726 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Geen idee of je dit leest, maar ik ben heel benieuwd hoe het nu met ju ...
Hoihoi! Hier gaat het eindelink goede kant op😊 we kloppen het af maar Lowen slaapt al van 1 tot 7 door🤞🏼🤞🏼 jeetje zeg ik herken het helemaal! Nadat ik veel lange stukken ging wandelen is bij mij 2 cm ontsluiting gekomen wellicht helpt het! Dan kunnen ze je ook strippen namelijk bij mij was dat het laatste zetje. Ik hoop voor jou dat het niet lang meer hoeft te duren die dagen gaan zo langzaam voorbij!😘

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hoihoi! Hier gaat het eindelink goede kant op😊 we kloppen het af maar Lowe ...
Ah super om te horen!! 😇 En goed dat hij al zo lang doorslaapt, dat komt ook niet veel voor toch dacht ik. Ja misschien moet ik dat ook maar gaan proberen. Het is ook gewoon zo vervelend dat je niet weet hoe of wat en wanneer haha maar komt goed. Geniet lekker van de betere tijden samen met Lowen🥰

4 jaar geleden

Ah super om te horen!! 😇 En goed dat hij al zo lang doorslaapt, dat komt o ...
Nee gebeurd zeker niet vaak en al helemaal niet met borstvoeding, zal wel goeie melk zijn🤪 ja snap ik je hebt ook geen rust meer het is echt maar wachten tot de kleine er is! Ik duim met je mee dat je snel je kleintje in je handen hebt en een fijne bevalling🍀😘😘

4 jaar geleden

Na een lange nacht en een heftige maar zeer korte bevalling, trotse mama geworden van Miel deze ochtend om 10u19. 3410gr en 50cm. Binnen gegaan voor monitor om 18u gisteravond en mijn bloeddruk was te hoog. Vroedvrouw vertrouwde het niet helemaal en na overleg met gyneacoloog wilde ze misschien inleiden. Alsof Miel het hoorde want ineens ging ik in arbeid. Heel de nacht wel met epidurale want mijn weeën volgend zo snel op dat ik niet kon recupereren... Daardoor viel het een beetje stil... Uiteindelijk dus op 19 minuten na een helse bevalling geboren. Aan iedereen die nog moet, heel veel sterkte en hoe pijnlijk of hoe erg alles lijkt, even door bijten en je hebt een prachtig beloningkje in de plaats! 🥰

4 jaar geleden

Onze dame is met 39+6 geboren op 25 februari! Onze lieve Teddie🎀 Het was een vlotte en mooie bevalling. Voor de dames die nog moeten bevallen heel veel succes jullie kunnen het!💪🏻

4 jaar geleden

20-02-2020 (dag na uitgerekende datum) bevallen van mijn mooie meisje Sofie.

4 jaar geleden

Reactie op Roos-26

20-02-2020 (dag na uitgerekende datum) bevallen van mijn mooie meisje Sofie ...
Ah popke! Gefeliciteerd met jullie dochter

4 jaar geleden

Reactie op chinouk

Onze dame is met 39+6 geboren op 25 februari! Onze lieve Teddie🎀 Het was e ...
Gefeliciteerd met jullie dochter

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Na een lange nacht en een heftige maar zeer korte bevalling, trotse mama ge ...
Gefeliciteerd met jullie zoon 🤗

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Nee gebeurd zeker niet vaak en al helemaal niet met borstvoeding, zal wel g ...
Haha dat zal het zijn! 😁 Heel lief dankjewel!😘

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 🥰

4 jaar geleden

Vandaag de uitgetelde datum. Werd wakker met krampen die onder de douche ook niet echt over gingen. Als ik zit gaat het wel weer. Geen oog dicht kunnen doen.

4 jaar geleden

Weet iemand wanneer er eigenlijk gecheckt wordt wanneer je ontsluiting hebt? Ik ben morgen uitgerekend, als ik voor volgende week zaterdag niet zelf bevallen ben word ik ingeleid. Maandag moet ik weer voor controle naar de gynaecoloog, ik heb vrijwel altijd direct pijn bij inwendig onderzoek, dus wil me even geestelijk voorbereiden als de kans groot is dat ze ontsluiting gaat checken...😅 iemand ervaring??

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Weet iemand wanneer er eigenlijk gecheckt wordt wanneer je ontsluiting hebt ...
Ik ben ingeleid en toen de ballon er in zat is er telkens gekeken, toen hij eruit was hebben ze ook gekeken en toen ik de weeën opwekkers erbij kreeg na een x aantal uren weer maar zat geen schot in😂 die van ons is toen heel snel gehaald middels keizersnede.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Ik ben ingeleid en toen de ballon er in zat is er telkens gekeken, toen hi ...
Ahh oke dankjewel voor je reactie! Deed het kijken/ontsluiting controleren pijn?? Ik weet dat bevallen geen feestje is (meestal) maar ik ben meer bang voor de pijn die mn eigen lijf niet veroorzaakt, zoals inwendig onderzoek 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ahh oke dankjewel voor je reactie! Deed het kijken/ontsluiting controleren ...
Fijn is het niet als een arts van binnen gaat voelen, maar het moet even. Tip: let op je ademhaling. Rustig in en uit en probeer aan iets leuks te denken als ze dat gaan doen. Dat scheelt een hoop. Moet wel zeggen dat de weeën vergeleken met dat voelen vele malen pijnlijker zijn😊 Hoe het voelt om een kind uit te persen weet ik dan weer niet.

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ahh oke dankjewel voor je reactie! Deed het kijken/ontsluiting controleren ...
Ben recent bevallen van mijn zoontje en ze hebben meerdere malen de ontsluiting gecheckt, vond dit absoluut niet pijnlijk. Eerder ongemakkelijk.. het is niks vergeleken met weeen 😅

4 jaar geleden

Dank jullie wel, dit stelt me enigzins gerust 😊

4 jaar geleden

Ik had langdurig gebroken vliezen en door infectiegevaar mochten ze niet kijken of ik ontsluiting had 🙄 uiteindelijk kreeg ik persweeen en keken ze en zat ik al op 8 cm Bij mij deed het echt zoveel pijn ze waren totaal niet voorzichtig... het voelde alsof ik letterlijk uit elkaar werd getrokken 😭 Het persen zelf deed helemaal geen pijn en de nageboorte ook niet 😅 Ik probeer je niet bang te maken maar denk dat t ook wel aan de arts ligt en dat het ook wel bij iedereen anders is

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ahh oke dankjewel voor je reactie! Deed het kijken/ontsluiting controleren ...
Ik heb het woensdag voor het eerst meegemaakt. Ik vond het wel beetje pijnlijk maar dat is ook omdat ik me absoluut niet kon ontspannen en eigenlijk moet je dat wel proberen zoveel mogelijk.