726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ahh oke dankjewel voor je reactie! Deed het kijken/ontsluiting controleren ...
Bij het controleren of ik ontsluiting had, deed bij mij nauwelijks pijn. Beetje irritant gevoel, maar pijn? Nee totaal niet. Wellicht dat dat kwam omdat ze bij mij pas keken toen mijn weeën voor mij doen niet meer te verdragen waren. Ik had namelijk gebroken vliezen en dan willen ze niet te gauw kijken ivm gevaar op ontstekingen enzo. Eerste keer had ik 4cm ontsluiting, tweede keer 6cm en laatste check was 10cm.

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ahh oke dankjewel voor je reactie! Deed het kijken/ontsluiting controleren ...
Ik vond het behoorlijk pijnlijk.. Ze kwamen er bij mij niet goed bij en moesten dus keihard duwen. Ook tijdens de weeën vond ik het heel erg pijnlijk. Ik kon me ook totaal niet ontspannen.

4 jaar geleden

Reactie op Winette

Ik vond het behoorlijk pijnlijk.. Ze kwamen er bij mij niet goed bij en moe ...
Ik bereid me maar voor op het ergste maandag, dat her pijn gaat doen. Omdat ze misschien ook willen strippen voor de zekerheid maar pcm innemen van te voren, geen idee of het helpt maar paar jaar geleden werd dat geadviseerd bij spiraal zetten... dus probeer het maar gewoon, ben benieuwd 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hoihoi! Hier gaat het eindelink goede kant op😊 we kloppen het af maar Lowe ...
Hey, ik krijg woensdag middag een ballon katheter en donderdag 06:30 melden in het zhuis dan gaat het beginnen. Super spannend en gek idee dat ik nu een datum heb! Hoe is het bij jou??

4 jaar geleden

Hey, ik krijg woensdag middag een ballon katheter en donderdag 06:30 melden ...
Wat fijn dat er nu een einde in zicht is!🥰 spannend zeg hoop dat alles voorspoedig verloopt😊🍀 hier loopt alles prima, moet nog enorm wennen aan zown kleintje in huis, borstvoeding en moet nog steeds herstellen, maar de kleine doet het onwijs goed😍 woensdag gaat mijn man weer werken en dat vind ik zelf wel heel erg spannend helemaal alleen maar we gaan het zien zal toch een keer moeten😊

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Wat fijn dat er nu een einde in zicht is!🥰 spannend zeg hoop dat alles voo ...
Zeker, dankjewel!😊 Fijn dat het goed gaat. Ah ja een keizersnede is heftig, niet te veel willen.. geef het de tijd. Hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt en je nog meer kan genieten. Kan me voorstellen dat het spannend is idd woensdag, maar het zal vast helemaal goed gaan! 🥰