🙏fingers crossed laatste loodjes!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie lieve kindjes! Power mama's!!!! "yo ...
I feel you! Net hetzelfde verhaal! HG, harde buiken en giga veel krampen, met rugpijn! Hopelijk snel voorbij!

4 jaar geleden

Ik heb het gevoel dat mn buik minder dik is vandaag en ook zachter, herkent iemand dit??? Kleine voel ik wel nog bewegen!

4 jaar geleden

Reactie op babyfebruaryvh

Ik heb het gevoel dat mn buik minder dik is vandaag en ook zachter, herkent ...
Heb ik ook wel eens.😅 Ik heb het ook andersom, dat ik langs een spiegel loop en ineens m'n buik veel dikker is 🙈 Zal wel komen door hoe de baby ligt ofzo🤔

4 jaar geleden

Vandaag 38+3 en op controle geweest bij de gynae. Ons popje is nog maar een klein beetje ingedaald. Ik ben 16/02 uitgerekend, als ze er 19/02 nog niet is moet ik ‘s avonds binnen om ingeleid te worden (wat ik liever niet heb) iemand dé ultieme tip om de bevalling op te wekken? 😩

4 jaar geleden

Reactie op Anke94

Vandaag 38+3 en op controle geweest bij de gynae. Ons popje is nog maar een ...
Een vriendin van mij heeft voetreflexmassage gedaan, ( met 41 weken) dezelfde nacht nog bevallen.

4 jaar geleden

Na 2 helse dagen is ie er dan eindelijk ❤❤❤ 20.02 geboren❤ ons mooie mannetje❤❤❤

4 jaar geleden

Reactie op Maaike93

Na 2 helse dagen is ie er dan eindelijk ❤❤❤ 20.02 geboren❤ ons mooie mannet ...
Wat een prachtig mannetje! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Maaike93

Na 2 helse dagen is ie er dan eindelijk ❤❤❤ 20.02 geboren❤ ons mooie mannet ...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Wat een prachtig mannetje! Gefeliciteerd!
Dankje😊

4 jaar geleden

Reactie op Maaike93

Na 2 helse dagen is ie er dan eindelijk ❤❤❤ 20.02 geboren❤ ons mooie mannet ...
Gefeliciteerd!!💙