726 Reacties

4 jaar geleden

Moe... kan de hele dag wel in mijn bed blijven liggen. 38 weken nu. Ben begonnen met floradix voor extra boost ijzer. Kijken of dat helpt.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

De verloskundige of gynaecoloog gaat met haar vingers in je schede checken ...
Aaah oké dank voor je berichtje 😊

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Sinds een paar dagen terug last gekregen van mijn onderrug wat nu verplaats ...
Heb ik sinds wk 32, ben nu 38+2. Pijn werd na paar dagen steeds erger totdat ik bijna niet meer kon lopen. Had het aangegeven bij de vk en die stuurde me door naar de mensendiecktherapeut. Bleek het gewricht in het bekken te zijn, was iets verschoven. Misschien een idee om het aan te geven? Wel fijn als je pijnvrij je bevalling in kan ;)

4 jaar geleden

Nou het strippen van gisteren heeft meteen de eerste keer gewerkt!! Vanmiddag is onze zoon Mace geboren 💙

4 jaar geleden

Reactie op DebV

Nou het strippen van gisteren heeft meteen de eerste keer gewerkt!! Vanmidd ...
Gefeliciteerd, hele leuke naam ook. Rustig aan!!

4 jaar geleden

Reactie op djazz

Gefeliciteerd, hele leuke naam ook. Rustig aan!!
Dank je wel!!!🥰

4 jaar geleden

Reactie op DdB

Heb ik sinds wk 32, ben nu 38+2. Pijn werd na paar dagen steeds erger totda ...
Bedankt voor je reactie! Ik zal eens contact opnemen, lopen ging overdag wel iets beter alleen nu weer terug bij af.

4 jaar geleden

Reactie op DebV

Nou het strippen van gisteren heeft meteen de eerste keer gewerkt!! Vanmidd ...
Gefeliciteerd met jullie zoon!

4 jaar geleden

Ik voel me zo raar 🙈. Gisteren de hele dag krampen en steken in mn liezen, onderbuik en rug, normaal een hele rustige baby in mn buik die moeilijk te voelen is maar gisteren zooo druk de hele dag. Hele zwangerschap bekend met wat bruine afscheiding maar gisteren wat donkerder/roodachtig. Verloskundige gebeld en overleg met de gynaecoloog, ze denken dat het de slijmprop is en dat de boel langzaam aan het 'beginnen' is met voorweeen. Ik slaap meestal redelijk maar nu klaaaaar wakker, al uren, gejaagd gevoel. Geen krampen maar als ik loop (zoals elk half uur nu wc) flinke steken van onder, als ik lig is het weer weg. Iemand hetzelfde gehad? Zou het een voorteken voor de bevalling zijn?🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Gefeliciteerd met jullie zoon!
Dank je wel! 🥰

4 jaar geleden

14-02-2020 is onze dochter geboren een echt Valentijns kindje😍

4 jaar geleden

Reactie op Lientjuh

14-02-2020 is onze dochter geboren een echt Valentijns kindje😍
Gefeliciteerd!!🥰 Ook een Valentijnskindje 😍 Geniet ervan!

4 jaar geleden

Zo is dat, nog eventjes! Wens je alvast heel veel succes voor morgen!💪🏻 E ...
Nou dat strippen had wel gewerkt vanacht waren mijn vliezen gebroken. Met ambulance naar ziekenhuis omdat hij niet was ingedaald en ze geen risico wilde dat navelstreng eerst zou komen. Alles is goed gegaan alleen 3 uurtjes eerder aan de weeënopwekkers😊 hopelijk snel mijn mannetje in mijn armen🥰

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Nou dat strippen had wel gewerkt vanacht waren mijn vliezen gebroken. Met a ...
Spannend! Zet hem op! 💪🏻

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik voel me zo raar 🙈. Gisteren de hele dag krampen en steken in mn liezen, ...
Steken down under heeft vaak te maken met het indalen. Die van mij lag met 35 weken al helemaal klaar, maar ze blijven steeds verder zakken uiteraard ook tijdens de bevalling en dat blijf je voelen 🙈 Veel succes!

4 jaar geleden

Dankjewel voor je reactie! Ik snapte het al niet gezien hij idd al weken ingedaald is 😊 hoop dat het snel begint🙈 jij nog van harte gefeliciteerd met je zoon! 💙

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Dankjewel voor je reactie! Ik snapte het al niet gezien hij idd al weken in ...
Dat hoop ik ook voor je! Hij komt echt zodra hij er klaar voor is dus nog even geduld 🥰 Dank je wel!! 💙

4 jaar geleden

Reactie op Lientjuh

14-02-2020 is onze dochter geboren een echt Valentijns kindje😍
Gefeliciteerd en geniet van jullie dochter!

4 jaar geleden

Hoe gaat het hier met alle nog zwangere dames? Hou vol en zet hem op💪 jullie kunnen dit😘 Dikke kus van deze nachtbraker en haar mama

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Nou dat strippen had wel gewerkt vanacht waren mijn vliezen gebroken. Met a ...
Wat spannend!! Nu duurt het echt niet lang meer🤩 wel jaloers ik wil ook haha. Hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt😊