726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ben net me slijmprop verloren Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ...
Ik was deze bij m鈥檔 eerste zwangerschap in de avond verloren rond 21.00 en om 02.00u die nacht begonnen de bevalling! Hoop t voor je ook!

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Snap ik helemaal! Had ik ook! 馃槴 hoop voor jou dat t wel een voorteken is, ...
Pfff jaa en anders maar dinsdag vragen de vk me wil strippen Hopenlijk begint t snel

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee dan het idd nog wel even duren meid sorry ik zit in hetzelfde schuitje ...
Ik hoop dat t van zichzelf snel op gang komt voor je en anders heb je uiterlijk woensdag je wondertje bij je馃槏

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Ik was deze bij m鈥檔 eerste zwangerschap in de avond verloren rond 21.00 en ...
Aahhh eindelijk een beetje goeie hoop馃崁馃槴 ben kaarsjes aan het aansteken dat t gaat beginnen T is zo zwaar!!!

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Aahhh eindelijk een beetje goeie hoop馃崁馃槴 ben kaarsjes aan het aansteken da ...
Ja ik hoop t voor je, ik zit er ook op te wachten. Laatste loodjes wegen echt zwaar!

4 jaar geleden

Dames help!! Ik ging net naar onder om te plassen en kwam ik terug in bed liggen opeens voelde ik nat dus ik dacht meteen aan afscheiding maar t leek anders was vloeibaarder zegmaar t was eerst een beetje dus ik meteen opgestaan om me te wassen opeens voelde ik weer wat lopen dus ik pakte snel een handdoek en kwam redelijk veel uit zegmaar het is teveel voor afscheiding en is meer als plas/ water Zouden me vliezen gebroken zijn?

4 jaar geleden

Ja dat zijn je vliezen. Ik had redelijk wat vruchtwater en dat bleef maar komen

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Ja dat zijn je vliezen. Ik had redelijk wat vruchtwater en dat bleef maar k ...
Ja ik moest erna weer plassen wel maar een klein beetje zegmaar Ging ik terug me bed in en liep het er weer uit馃檮 had het in een zakje laten lopen die laatste paar druppels en was doorzichtig en klein beetje van die witte puntjes erin Wat kan ik het beste doen als het echt me Vliezen zijn die gebroken zijn?馃槼

4 jaar geleden

Ik heb nu zo鈥檔 raar gevoel onder in me buik lijkt wel alsof in ongesteld ben馃檮 het is niet echt pijnlijk maar echt totaal niet fijn is dit een voorteken?馃槄 Sorry voor al deze vragen maar ben zoo klaar met me zwangerschap en weet niet wat ik kan verwachten is me 1e kindje en wil weten waar het een beetje op staat en vertrouw ervaarden mama鈥檚 1000x meer dan Google 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Dames help!! Ik ging net naar onder om te plassen en kwam ik terug in bed ...
Ja dat zijn je vliezen! Succes met de bevalling 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Ik heb nu zo鈥檔 raar gevoel onder in me buik lijkt wel alsof in ongesteld be ...
Kunnen beginnende wee毛n zijn! Voor de eerste paar cm had ik ze zo..

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja dat zijn je vliezen! Succes met de bevalling 馃グ
Dankjeweelll!!!馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Dankjeweelll!!!馃槝
Ik zou met de verloskundige contact opnemen x

4 jaar geleden

Ik zou met de verloskundige contact opnemen x
De verloskundige zei zolang ik geen regelmatige weeen heb hoefde ik niet te bellen en als me vliezen waren gebroken in de nacht moest ik ochtend erna bellen en de tijd doorgeven van hoelaad ze gebroken waren Vind t nu ook best zielig om hun wakker te bellen馃槄 zolang het nog goed voelt en veilig zegmaar wacht ik af 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

De verloskundige zei zolang ik geen regelmatige weeen heb hoefde ik niet te ...
Ik had het bij mijn eerste zwangerschap mijn vliezen waren gebroken maar dat ging geleidelijk aan zo wat met urineverlies alsof ik bleef lekken. Heb mij dan maar gedouched op mijn gemakje en geleidelijk aan kwamen we毛en wel op gang zoals menstruatiepijn. Ben dan maar naar het verloskwartier gegaan en had toen al 4cm drie uur later was mijn dochtertje eral. Als je zelf denkt van het is zover zou ik bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Biancadebruyne

Ik had het bij mijn eerste zwangerschap mijn vliezen waren gebroken maar da ...
Dankjewel voor de tip!! Ik durf niet eens s meer om te draaien want anders lekt t weer en niet zo鈥檔 beetje 馃槪 heb nu weeen om de ongv 6 min dus denk wel dat ik zmt ga bellen

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Dankjewel voor de tip!! Ik durf niet eens s meer om te draaien want anders ...
En hoe gaat het daar? Ben erg benieuwd of het doorgezet heeft!馃挭馃徏馃槉

4 jaar geleden

Reactie op NicoleAvW

En hoe gaat het daar? Ben erg benieuwd of het doorgezet heeft!馃挭馃徏馃槉
Alleen voorweeen gehad voel verder niet veel... heb gelukkig wel kunnen slapen

4 jaar geleden

Vanavond een hartfilmpje maken in het ziekenhuis als het niet doorzet word ik zaterdag/zondag uiterlijk ingeleid馃崁

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Vanavond een hartfilmpje maken in het ziekenhuis als het niet doorzet word ...
Kijk! Echt de laatste loodjes dus! Is de verloskundige al wel geweest om te checken? Vanaf dat vliezen gebroken zijn moet je binnen 24 uur bevallen toch? Succes daar!! 馃槉