726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Nog meer baby’s die nog te lekker zitten bij mama? Vandaag 40+4 straks naar ...
Yup hier helaas ook nog 39+5. Totaal geen voortekenen meer, gister gestript voor de 2de keer maar het doet niks helaas. Maandag terug om inleiding te bespreken

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Nog meer baby’s die nog te lekker zitten bij mama? Vandaag 40+4 straks naar ...
Hier ook, 39.4 en af en toen denk ik “ah, een voorteken het duurt niet lang meer” maar daar probeer ik vanaf te stappen, want de ene dag voel ik vanalles en de andere dag voel ik me weer goed. Mijn inleiding wordt bij 40.5 besproken, mocht de kleine zich daarvoor niet gemeld hebben. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Nog meer baby’s die nog te lekker zitten bij mama? Vandaag 40+4 straks naar ...
Yup hier nog 1. 40+2 nu. Zo meteen naar de vk om het een en ander door te spreken. Hoop dat het niet lang meer duurt. Heb al wel twee dagen flinke krampen die niet echt doorzetten nog.

4 jaar geleden

Yup hier nog 1. 40+2 nu. Zo meteen naar de vk om het een en ander door te s ...
hier 40+3, gister doorgesproken... max tot volgende week dinsdag afwachten... er was activiteit te zien om de 10 min lichte weeen... vannacht heftigere, die ik moest weg puffen, maar helaas na twee uurtjes weer klaar... en nog niks denk ik... gister ook nog geen mm ontsluiting... zelfs de slijmprop zit er nog...

4 jaar geleden

Reactie op bam4

hier 40+3, gister doorgesproken... max tot volgende week dinsdag afwachten. ...
Ik ben de slijmprop naar mijn weten ook nog niet verloren. Wegpuffen heb ik nog niet hoeven doen. Ik duim voor je dat het bij jou doorzet. Succes

4 jaar geleden

Yup hier nog 1. 40+2 nu. Zo meteen naar de vk om het een en ander door te s ...
Had toevallig vannacht rommelend gevoel en harde buiken maar zet ook nog steeds niet door Zo maar kijken wat ze zeggen en wanneer er plek is hoop dat ze deze week nog plek hebben

4 jaar geleden

Reactie op bam4

hier 40+3, gister doorgesproken... max tot volgende week dinsdag afwachten. ...
Bij mij ook geen slijmprop verloren en ook nog potje dicht. Benieuwd wat ze straks gaat zeggen ze gingen voor me bellen om te kijken wanneer er plek was voor inleiden

4 jaar geleden

Zo blij om te lezen dat ik dus niet de enige ben die dit ook heeft...gelukkig word ik morgen ingeleid kan niet wachten...

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Bij mij ook geen slijmprop verloren en ook nog potje dicht. Benieuwd wat ze ...
inleiden doen ze alleen indien nodig, gister zo’n scan gehad, om te kijken of de kleine het nog goed heeft morgen en eventueel vrijdag als het er nog niet is weer... even monitoren en een klein consult... zelf moet ik 3 keer per dag activiteit voelen in ochtend middag en avond anders moet ik ook binnen, maar tot nu nog alles ok met de kleine...

4 jaar geleden

Ik ben de slijmprop naar mijn weten ook nog niet verloren. Wegpuffen heb ik ...
Ik heb nooit het idee gehad mijn slijmprop te zijn verloren. En weeën nooit weg gepuft. Bij mij begon het om 8 uur in de avond met wat harde buiken. Om 9 uur zei mijn partner : doe maar even timen dan. Waarop ik heb gezegd : het doet toch geen pijn .. maar goed ik dus timen want mijn partner had geen rust. Kwart voor 11 kwam de verloskundige en toch 1,5 cm ontsluiting. Ze zou kwart voor 2 terug komen om nogmaals ontsluiting te meten. Maar kwart voor 12 zelf al gebeld en ben naar het ziekenhuis gegaan. Kwart over 1 had ik 7 cm ontsluiting en om 03.51 was de kleine er. Dus niet te druk maken 😊 zo snel kan het ook gaan.

4 jaar geleden

Succes dames!!! Laatste loodjes. 🤞 Hier zet het maar niet door en word met de dag beroerde. Ik ben op! Donderdag afspraak in ziekenhuis en ga eens overleggen hoe nu verder.. Ik slaap gewoon niet snachts bijna herkennen jullie dit? Vannacht flinke jeuk over m'n lichaam vooral benen en armen. Wellicht door het vocht ? Misschien tips? Ga al kapot die bevalling in straks. 😩

4 jaar geleden

Reactie op bam4

inleiden doen ze alleen indien nodig, gister zo’n scan gehad, om te kijken ...
Hier precies het zelfde.. baby is nog steeds niet ingedaald waardoor de baarmoedermond niet rijpt.. dus willen ze niet inleiden totdat de baby achteruitgaat.. terwijl ik denk dat de baby niet indaald omdat mijn bekken te smal zijn dit was bij mijn ook moeder zo en mijn fysio heeft ook gezegd dat ik waarschijnlijk niet natuurlijk kon bevallen. Maar niemand die wil luisteren😔 vrijdag 41 weken en ben echt helemaal op fysiek en mentaal😔

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hier precies het zelfde.. baby is nog steeds niet ingedaald waardoor de ba ...
ik ben dus wel al 3 x normaal (voor de datum) bevallen... maar ja... inderdaad frustrerend en vermoeiend, zodra ik overdag kan lig ik te slapen... nu rugpijn... maar geen weeen... dadelijk maar eens een warme douche proberen...

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Succes dames!!! Laatste loodjes. 🤞 Hier zet het maar niet door en word met ...
De nacht voor de bevalling heb ik bijna niet geslapen. Maar iets van 1,5 uur. ( ik sliep einde Zwangerschap ook echt belabberd ) De enige tip die ik je kan geven is : Mocht je bek af zijn. En je staat er voor open .. dan ga gewoon lekker voor die ruggenprik. Ik was bekaf ( en heb maar een korte bevalling gehad ) maar na mijn ruggenprik leefde ik helemaal op en heb ik zelfs genoten van mijn bevalling. Ik was zo moe dat ik mijn weeën niet meer opgevangen kreeg. Maar al met al kijk ik terug op een hele mooie bevalling en bijzondere ervaring.

4 jaar geleden

Ik heb de hele nacht om de 10 minuten heftige buikkrampen gehad en ben net denk ik mijn slijmprop verloren. Toch maar even de verloskundige gebeld voor de zekerheid, word zo terug gebeld.

4 jaar geleden

Reactie op bam4

ik ben dus wel al 3 x normaal (voor de datum) bevallen... maar ja... inder ...
Ja je bent er op een gegeven moment geeoon klaar mee en wilt gewoon je kindje vasthouden. Ik heb af en toe een uurtje weeën en dan niks meer dit is al weken zo... rug en bekken pijn inderdaad... ga bijna elke dag in bad om beetje die spieren te ontspannen. Hopelijk duurt het niet lang meer!

4 jaar geleden

Reactie op bam4

inleiden doen ze alleen indien nodig, gister zo’n scan gehad, om te kijken ...
Oké ja bij mij willen ze wel Inleiden omdat ik heb gezegd dat ik niet wil door blijven lopen tot 42 wk ivm complicaties die dan zouden kunnen krijgen en vk en zkh stonden daarvoor open

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Oké ja bij mij willen ze wel Inleiden omdat ik heb gezegd dat ik niet wil d ...
Dit heb ik ook gezegd en eerst was daar wel gehoor naar maar puntje bij paaltje zitten ze dat nu alweer af te zwakken😑 hoop dat het bij jouw anders loopt🤞🏼🍀

4 jaar geleden

Vanaf week 38 verloor ik me slijmprop en bleef ik veel vocht en slijm verliezen. Met 40 weken precies 6 feb hebben ze in het ziekenhuis me vliezen doorgeprikt ik had toen ik aan kwam al 5 cm ontsluiting zonder weeën. Om 10 uur begonnen de weeen.11.59 mocht ik persen en 12.04 onze kleine jongen geboren 🥳🥳

4 jaar geleden

Ik heb nog nooit echt last van harde buiken gehad of een wee gevoeld, ben nu 39+3 .ik heb het idee dat ze nooit gaat komen 😂