726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op S123

Meer mensen die s ochtends wakker worden en denken shiiiiit weer niet beval ...
Ja, dit haha! Vandaag precies 39 weken, maar nu al aan het aftellen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op S123

Meer mensen die s ochtends wakker worden en denken shiiiiit weer niet beval ...
Elke ochtend opnieuw! Precies dit! 😂

4 jaar geleden

Die voeten!!! Ik loop op waterbedjes hier... ze lijken ondertussen op die heliumbalonnen...🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Hele dag al menstruatieachtige steken in m'n buik, vooral onderbuik maar trekt af en toe ook naar boven. Meer dames die dit herkennen? Pijn is goed te doen maar vervelend, nog niet eerder zo gehad 😥

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Hele dag al menstruatieachtige steken in m'n buik, vooral onderbuik maar tr ...
Ja ik heb ook al de dag steken daar beneden....vervelend gevoel idd

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik heb ook al de dag steken daar beneden....vervelend gevoel idd
Pff ja vervelend😥 gelukkig geen weer buiten om actief te zijn😅

4 jaar geleden

En hoe gaat het bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Hele dag al menstruatieachtige steken in m'n buik, vooral onderbuik maar tr ...
Dit heb ik al een tijdje, is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste geen last van gehad en elke keer heb ik de hoop dat het niet lang meer duurt, maar inmiddels komt het met regelmaat in 1,5 week. Hopelijk is het bij jou wel een voorteken

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Dit heb ik al een tijdje, is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste geen l ...
Jeetje al 1,5!!😱 Ik vond alleen vandaag al pittig 😅 Hoop voor je dat het snel door zet! Ik hoop stiekem ook dat dit een voorteken is idd, helemaal niet erg als hij volgende week ofz komt 😌 Hoe ver ben jij nu?

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Jeetje al 1,5!!😱 Ik vond alleen vandaag al pittig 😅 Hoop voor je dat het ...
Ja t is vooral balen dat het niet doorzet, mijn geduld raakt steeds meer op😉 ik ben nu 39.2 en jij?

4 jaar geleden

Vanmiddag een prop slijm verloren. Nog geen uurtje later flinke steken maar hield helaas op na paar keer. Tot op heden alleen harde buiken en meer niet. Morgen weer naar de gyn ivm hoge bloeddruk, ben btje bang wéér ingeleid te worden wat ik absoluut niet wou dit keer. Had zo gehoopt dat het vanzelf zou komen maar helaas. Baalde wel vanmiddag, was zo blij met die flinke steken en het verliezen vd prop maar voor niks dus 🤪😅

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Ja t is vooral balen dat het niet doorzet, mijn geduld raakt steeds meer op ...
Dat snap ik, zeker als je al zo ver bent kan ik me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik ben pas net over de 37 weken dus ik mag nog niet klagen hoor. Maar hoop echt niet tot over de 40 wkn of langer te hoeven 🙈

4 jaar geleden

Vanmiddag een prop slijm verloren. Nog geen uurtje later flinke steken maar ...
Aaah balen is dat he🙈 als ik niet vóór woensdag beval dan word ik woensdagochtend ingeleid ingeleid...maar heb er een hard hoofd in

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Dat snap ik, zeker als je al zo ver bent kan ik me voorstellen dat je er kl ...
Ja mijn eerste kwam met 38.6, dus ergens had ik het idee dat deze ook eerder zou komen omdat ze meestal zeggen dat de tweede eerder komt. Maarja, moet nog maar even “genieten” van de “rust” haha. Succes met de laatste loodjes!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Aaah balen is dat he🙈 als ik niet vóór woensdag beval dan word ik woensdag ...
Ja bah, heb al 2x inleiding gehad dus weet wat het is dus heb er ook btje hard hoofd in dit keer. Maargoed gezondheid staat voorop en we overleven het wel weer! 😅

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Ja mijn eerste kwam met 38.6, dus ergens had ik het idee dat deze ook eerde ...
Dat zeggen ze inderdaad wel ja! Nou wie weet komende nacht met die storm zet het door 😏. Idd probeer er nog even van te genieten, jij ook heel veel succes met de laatste loodjes! 🍀

4 jaar geleden

Ja bah, heb al 2x inleiding gehad dus weet wat het is dus heb er ook btje h ...
Ja voor mij is het mijn eerste vind het allemaal maar spannend😬

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja voor mij is het mijn eerste vind het allemaal maar spannend😬
Komt allemaal goed meis, gwn over je heen laten komen en niet teveel over proberen te stressen. Als het éénmaal begint gaat het allemaal vanzelf! 💪

4 jaar geleden

Nog meer baby’s die nog te lekker zitten bij mama? Vandaag 40+4 straks naar de vk en dan kijken wanneer ik ingeleid kan worden

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Nog meer baby’s die nog te lekker zitten bij mama? Vandaag 40+4 straks naar ...
Hier ook nog warm in de buik. Wel de hele nacht wakker gelegen met krampen en misselijkheid 😔 hopelijk zet het door want dit wordt anders best zwaar met nog 3 kids om me heen