726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Aggiiexhip

Ja en iedereen zegt: maar je hoeft nog maar heel even.. Maar dat maakt het ...
Ik herken dat ja... die mensen snappen geloof ik niet zo goed dat inderdaad door die ongemakken/pijn en weinig kunnen je nu echt wel je kindje na al die tijd wil ontmoeten🤷🏻‍♀️ Zeker als je zo'n zware dag hebt duurt het oneindig... ik duim voor je dat ze maandag strippen en het effect heeft 🍀

4 jaar geleden

Reactie op deborag

Hey nee jammer genoeg is dat niet mogelijk 😔 Enkel ikzelf mag ze gaan oph ...
Ah jammer dat hij zn kindjes dat dan niet gunt. Hopelijk blijft ie nu dan toch even zitten tot na de 28e succes!

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Ah jammer dat hij zn kindjes dat dan niet gunt. Hopelijk blijft ie nu dan t ...
Idd jammer...heb daarstraks wel mijn slijmprop verloren. En heel de dag al naar wc aan gaan😰😰 Dank u wel 😚

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Vandaag precies 40 weken. Voel nog helemaal niks heel af en toe een menstruatiepijntje en scheuten in mn lies maar totaal niet het gevoel alsof de bevalling begint. Ben wel ongeduldig ik kan gewoon niet meer wachten. Bij elk mini krampje hoop ik dat de weeën komen maar ik denk dat ik nog even moet wachten. Liefs ongeduldige Carmen Ongeduldige

4 jaar geleden

Reactie op Carmen Mosterd

Hoi allemaal! Vandaag precies 40 weken. Voel nog helemaal niks heel af en ...
Hey, heel herkenbaar! Ik heb precies hetzelfde en ook bijna 40 weken. Moeilijk hè dat wachten en bij elk pijntje denken zou het.. we moeten nog even geduld hebben, het duurt iig niet lang meer!🤞

4 jaar geleden

Reactie op Carmen Mosterd

Hoi allemaal! Vandaag precies 40 weken. Voel nog helemaal niks heel af en ...
Precies 't zelfde hier. Vandaag 40+2 en regelmatig steken in buik en liezen en wat krampjes, maar al een aantal dagen. Hij vind het nog veel ste lekker daar binnen. 💙🤰

4 jaar geleden

Ik ben nu 39+2 en heb sinds gister regelmatig last van harde buiken. Vaak wanneer ik op de bank lig en verder niks doe🤔.. Niet pijnlijk ofzo, maar ik doe al vrij weinig dan alleen maar rustig aan doen. Iemand hier ook toevallig ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op Diamondmami

Ik ben nu 39+2 en heb sinds gister regelmatig last van harde buiken. Vaak w ...
Heb hetzelfde, mijn verloskundige zei dat je buik alvast aan het trainen is voor weeën. En dat het verder geen kwaad kan 😉

4 jaar geleden

Reactie op EllyPelly

Heb hetzelfde, mijn verloskundige zei dat je buik alvast aan het trainen is ...
Oooh is dat het, dank je😃. Ben ik gelukkig niet de enige.

4 jaar geleden

Reactie op Diamondmami

Ik ben nu 39+2 en heb sinds gister regelmatig last van harde buiken. Vaak w ...
Ik had de hele dag harde buiken, 2 dagen voor de bevalling.

4 jaar geleden

Na de inleiding die een week heeft geduurd is dan op 22-02 eindelijk onze prinses Mila geboren

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Na de inleiding die een week heeft geduurd is dan op 22-02 eindelijk onze p ...
Gefeliciteerd met jullie dochter!

4 jaar geleden

Vandaag 39 +6, dus morgen de uitgerekende datum! Ik voel of merk nog helemaal niks ook nog geen voorweeen gehad of iets dergelijks. De meeste baby’s worden tussen week 40 en 41 geboren zei m’n verloskundige dus geen reden tot zorgen. Daarom probeer ik te genieten van de rust die ik nu nog heb en alle energie te verzamelen voor de grote dag(en) 😉

4 jaar geleden

Nu 39+6. Lopen lukt deze ochtend amper want alles bij mn kruis trekt als een malle. Als ik zit nergens last van. Als ik in bed lig voel ik mn heupen gewoon knakken 😅 Word ook elke dag geappt met : en al zo ver? Meisje kom nou!!! 🤣

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Nu 39+6. Lopen lukt deze ochtend amper want alles bij mn kruis trekt als ee ...
Hier ook 39 + 4, word ook helemaal gek van al die mensen met appjes, gebeurd er al wat of ben je nou nog zwanger? Pff stopppp. Ik heb alleen in de avond wat harde buiken en krampen verder niets... 😅

4 jaar geleden

Hier 40+2 nou ook nog niks. Het enige wat er gebeurt is inderdaad die appjes. Gewoon de neiging om de telefoon even 2 dagen weg te leggen, gewoon om het in het midden te laten. Vanmiddag acupunctuur en morgen afspraak met gynaecoloog en vrijdag naar VK. Ben benieuwd.

4 jaar geleden

Hier nu ook 40+2. krijg van een paar vriendinnen bijna elke dag hoe het gaat en of alles rustig is. Ik vind het zelf nog niet heel storend. Ik merk wel dat mijn ouders en schoonouders elke dag wat zenuwachtiger worden. En ik zeg telkens "het komt wel goed." Voor mijn ouders eerste kleinkind voor mijn schoonouders wel de 2de kleinkind maar de andere woont in Mexico en hebben ze nog nooit gezien dus ja ook beetje eerste kleinkind. Snap hun bezorgdheid wel😊 ik blijf de kleine goed voelen. T is maar een druk mannetje. Dus zo lang met hem alles goed gaat he. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Vandaag 39 +6, dus morgen de uitgerekende datum! Ik voel of merk nog helema ...
Ik ben vandaag ook 39+6. Ze is lekker druk in de buik en heb sinds vrijdag regelmatig harde buiken, daar voel ik vrij weinig van. Ivm hoge bloeddruk wordt ik vrijdag ingeleid, spannend. Ergens hoop ik dat ze voor die tijd zich zelf nog gaat aankondigen, maar ik denk het niet.

4 jaar geleden

Reactie op Diamondmami

Ik ben vandaag ook 39+6. Ze is lekker druk in de buik en heb sinds vrijdag ...
Heel spannend dat je vrijdag wordt ingeleid! Succes! Ik wordt a.s. maandag gestript als hij niet uit zichzelf komt. Ben alle trucjes aan het proberen maar ik heb zo het idee dat het niet uitmaakt en je het gewoon los moet laten. Makkelijker gezegd dan gedaan maar goed😌

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ik had precies hetzelfde dus gewoon extra aandikken hoe zwaar je het hebt d ...
Hey! Geen idee of je dit leest, maar ik ben heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat? Ik hoop dat alles goed is. Ik ben nu 40+3 net uit t ziekenhuis wel 2uur aan ctg gelegen had 0 cm ontsluiting er komt geen einde aan😜