726 Reacties

4 jaar geleden

Goedemorgen, Iemand toevallig bruine afscheiding gehad met 38 weken🙄? Word wakker ga na de wc en heb er last van.. eigenlijk heel de zwangerschap niet gehad

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Goedemorgen, Iemand toevallig bruine afscheiding gehad met 38 weken🙄? Word ...
Dan zou ik gewoon zo even je verloskundige bellen, dan weet je wat het is! Heb wel afscheiding sinds een week (nu 39+6), maar dat is gewoon doorzichtig. Misschien is dit bruine wel een teken dat het gaat beginnen 😊

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Dan zou ik gewoon zo even je verloskundige bellen, dan weet je wat het is! ...
Ja ik moet vanmiddag toevallig op controle wou het dan ook zeggen. Vroeg me alleen af of iemand het meegemaakt heeft en of het inderdaad iets betekende 🙈

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Goedemorgen, Iemand toevallig bruine afscheiding gehad met 38 weken🙄? Word ...
Slijmprop?

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Goedemorgen, Iemand toevallig bruine afscheiding gehad met 38 weken🙄? Word ...
denk de slijmprop... maar dan kan het nog een tijdje duren voor het echt begint hoor...

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Goedemorgen, Iemand toevallig bruine afscheiding gehad met 38 weken🙄? Word ...
Als je er nog geen last van hebt gehad zou het idd misschien je slijmprop kunnen zijn. Ik heb het hele derde trimester dagelijks wat bruine afscheiding dus voor mij is het 'normaal'. Zou ook een vaatje kunnen zijn wat gesprongen is (kan geen kwaad) door de goede doorbloeding en de druk die toeneemt van je kindje. Zou idd even navragen 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Slijmprop?
Ik weet het niet zit geen slijm bij ofzo is echt afscheiding

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Als je er nog geen last van hebt gehad zou het idd misschien je slijmprop k ...
Ja heb verder nergens last van en lijkt gewoon afscheiding en met afvegen op wc papier maar dat was het. Lijkt niet op slijm ofzo. Ga het vanmiddag even zeggen voor de zekerheid. Kan inderdaad ook gewoon vaatje zijn

4 jaar geleden

Gadverdamme, vandaag met griep klachten opgestaan. Gelukkig (nog) geen koorts. Straks afspraak bij de gyn, zou gestript worden maar weet niet of ze dat doen als je niet fit bent?

4 jaar geleden

Reactie op babyfebruaryvh

Ik heb het gevoel dat mn buik minder dik is vandaag en ook zachter, herkent ...
Ik ben 38+3 dat idee heb ik dus ook, Me buik was super strak nu ook nog maar alleen boven in, onder word t zachter, denk door de indaling

4 jaar geleden

Ben net me slijmprop verloren Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie bevalling begon?? Heb echt zo’n hoop dat t zsm begint

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ben net me slijmprop verloren Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ...
Diezelfde dag. Weet niet hoeveel weken je bent maar het kan ook nog langer duren. Zou nu niet meer gaan zwemmen of iets ivm bacterie

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ben net me slijmprop verloren Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ...
Ik was mijn slijmprop in week 37 al kwijt, en ben nog steeds niet bevallen...

4 jaar geleden

Ik ben nu 39.1 En kan dat echt nog zolang duren😳

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ik ben nu 39.1 En kan dat echt nog zolang duren😳
Misschien bedoel je dat je vliezen gebroken zijn? Want dan duurt het idd niet lang meer, slijmprop ja dat kan je al 2 weken ervoor verliezen en dan idd nog even duren

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ben net me slijmprop verloren Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ...
Slijmprop wil helaas weinig zeggen.. bij m’n eerste heb ik het niet eens gemerkt wanneer ik die verloren ben, toen bevallen met 40.3.. nu ben ik m al 5 dagen geleden verloren en nog niet bevallen.. t rommelt wel, maar dat deed t voor t verliezen van die prop ook al.. helaas!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Misschien bedoel je dat je vliezen gebroken zijn? Want dan duurt het idd ni ...
Me vliezen zijn helaas nog niet gebroken en geen een teken van de bevalling😣

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Slijmprop wil helaas weinig zeggen.. bij m’n eerste heb ik het niet eens ge ...
Zo jammer.. hoopte echt dat het een voorteken zou zijn

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Zo jammer.. hoopte echt dat het een voorteken zou zijn
Snap ik helemaal! Had ik ook! 😫 hoop voor jou dat t wel een voorteken is, wie weet heb jij meer geluk!

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Me vliezen zijn helaas nog niet gebroken en geen een teken van de bevalling ...
Nee dan het idd nog wel even duren meid sorry ik zit in hetzelfde schuitje ben zondag 39 weken en mijn vliezen zijn ook nog niet gebroken alleen heb ik wel al weeën en ontsluiting...als ik deze week niet ga bevallen dan word ik woensdagochtend ingeleid