726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Heb vannacht weer echt veel krampen gehad en vanmorgen weer veel bloed en s ...
Bij bloedverlies altijd bellen hè 🤔

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Heb vannacht weer echt veel krampen gehad en vanmorgen weer veel bloed en s ...
Veel bloedverlies en hoofdpijn? Zijn dat geen redenen om even de vk te bellen?

4 jaar geleden

Bij bloedverlies altijd bellen hè 🤔
Ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en 2 keee aan de monitor. Alles is nog oké niet teveel contracties dus moest het afwachten wel 3 cm en volledig verstreken. Ben nog eens 40+4 dagen maar ben idd niet gerust dus bel straks eens terug

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en 2 keee aan de monitor. Alles is ...
Okeej gelukkig! maar met bloedverlies altijd aan de bel trekken dus zeker even bellen zo! Zeker omdat je al overtijd bent. Had je dat gister nog niet dat bloedverlies? Ikzelf ben 40+4 en heb nog geen bloedverlies of iets in die richting gehad. De gyn zegt altijd gelijk bellen als ik dat zou krijgen. Succes !!

4 jaar geleden

Okeej gelukkig! maar met bloedverlies altijd aan de bel trekken dus zeker e ...
Gisteren is die bloedverlies bij mij begonnen in de en nu weer iets meer dan gisteren. Hoeveelste kindje is dit? Mijne eerste. Daarom moest ik niet snel komen ofzo maar bel straks zeker x

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Gisteren is die bloedverlies bij mij begonnen in de en nu weer iets meer da ...
Zei je vlk dat je niet zo snel hoef te komen omdat het je eerste is? Lekker dan. Niks van aantrekken en gwn bellen als je ongerust bent!

4 jaar geleden

Zei je vlk dat je niet zo snel hoef te komen omdat het je eerste is? Lekker ...
Was niet mijn verloskundige maar iemand op de kraamafdelingen hulpverlener van wacht. Daarom Bel ik naar men eigen gynaecoloog straks..

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Was niet mijn verloskundige maar iemand op de kraamafdelingen hulpverlener ...
Ow daar moet je helemaal niet naar luisteren, indd gwn je eigen gyn bellen zo. Succes en ben wel benieuwd wat ze zeggen....

4 jaar geleden

Ow daar moet je helemaal niet naar luisteren, indd gwn je eigen gyn bellen ...
Jaa doe ik soeiso niet hoe ist bij jou? Heb je nog afspraken staan?

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Jaa doe ik soeiso niet hoe ist bij jou? Heb je nog afspraken staan?
Ik moet over een uurtje naar de gyn, zal dan waarschijnlijk inleiding gaan inplannen ben benieuwd 🤞🏼

4 jaar geleden

Ik moet over een uurtje naar de gyn, zal dan waarschijnlijk inleiding gaan ...
Ben aant de monitor? Nog steeds 3 cm en mag denk ik zo weer naar huis.. ben echt moee en slaperig misschien wel beter dan ik eerst nog wat uitrust. Last van voorweeen maar nog niet sterk genoeg x

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Ben aant de monitor? Nog steeds 3 cm en mag denk ik zo weer naar huis.. ben ...
Ohh succes. Ja beter als je nog even kan uitrusten. Ik ben net terug, ook aan de ctg gegaan en alles is goed. Gelukkig het einde in zicht mag me donderdagochtend melden voor inleiden. Ben nu wel rustig nu ik een datum heb, kunnen we alles voorbereiden. Is er bij jou nog geen spraken van inleiding?

4 jaar geleden

Ohh succes. Ja beter als je nog even kan uitrusten. Ik ben net terug, ook a ...
Ik wil het liefst niet inleiden en alles natuurlijk laten gaan. Tenzij het echt ni meer kan natuurlijk x

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Ik wil het liefst niet inleiden en alles natuurlijk laten gaan. Tenzij het ...
Ja daar hoopte ik ook op, maar hij wilt helaas niet vanzelf komen. Do 41 weken dus is echt de max hier in het zh. Succes en hoop dat jou kleintje zich nog vanzelf aankondigt!!

4 jaar geleden

Zondag is onze dochter Jolie geboren ❤👶

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Zondag is onze dochter Jolie geboren ❤👶
Gefeliciteerd! Super leuke naam! Stond ook op mijn lijst hihi

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ja gaat vast goedkomen hier🥰 bij jou nog alles rustig? Hoop dat het niet l ...
Hey even een update van mij😜 De baby is nu helemaal ingedaald gelukkig. Ik vroeg wat de volgende stappen zijn als ze niet vanzelf komt. Want ik vind tot 42 weken lopen een beetje eng meer risico.. maar ze zei als alles goed is waarom niet.. vond dat wel jammer. Ik weet ook niet hoe dat bij andere gaat. Hoe gaat het met jou en de baby?? 🤩🥰

4 jaar geleden

Hey even een update van mij😜 De baby is nu helemaal ingedaald gelukkig. Ik ...
Ik heb vandaag bij controle (bij gynaecoloog) dit toevallig ook besproken, dat ik het mede door angst echt niet zie zitten om langer dan 41 weken door te lopen. Ze zei dat ik bij 41 weken ingeleid wordt als hij niet vanzelf komt en er geen reden is om hem eerder te halen 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik heb vandaag bij controle (bij gynaecoloog) dit toevallig ook besproken, ...
Dankjewel voor je antwoord! Echt wat gek dan dat mijn verloskundige daar anders over denkt. Ik voel me er ook helemaal niet prettig bij dat ik straks wel tot 42 moet, maar weet niet hoe ik het nu moet aanpakken.. wel heeel fijn voor jou dat ze dat gaan doen, toch een hele opluchting denk ik! 😄

4 jaar geleden

Dankjewel voor je antwoord! Echt wat gek dan dat mijn verloskundige daar an ...
Ja ik ben wel heel opgelucht idd, maar wel vervelend voor je dat je verloskundige daar geen gehoor aan geeft. Hopelijk komen onze babys gewoon zelf voor die tijd! Maar zo niet, misschien toch aangeven dat je echt niet tot 42 weken wil doorlopen? Ik snap het punt wel, van als alles goed gaat waarom, maar als het jou zoveel spanning oplevert waarom je zo lang door laten lopen 🤷🏻‍♀️. Ze kunnen voor die tijd misschien wel strippen? Schijnt dat daar wat minder 'moeilijk' over wordt gedaan en toch soms het nodige zetje kan geven... maar we hebben nog tijd... hopen🤞🙌