726 Reacties

4 jaar geleden

Ik merk dat ik.met bijna 39 wkn me best nog fit voel, maar blijf soort van wel moe ook al dor ik weinig. Slaap slecht (de meeste van ons drnk ik) maar kom ook niet lekker in een diepe slaap ook niet als ik tussendoor probeer te slapen. En iedereen zegt ja goed uitrusten, heel lief bedoeld, maar dat geeft me ook weer druk ja want ik voel me niet heel uitgerust haha. Vandaag ook snel last van me maag terwijl ik niks anders eet dan normaal. Meerdere die last hebben van dit?

4 jaar geleden

Goed dat je het zegt anders had ik dat niet eens geweten.. ah super spannen ...
Hoe is het bij jou? Ik ben vandaag gestript en als hij niet vanzelf komt wordt ik zaterdag ingeleid bij 41+1 馃帀 eindelijk echt de laatste loodjes馃帀馃帀 hoop dat bij jou ook alles goed loopt馃槉

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hoe is het bij jou? Ik ben vandaag gestript en als hij niet vanzelf komt wo ...
Ah wat fijn en super spannend! Eindelijk weet je waar je aan toe bent! Hoop voor je dat hij toch vanzelf komt馃槉 Lief dat je het vraagt, hier nog wel hetzelfde ze was wel iets meer ingedaald maar vk zei dat het nog wel meer mag. Ze denkt ook dat ik de 40 weken wel makkelijk ga halen.. merk je al iets nu je gestript bent?

4 jaar geleden

Ah wat fijn en super spannend! Eindelijk weet je waar je aan toe bent! Hoop ...
Ahh ik hoop voor je dat ze eerder komt op een gegeven moment ben je er gewoon klaar voor 馃槉( en klaar mee馃お)! Ik had 2 cm ontsluiting ondanks dat hij niet was ingedaald bij mij hielp het om te wandelen ik had erna steeds wee毛n en dat heeft die ontsluiting waarschijnlijk gegeven en hij was daardoor ook iets gezakt馃槉 en bij verloskundige aangeven als je niet meer trekt ik hoopte ook dat hij vanzelf zou komen maar vond 41 weken wel tijd voor een plan馃槉 strippen lijkt wel wat te doen voel nu wel wee毛n dus hopelijk zet het door馃崁馃馃徏 Ik ben er klaar voor馃挭馃徏馃槉

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ahh ik hoop voor je dat ze eerder komt op een gegeven moment ben je er gewo ...
Nou idd馃榿 oh ik leer steeds meer haha misschien moet ik ook maar meer in beweging馃槣 Wat goed dat je al wee毛n voelt! Want je hoort ook nog wel eens dat het strippen niks doet. Afwachten maar ik hoop voor je dat het doorzet!馃グ

4 jaar geleden

Nou idd馃榿 oh ik leer steeds meer haha misschien moet ik ook maar meer in be ...
Haha ja bij mij hielp het in ieder geval wel iets dat lopen馃挭馃徏of nouja waggelen馃ぃ Thanks ik hoop het ook!馃崁馃グ

4 jaar geleden

Kindje goed ingedaald,en Hier 1 cm ontsluiting en verweekte baarmoeder ook. Hoop zo dat as dagen doorzet anders vrijdag 21ste inleiden gepland ev met ballon. Met hoeveel cm breken ze je vliezen weet iemand dit? Iemand nog verdere tips voor meer ontsluiting te bevorderen.. 馃馃挀馃崁

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Kindje goed ingedaald,en Hier 1 cm ontsluiting en verweekte baarmoeder ook. ...
De verloskundige zei bij mij als je kindje was ingedaald had ik je vliezen kunnen breken en ik had maar 2 cm. Maar dat is ook vooral denk ik omdat ik 41 weken ben (gok ik zelf). Hoop dat het vanzelf doorzet voor je馃崁馃槉 nog eventjes馃挭馃徏

4 jaar geleden

Hier ook al heel de dag harde buiken continu en menstruatie krampen . Vannacht geen oog dicht gedaan alleen maar rug en buik wee毛n alleen wel krachtige maar geen regelmatige dus hopen dat het vanavond / vannacht doorzet ben er nu wel HEEL erg klaar mee 41 + 3

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Kindje goed ingedaald,en Hier 1 cm ontsluiting en verweekte baarmoeder ook. ...
Met 2 cm ontsluiting kunnen ze je vliezen breken

4 jaar geleden

Hier andere laatste loodjes dan gedacht. Bij 35 weken gebroken vliezen en drie dagen later is ons meisje geboren ivm spontane wee毛n. Ze werd geboren met een keizersnede vanwege een stuitligging. Daarna nog 5 dagen in het ziekenhuis geweest en nu inmiddels 2 weken thuis. De uitgerekende datum was 26 februari maar dat werd dus 25 januari馃挆 In totaal 2 dagen zwangerschapsverlof gehad voor ze geboren werd馃槄 Ons meisje kon blijkbaar niet meer wachten. Gelukkig doet ze het supergoed en groeit ze mooi.

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Hier ook al heel de dag harde buiken continu en menstruatie krampen . Vann ...
Hoop 't ook hoor je馃馃崁sterkte en succes

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Hier ook al heel de dag harde buiken continu en menstruatie krampen . Vann ...
Phoe kan me heeel goed voorstellen! Hopelijk komt de kleine snel馃崁

4 jaar geleden

Reactie op Lientjuh

Met 2 cm ontsluiting kunnen ze je vliezen breken
馃Fingers crossed dan dat volgende week 2cm sws heb scheelt weer een ballonnetje of nog beter dat ze zelf komt as dagen 馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Kindje goed ingedaald,en Hier 1 cm ontsluiting en verweekte baarmoeder ook. ...
Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en had 2cm ontsluiting, maar geen vliezen gebroken hoor..... sterker nog ze willen volgende week inleiden...... Toch bijzonder dat ze in elk ziekenhuis andere protocollen hanteren.....

4 jaar geleden

Reactie op DebV

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en had 2cm ontsluiting, maar geen ...
ik mag morgen weer op controle... 40+6... had de vorige keer een vingertopje ontsluiting... ze dachten dat ik vandaag wel spontaan zou bevallen... nou het kan nog maar mijn geloof is ver weg.

4 jaar geleden

Reactie op bam4

ik mag morgen weer op controle... 40+6... had de vorige keer een vingertopj ...
Ja dat kan ik me voorstellen.....

4 jaar geleden

Iemand bekend met 2 cm ontsluiting maar baarmoedermond niet goed verweekt, word morgen ingeleid, misschien dat iemand kan vertellen wat ze dan gaan doen?

4 jaar geleden

Sinds een paar dagen terug last gekregen van mijn onderrug wat nu verplaatst is naar mijn rechter bil. Vooral als ik even heb gezeten en op gang moet komen, het lijkt steeds erger te worden waardoor lopen een lastige opgave is. Iemand hier bekend mee? Ben 39 weken zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Iemand bekend met 2 cm ontsluiting maar baarmoedermond niet goed verweekt, ...
Ik denk dat je eerst een gel krijg dat smeren Ze op je baarmoedermond of je krijg gelijk wee毛n opwekkers