726 Reacties

4 jaar geleden

Iemand hier al gestript toevallig? Zo ja, met hoeveel weken? 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik heb nog nooit echt last van harde buiken gehad of een wee gevoeld, ben n ...
Hi! Haha herkenbaar was laatst voor ctg ook met 38 wkn en toen bleek ik heel veel wee activiteit te hebben volgens de monitor en ze vroegen ook geb je harde buiken dus ik zei niet dat ik weet. Ik voel niks, maar het is dus niet gek;) ik.voel ool.vrij weinig af en toe lichte kramp beneden..

4 jaar geleden

Zojuist inwendig onderzoek gehad. Alles zit nog potdicht. Zaterdag weer onderzoek of strippen een optie is. Pfff duurt lang!

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Hi! Haha herkenbaar was laatst voor ctg ook met 38 wkn en toen bleek ik hee ...
Ja die kramp/steekjes beneden heb ik ook wel! Ik hoop toch dat ze niet lang meer op zich laat wachten 馃槃 het kan in 1 keer beginnen zeggen ze maar ik kan me dat gewoon niet voorstellen

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Iemand hier al gestript toevallig? Zo ja, met hoeveel weken? 馃槉
Ik ben met 39 weken gestript, om de paar dagen en nu na de 4e keer zijn vannacht mijn vliezen gebroken! Dus eindelijk resultaat (nu 40+4). Ben jij ook al gestript?

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Ik ben met 39 weken gestript, om de paar dagen en nu na de 4e keer zijn van ...
Oeh spannend! Heel veel succes! 馃崁 Nee ik heb donderdag met 37+6 weer een afspraak, zou graag willen dat ze weer even gaat voelen omdat ik veel druk voel aan de onderkant. Maar denk dat het nog te vroeg is om te strippen en ik een weekje moet wachten. 馃槵

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Oeh spannend! Heel veel succes! 馃崁 Nee ik heb donderdag met 37+6 weer een a ...
Ik had ook gevraagd om gestript te worden maar ze willen het pas doen bij 40+5 馃槙 ze hebben ook nog nooit gevoeld ofzo

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Oeh spannend! Heel veel succes! 馃崁 Nee ik heb donderdag met 37+6 weer een a ...
Dat zal inderdaad wel vroeg zijn, bij mij was 39 weken al wel vroeg. Maar doordat ze een groot kind verwachten willen ze me niet verder door laten lopen dan 41 weken, dus daarom ook wat eerder begonnen met strippen. Maar inleiden lijkt dus niet nodig 馃槈 alleen de wee毛n komen nog niet op gang, verlies wel veel vruchtwater, naar gevoel... Maar eens horen wat de vk er zo van zegt...

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Iemand hier al gestript toevallig? Zo ja, met hoeveel weken? 馃槉
Ik ben gestript met 39 weken en gister voor de 2de keer met 39.4. Tot nu toe geen effect helaas, had wel 2 cm en alles verweekt

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Ik ben met 39 weken gestript, om de paar dagen en nu na de 4e keer zijn van ...
Jeetje na 4 keer pas. Om de hoeveel dagen deden ze het bij jou? En merkte je het na de 4de keer of spontaan vliezen gebroken?

4 jaar geleden

Hier net terug van het ziekenhuis. vandaag 40+1 en gestript. Had al bijna 3cm maar de bmm nog niet volledig verweekt. Hopelijk helpt dat strippen anders is het maandag inleiden.

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Hier net terug van het ziekenhuis. vandaag 40+1 en gestript. Had al bijna 3 ...
Spannend, mag ik vragen waarom maandag dan al inleiden?

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Hier net terug van het ziekenhuis. vandaag 40+1 en gestript. Had al bijna 3 ...
Hoeft je baarmoedermond nog niet volledig verweekt te zijn voordat ze je kunnen strippen? Misschien domme vraag, maar ben benieuwd!

4 jaar geleden

Spannend, mag ik vragen waarom maandag dan al inleiden?
Omdat ze vanaf 41 weken inleiden 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Hoeft je baarmoedermond nog niet volledig verweekt te zijn voordat ze je ku ...
Blijkbaar niet. Vanaf je ontsluiting hebt kunnen ze al strippen.

4 jaar geleden

Jeetje na 4 keer pas. Om de hoeveel dagen deden ze het bij jou? En merkte j ...
Om de 3 dagen ongeveer, toch maar kijken of het helpt. Maar laatste keer was alles wel een stuk meer verweekt. Nu toch naar het ziekenhuis voor een controle, de hartslag van de baby wat hoog. Dus wel spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik had ook gevraagd om gestript te worden maar ze willen het pas doen bij 4 ...
Bij mij willen ze ook pas op 40+4 voor het eerste voelen en eventueel strippen. Vanaf 41+4 gaan ze pas nadenken over inleiden, duurt wel lang haha

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Om de 3 dagen ongeveer, toch maar kijken of het helpt. Maar laatste keer wa ...
Ohh zeker spannend succes! 馃挭

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Iemand hier al gestript toevallig? Zo ja, met hoeveel weken? 馃槉
Hier net alleen inwendig onderzoek gehad. Ben nu 39+4. Strippen doen ze hier pas vanaf 40 weken omdat ze zeggen dat het daarvoor alleen maar harde buiken opwekt en niets doet. Bmm was gelukkig al bijna helemaal verweekt dus voor volgende week afspraak gemaakt dat als ze dan nog niet geboren is om te strippen. Toch vond ik het een geruststelling dat alles wel al aan het verweken is en dat de vk zelfs zei dat ze opvallend ver was ingedaald. Scheelt alvast weer wat cm bij de bevalling hihi. Hopelijk zetten die krampjes van afgelopen dagen door en worden ze regelmatig en hoef ik volgende week niet meer terug 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Omdat ze vanaf 41 weken inleiden 馃槉
Is toch niet standaard? Of is dat bepaalde procedure? Net namelijk gehoord dat je gewoon over de 41 en zelfs 42 heen mag. Vandaar de vraag 馃槉