726 Reacties

4 jaar geleden

Ik word wakker met veel steekjes/soms krampen en veel rugpijn nu erbij.. Iemand idee wat ik kan doen? Het voelt anders als de afgelopen dagen.... Alles doet me nu zeeer! Had donderdag 1cm ontsluiting pas. Wil niet gelijk gynaecoloog bellen ofz.

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Ik word wakker met veel steekjes/soms krampen en veel rugpijn nu erbij.. Ie ...
Ga het timen of er regelmaat in zit

4 jaar geleden

Helaas zijn de harde buiken van gisteren geen weeën geworden. Was even gaan slapen en daarna was alles weer redelijk rustig. Gisteren uitgerekend en vandaag 10 jaar samen met mijn man. Zou een prachtig cadeau zijn als ze vandaag komt. 😍 heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het ineens omslaat maar je weet maar nooit 🤞

4 jaar geleden

Gister en vannacht best goed kunnen slapen. Mevrouw vandaag niet echt actief. Maar nu zag ik dat er lichtroze afscheiding op mn toiletpapiertje zat net na het wc bezoekje. En mn meid begint nu ook weer flink te draaien.... Zal ze dan toch op de dag willen komen dat dr opa voorspelde. Ben nu 38+3 dagen en mijn pa had gedroomd dat ze 17/18 zou komen. Ben benieuwd...

4 jaar geleden

De uitgerekende dag is alweer bijna voorbij.. ik ga nu maar voor 20-02-2020.. t wachten duurt toch al lang, dan maar meteen een mooie datum er van maken 😅

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

De uitgerekende dag is alweer bijna voorbij.. ik ga nu maar voor 20-02-2020 ...
Hahaha mijn uitgerekende dag is over een half uurtje, maar ik denk dat ze nog wel eventjes blijft zitten nog😂 maar ik zei precies hetzelfde haha, dan maar 20-02-2020 😂

4 jaar geleden

Nog maar een paar dagen tot de geplande keizersnede, begint nu wel beetje spannend te worden 😅

VRIEND

4 jaar geleden

Hoi dames, Ik heb sinds vannacht/vanochtend (vanochtend rond 8:00 pas begonnen met timen) om de 10-15 minuten samentrekkingen/krampen, ze duren tussen de 30-90 seconden. Ik durf er nog niet helemaal vanuit te gaan dat dit het begin van de bevalling is, de ene kramp is heftiger dan de andere. Verder heb ik geen roze afscheiding/licht bloedverlies. Zijn er meiden die dit herkennen; wel met regelmaat krampen/“weeën” maar geen roze afscheiding/bloedverlies? Ik heb ergens het vermoeden dat dit nog voorweeën zijn en ik een kneuzig lage pijngrens heb 🙃

4 jaar geleden

Wat spannend!! Nu duurt het echt niet lang meer🤩 wel jaloers ik wil ook ha ...
Na een bevalling van 15 uur toch een keizersnede geworden. Maar hij is er eindelijk: Lowen 💙 geboren 15-2-2020 3600 gram🥰 hijdoet het super goed, mama moet nog even herstellen 😊

4 jaar geleden

Reactie op MsLaura

Nog maar een paar dagen tot de geplande keizersnede, begint nu wel beetje s ...
Me too!!! Nog n paar dagen tot dé dag!!! Vanmorgen een huilbui gehad omdat ik t toch best eng vind allemaal. Hoop dat alles volgens afspraak gaat🤞

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Na een bevalling van 15 uur toch een keizersnede geworden. Maar hij is er e ...
Jeeej bericht🥳haha moest steeds aan je denken. Wel heftig, ik hoop dat je snel weer de oude bent! Gefeliciteerd! Wat een schatje zeg😍 en een mooie naam. Fijn dat alles goed gaat. Nu rustig bij komen en genieten🥰

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Na een bevalling van 15 uur toch een keizersnede geworden. Maar hij is er e ...
Gefeliciteerd!! Wat een leuke naam!

4 jaar geleden

Jeeej bericht🥳haha moest steeds aan je denken. Wel heftig, ik hoop dat je ...
Ja gaat vast goedkomen hier🥰 bij jou nog alles rustig? Hoop dat het niet lang meer duurt🍀🤞🏼 ga aan je denken! Wel laten weten als de kleine er is😊

4 jaar geleden

Reactie op Melly

Gefeliciteerd!! Wat een leuke naam!
Dankjewel!🥰

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ja gaat vast goedkomen hier🥰 bij jou nog alles rustig? Hoop dat het niet l ...
Mooizo🥰 jaa helaas wel😜 dankjewel, hoop het ook niet. Zal ik zeker doen!😊

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Na een bevalling van 15 uur toch een keizersnede geworden. Maar hij is er e ...
Gefeliciteerd wat een schatje en mooie naam. Hopelijk herstel je snel 🍀🥰

4 jaar geleden

Reactie op chrisjebr

Hoi dames, Ik heb sinds vannacht/vanochtend (vanochtend rond 8:00 pas begon ...
Bij mijn eerste had ik nergens geen last van behalve van weeen. Zat al op 8 cm ontsluiting toen de VK kwam maar heb nooit vocht/bloedverlies gehad. Uiteindelijk heeft zij de laatste zet gegeven om m’n vliezen te breken. Dus ja, het kan aan de gang zijn hoor zonder dat je iets ziet. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Na een bevalling van 15 uur toch een keizersnede geworden. Maar hij is er e ...
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

4 jaar geleden

Net wat slijm met bloed verloren dus denk dat het bij mij ook begint! Vannacht menstruatie krampen gehad en misselijk

4 jaar geleden

Wat zouden jullie doen?? Ik heb al de hele week, de hele dag door harde buiken. En drukkend gevoel beneden. Douche, bad en kruik werken heel even. Ik heb woensdag pas weer een afspraak staan bij de verloskundige. Ben nu 38+3.