726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik denk dat je eerst een gel krijg dat smeren Ze op je baarmoedermond of ...
Ja hoop dat eigenlijk, vk zei dat een ballon niet gaat werken zou te weinig effect hebben, spannend

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik denk dat je eerst een gel krijg dat smeren Ze op je baarmoedermond of ...
Maar kunnen ze weeën opwekkers geven als je baarmoedermond niet verweekt is?

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Maar kunnen ze weeën opwekkers geven als je baarmoedermond niet verweekt is ...
Tegen mij zeiden ze als de baarmoedermond niet week genoeg was ze eerst nog met tabletjes starten Cytotec. Daarna vliezen breken en/of weeënopwekkers. Succes morgen!💪🏼🍀 ik mag zaterdag😊

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Tegen mij zeiden ze als de baarmoedermond niet week genoeg was ze eerst nog ...
Ja dank je wel Jij ook alvast veel succes

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Sinds een paar dagen terug last gekregen van mijn onderrug wat nu verplaats ...
Klinkt als bekkenpijn

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Maar kunnen ze weeën opwekkers geven als je baarmoedermond niet verweekt is ...
Bij mijn eerst zwangerschap werd ik ook ingeleid toen ik ingeleid werd had ik 0,0 ontsluiting toen heb ik 3 dagen lang van die pilletjes gekregen om de baarmoedermond te weken en ontsluiting te krijgen. Nou na de 3e dag had ik eindelijk 1 cm ontsluiting toen hadden ze godzijdank het ballonnetje kennen plaatsen dit was in de ochtend rond half 8 ... En in de nacht weeën en volgende ochtend moest ik me weer melden en toen had ik 4 cm ontsluiting dus een ballonnetje werk wel degelijk en toen kreeg ik weeën opwekkers

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Bij mijn eerst zwangerschap werd ik ook ingeleid toen ik ingeleid werd had ...
Ze zijn bang dat ze het ballonnetje niet goed kunnen plaatsen waardoor hij er te snel uit zou vallen

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Ze zijn bang dat ze het ballonnetje niet goed kunnen plaatsen waardoor hij ...
Ja het is zoo jammer dat elke ziekenhuis anders te werk gaan ... Ik had echt 1 cm ontsluiting ze moesten het wel 2 keer proberen maar bij de 2e keer bleef hij zitten

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Ze zijn bang dat ze het ballonnetje niet goed kunnen plaatsen waardoor hij ...
Maarja proberen is het waard natuurlijk zo zou ik denken ... maarja elke lichaam is anders maar misschien werk het bij jou ook

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag maar ik lees bij verschillende berichtjes van jullie over dat jullie al ontsluiting hebben. Hoe weten jullie dit?

4 jaar geleden

Reactie op Sjane88

Misschien een stomme vraag maar ik lees bij verschillende berichtjes van ju ...
De verloskundige of gynaecoloog gaat met haar vingers in je schede checken hoeveel ontsluiting je hebt

4 jaar geleden

Ik ben nu 39+2 van ons tweede kindje. Nog geen verweekte bmm en vk zei dat er ook nog geen ontsluiting is. Ik ben er ook echt klaar mee! Ik slaap heel slecht! Dinsdag gaan ze nog een keer kijken of ze kunnen strippen en anders volgende week consult bij gyn om evt inleiding te bespreken. Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ja het is zoo jammer dat elke ziekenhuis anders te werk gaan ... Ik had ech ...
Vond je het ballonnetje plaatsen pijn doen?

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Haha ja bij mij hielp het in ieder geval wel iets dat lopen💪🏼of nouja wag ...
Ben benieuwd hoe het nu met je gaat?🥰

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Sinds een paar dagen terug last gekregen van mijn onderrug wat nu verplaats ...
Ik heb precies hetzelfde al best wel een tijdje, denk inderdaad bekkenpijn, bij mij is het vaak als ik te veel gedaan heb en dan even ga zitten en dan weer iets moet gaan doen, loop dan echt als een oud wijf door huis🙈 krijg ook elke keer op m’n donder van m’n man dat ik me gemak moet houden en moet blijven zitten😅 ik ben nu 38+2

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Vond je het ballonnetje plaatsen pijn doen?
Nee geen pijn

4 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Ik heb precies hetzelfde al best wel een tijdje, denk inderdaad bekkenpijn, ...
De verloskundige zit bij ons om de hoek 2 minuten lopen.... Was blij dat ik kon zitten. Momenteel 38+1 Alles begint inderdaad flink te trekken 😅

4 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Ik heb precies hetzelfde al best wel een tijdje, denk inderdaad bekkenpijn, ...
Oke, bedankt voor je reactie. Voor mij is dit ineens een nieuw ongemak erbij, niet eerder last van gehad en nu is van de bank afkomen al een hele opgave, dus hier ook een oud wijf lopend door het huis 😉. Ergens houdt het nu wel de nesteldrang tegen want veel kan je niet meer, gedwongen rust pakken nu haha.

4 jaar geleden

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat?🥰
De weeën zetten nog niet echt door maar rommelt nog steeds dus wie weet😊 als het al maar paar cm extra geeft voor morgen is het mooi meegenomen🍀🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

De weeën zetten nog niet echt door maar rommelt nog steeds dus wie weet😊 a ...
Zo is dat, nog eventjes! Wens je alvast heel veel succes voor morgen!💪🏻 En daarna lekker genieten✨😍