726 Reacties

4 jaar geleden

Hahaha dat hebben wij met jongensnamen. Met nu 36 + 2 en ook wij hebben ook ...
Geeft toch wel een beetje stress he? Hebben jullie al wel een lijstje met een aantal namen die je het leukste vind? Wij hebben er 6 opstaan, maar niet eentje die we allebei mooi vinden...

4 jaar geleden

Reactie op Hasa

Ik heb de afgelopen weken een lijst gemaakt wat mee te nemen naar het zieke ...
Dankje ga ik doen en goede tips!

4 jaar geleden

Geeft toch wel een beetje stress he? Hebben jullie al wel een lijstje met e ...
Je kan ook de app kinder gebruiken. Hier kan zowel jij als je partner aangeven welke namen je mooi vindt door naar links en rechts te swypen. Mochten jullie een match hebben, krijg je daar een melding van. Heeft bij ons geholpen 😅

4 jaar geleden

Inmiddels met verlof en nog een kleine 4 weken te gaan. Ben de afgelopen da ...
Hadden wij ook. Heb op eenzeevannamen.nl lijst uitgeprint met alle namen van 3, 4 en 5 letters. Want we waren er wel over uit dat t een korte naam moest worden. Hier zijn we allebei streepjes achter gaan zetten welke we mooi vonden en zo tot een super mooie naam gekomen.

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ik ben momenteel een beetje aan het opruimen. Deze week vrij. Volgende week ...
Waar heb je dat vandaan als ik mag vragen?

4 jaar geleden

Geeft toch wel een beetje stress he? Hebben jullie al wel een lijstje met e ...
Wij hebben ook een lijstje met 5 namen. Nu nog de juiste kiezen... maar het is inderdaad wel stressvol nu.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een lijstje met 5 namen. Nu nog de juiste kiezen... maar het ...
Misschien krijg je wel het ultieme gevoel 'ja dít is Dé naam' wanneer je kindje eenmaal geboren is :-)

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Misschien krijg je wel het ultieme gevoel 'ja dít is Dé naam' wanneer je ki ...
Ja, daar dachten wij ook al aan. We gaan ervan uit dat het voor die tijd lukt maar mocht het niet zo zijn dan zal het vast ook wel goedkomen. Gelukkig zitten we wel op 1 lijn wat betreft de namen.

4 jaar geleden

Ik heb platte rust voorgeschreven gekregen, mag letterlijk niets meer doen enkel netflixen en eten. Ik ben bijna 36weken en gisteren op controle kreeg ik te horen: "je hebt al 2cm ontsluiting, ik voel het hoofdje al." Ik schrok me rot! Ik ben zo blij dat de meeste voorbereidingen gebeurd zijn en dat mijn familie ontzettend behulpzaam is! Nu wordt het toch wel spannend wanneer de baby zich gaat aanmelden, het kan vandaag zijn maar evengoed kan het nog 2-3 weken duren.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik heb platte rust voorgeschreven gekregen, mag letterlijk niets meer doen ...
Jeetje dat is schrikken zeg! Fijn dat je voldoende hulp hebt en alles al klaar is. Lijkt me heel zwaar om niks meer te mogen, maar het einde is iig in zicht voor je. Netflix heeft leuke nieuwe series dat scheelt 😉

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik heb platte rust voorgeschreven gekregen, mag letterlijk niets meer doen ...
Och jeetje, wie verwacht dat nu! Wat een spannende dagen/weken voor je.. hopelijk kun je de “rust” een beetje vinden.. fijn dat hulp nabij is. Veel succes en sterkte met de laatste loodjes!

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik ben vooral na aan het denken wat ik allemaal mee naar het ziekenhuis moe ...
Naast je standaard overnachting en toiletspulletjes kwam ik er bij mn eerste bevaing achter dat koffie pads handig zijn om mee te nemen. En ranja bijvoorbeeld. Als je eerste kraamvisite dan de kleine spruit komt bewonderen kun je ze wat drinken aanbieden. Er stondop de kamer namelijk een Senseo apparaat maar helaas geen pads.

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Jeetje dat is schrikken zeg! Fijn dat je voldoende hulp hebt en alles al kl ...
Op 24weken had ik al eens rust vorogeschreven gekregen ivm een dreigende vroeggeboorte, daar heb ik me goed aan kunnen houden maar het werd steeds moeilijker en moeilijker moet ik zeggen. Op 32weken was alles nog steeds stabiel en mocht ik weer wat kleine dingetjes doen zoals boodschappen (geen zware dingen tillen). Ik heb toen alles maar klaar gemaakt voor de komst van de baby. Nu moet ik weer rusten, zie er tegenop omdat ik het al eerder heb moeten doen en best frustrerend was dat je alles uit handen moet geven. Het scheelt hem wel dat ik maar al te goed besef dat het voor een goed doel is en ik zo toch mijn kleine de beste kansen probeer te geven. Maar deze periode mag van mij nu wel heel snel gaan 😅

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Op 24weken had ik al eens rust vorogeschreven gekregen ivm een dreigende vr ...
Pfoe dus je hebt al een periode doorgemaakt... zwanger zijn gaat echt niet over rozen (hier ook echt niet hoor). Maar scheelt dat je al zo ver bent, als je nog een weekje kan 'rekken' heb je misschien al je mooie kindje in je handen. Zie maar zo die paar weekjes tegenover die lange maanden zijn zo voorbij al voelt dat waarschijnlijk niet zo 🤷🏻‍♀️. Ik kan makkelijk praten hoor, ik heb alleen 'kwaaltjes' en ben het al zat haha😂

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Pfoe dus je hebt al een periode doorgemaakt... zwanger zijn gaat echt niet ...
Klopt ik heb al een hele weg afgelegd om überhaupt de 35 weken te halen 😅 die paar weken voelen inderdaad als een eeuwigheid maar toch gek wat je allemaal doet en kan/moet/wil doorstaan voor jouw kind een goede start te geven. Ik kan best geloven dat je de kwaaltjes ook zat bent, zeker naar het einde toe. Ik hoop echt dat het zo waar is wat ze zeggen, "op het einde is het, het allemaal waard geweest" 😅

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Klopt ik heb al een hele weg afgelegd om überhaupt de 35 weken te halen 😅 ...
Ja dat vind ik ook bizar. Ik was altijd bezorgt om mijn eigen gezondheid, maar nu maakt dat niks meer uit als de baby maar in orde is. Ongeloofelijk hoe heel je wereld veranderd door iemand die je nog niet eens hebt gezien 🤷🏻‍♀️. Haha dat hoop ik ook! Ik kreeg gisteren het verhaal te horen (ja idd iedereen verteld altijd ongevraagd horror verhalen) dat ze bij haar eerste hartruis kreeg in de zwangerschap en bij de 2e een TIA. Toen dacht ik tja oke ik heb steeds bloedverlies en loop als een oma van 98, maar het kan echt veel erger 🙈. Klinkt erg maar die gedachte geeft me dan wel weer een beetje frisse moed 🙊. We zijn er bijna en jij zeker!🌸

4 jaar geleden

Hallo lieve dames Ben 36+3 dagen zwanger en de baby is nu meer dan een uur opeens non-stop druk is dat normaal of moet ik me zorgen maken? Het is men eerste dus ik weet niet goed wat normaal moet vinden of niet.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo lieve dames Ben 36+3 dagen zwanger en de baby is nu meer dan een uu ...
Dat heeft mijn baby in week 36 ook gedaan. Nu is hij weer een stuk rustiger. De verloskundige vertelde dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Je kunt het altijd even met de verloskundige bespreken.

4 jaar geleden

Dat heeft mijn baby in week 36 ook gedaan. Nu is hij weer een stuk rustiger ...
Oh oké misschien meer indalen fzo lijkt zo onrustig

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Oh oké misschien meer indalen fzo lijkt zo onrustig
Dat zou kunnen inderdaad. Even in de gaten houden en als je het niet vertrouwd gewoon bellen.