726 Reacties

4 jaar geleden

Wat zouden jullie doen?? Ik heb al de hele week, de hele dag door harde bui ...
Heb hetzelfde.. Verloskundige zei mij dat het helaas afwachten is. Vervelend he? Alsof je lichaam je voor de gek houdt

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Heb hetzelfde.. Verloskundige zei mij dat het helaas afwachten is. Vervelen ...
Behoorlijk haha. Zijn jou harde buiken ook soms pijnlijk?

4 jaar geleden

Behoorlijk haha. Zijn jou harde buiken ook soms pijnlijk?
Jaaa af en toe wel! En soms ook weer helemaal niet, dan meer een ongemakkelijk gevoel ofzo 🤔 Als je begrijpt wat ik bedoel

4 jaar geleden

Wat zouden jullie doen?? Ik heb al de hele week, de hele dag door harde bui ...
Heb het zelfde en ben 38+4 mijn gyno zei dat het afwachten is ze wilt graag dat het spontaan begint. Zo niet zien we elkaar 1 dag voor mijn uitgerekende datum en word er gekeken wat er dan moet gebeuren

4 jaar geleden

Wat zouden jullie doen?? Ik heb al de hele week, de hele dag door harde bui ...
Ik heb hetzelfde, vooral in de avond lopen de krampen en harde buiken op. Vrijdag ook wat bloed en slijm verloren, de gynaecoloog denkt aan de slijmprop en dat het langzaam op gang komt maar wanneer he 🤷🏻‍♀️😥

4 jaar geleden

Wat zouden jullie doen?? Ik heb al de hele week, de hele dag door harde bui ...
Ik heb dit nu al ruim 3 weken, moet zeggen dat de krampen vanaf vannacht echt een stuk pittiger zijn geworden.. goed te doen nog hoor.. maar wel erger dan menstruatie pijn! Vandaag was mijn uitgerekende datum! We zullen moeten afwachten🙈

4 jaar geleden

Iemand ervaring met heel weinig bloedverlies na een bevalling?😅 ik ben 8 feb bevallen maar zeer weinig bloedverlies kan normale maandverband dragen en lek niet eens s door of iets en bij t plassen komt maar 1 A 2 druppels beweeg ook genoeg Moet ik me zorgen maken of hebben jullie dat ook?😅😅 Ik las dus juist heel veel met dat iedereen zo erg deed vloeien

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Iemand ervaring met heel weinig bloedverlies na een bevalling?😅 ik ben 8 f ...
Hoi, ik ben 6 februari bevallen en sinds 2 dagen draag ik normaal maandverband. Tijdens het plassen verlies ik eigenlijk geen bloed. In mijn maandverband zit wel bloed, maar niet veel.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hoi, ik ben 6 februari bevallen en sinds 2 dagen draag ik normaal maandverb ...
Oh gelukkig ben ik niet de enige Heb echt horrorverhalen gehoord over al dat bloed en pff

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Iemand ervaring met heel weinig bloedverlies na een bevalling?😅 ik ben 8 f ...
Had ik ook bij m'n eerste. Was ook maar 2 liter tijdens de bevalling kwijt. Ik was ook erg verbaasd maar blijkbaar kan het dus echt. Beter toch haha

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Had ik ook bij m'n eerste. Was ook maar 2 liter tijdens de bevalling kwijt. ...
Jaa idd veel beter zo 😂 hoop ook dat t vroeg stopt 🙄

4 jaar geleden

Iemand ervaring dat je buik zo strak staat dat het echt pijn doet? Alsof k mn buikspieren verrekt heb zegmaar zo'n pijn? Moet dinsdag pas weer op controle maar vraag me af of t zin heeft om morgen al even te bellen?

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Iemand ervaring dat je buik zo strak staat dat het echt pijn doet? Alsof k ...
Heb je misschien veel prik gedronken of veel gegeten

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Heb je misschien veel prik gedronken of veel gegeten
Nee alleen water en thee. Maar t voelt echt of ik 10 kerstdiners achter elkaar heb weggewerkt.. Mss dat ze ineens een groeispurt gemaakt heeft ofzo maar dit is echt niet meer leuk 😞 Mja dinsdag afspraak staan om te strippen, ben dan 40+4

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Iemand ervaring dat je buik zo strak staat dat het echt pijn doet? Alsof k ...
ja zijn vaak oefen weeen...

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Iemand ervaring dat je buik zo strak staat dat het echt pijn doet? Alsof k ...
Yup. Herkenbaar. Nu 40+2 alles voelt hard en te veel op spanning. Alsof t niet meer past. Ik probeer zelf veel te ontspannen en niet te grote porties eten en drinken...

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Iemand ervaring dat je buik zo strak staat dat het echt pijn doet? Alsof k ...
Ja heb ik ook harde buiken.

4 jaar geleden

Nou ben dus nu thuis met 3 cm Wie heeft er ook al wat opening en wacht het af?

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Nou ben dus nu thuis met 3 cm Wie heeft er ook al wat opening en wacht het ...
Hier 2 cm ontsluiting en complete verweking van de baarmoedermond donderdag vastgesteld (toen 39+1) en werd me verteld dat het bij een eerste vaak nog helemaal dicht zit rond die tijd. had de dag ervoor heel veel harde buiken. Voorspelling van de vk was dat ze met een paar dagen er zou zijn, maar dat had ze beter niet kunnen zeggen. Denk sinds donderdag dat het elk moment kan gaan gebeuren, maar tot nu toe niks. Daarvoor was ik in m'n gedachten wel oké met langer dan 40 weken maar nu niet meer haha

4 jaar geleden

Reactie op Roos-26

Hier 2 cm ontsluiting en complete verweking van de baarmoedermond donderdag ...
Heb vannacht weer echt veel krampen gehad en vanmorgen weer veel bloed en slijm verlies (sorry voor details) verder steken als ik rechtop loop. En sinds gisteren hoofdpijn en wakker met hoofdpijn.