726 Reacties

4 jaar geleden

Afgelopen woensdag eindelijk me laatste dag gewerkt en heerlijk gaan genieten van me verlof en lekker veel tijd met me dochter nog doorbrengen, wordt ik woensdagavond ziek een flinke griep te pakken, heb er nog last van, dus dat genieten is nog niet gebeurd..馃 ben nou 34+5 dus hoop nog een aantal weekjes te hebben om toch nog even te genieten馃馃

4 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Afgelopen woensdag eindelijk me laatste dag gewerkt en heerlijk gaan geniet ...
Nu vandaag 35 weken en ook een flinke griep wat baal ik hiervan bah maar ja. Beterschap hopelijk ben je snel beter

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo lieve dames Ben 36+3 dagen zwanger en de baby is nu meer dan een uu ...
Die van mij is soms uren achtereen nonstop druk 馃槺 Zou wat over hebben voor een uurtje 馃槈馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Marde

Die van mij is soms uren achtereen nonstop druk 馃槺 Zou wat over hebben voor ...
Ben je daarna ook altijd zo futloos 馃槄 alsof ze al mijn energie ervoor gebruikt

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo lieve dames Ben 36+3 dagen zwanger en de baby is nu meer dan een uu ...
Ik ben 38 weken en soms de ganse dag door dat hij heel hevig is. En ook al slapeloze nachten door hevig geschop.

4 jaar geleden

Nu 35w3d en last van pijn in de bekken. Ik vermoed dat het komt door het indelen, morgen zie ik mijn kinesiste hierover. Hopelijk is dit geen reden tot zorg 馃槓 ik wil namelijk heel graag natuurlijk bevallen en indien mogelijk zonder epi.

4 jaar geleden

Met een peuter van 2 verveel je je niet. Maar merk wel dat ze van mij mag komen. Aanstaande zaterdag 37 weken dus dan is ze 'af' we wachten het af wanneer ze komt.

4 jaar geleden

Nu vandaag 35 weken en ook een flinke griep wat baal ik hiervan bah maar ja ...
Vervelend h茅, maar aan de andere kant, wat je nu hebt heb je straks niet meer als je kleintje er is馃檪 jij ook beterschap!!

4 jaar geleden

38+2 vandaag gister gestript met al 3cm Helaas nog niks dan toch maar hopen op de 2-2-2020 Aftellen dus inleiden word het dan sowieso omdat ik op ben..

4 jaar geleden

37+5, peuterlief 14-1 3 jaar geworden 馃帀 afgelopen zondag feestje, vandaag mama jarig... Vandaag pas mn cosleeper binnen, morgen in elkaar zetten 馃槏 Schoonmaken, of nouja dweilen met de kraan open 馃槾 kortom, druk genoeg haha! Loop als een 馃惂 en heb t best zwaar maar babyboy zit nog heerlijk blijkbaar. Na een spoedkz hoop ik dit keer op een natuurlijke bevalling liefst zonder medische ingrijpen of pijnstilling dus ik ben benieuwd 馃馃徏 iedereen heel veel succes 鉂わ笍

4 jaar geleden

Vandaag 37+4 en vanmiddag gesprek in verband met inleiding. Heb sinds 1,5 week een sterk verhoogde bloeddruk voor mij doen, dus afgelopen maandag te horen gekregen dat ik ingeleid ga worden met 38 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Vandaag 37+4 en vanmiddag gesprek in verband met inleiding. Heb sinds 1,5 w ...
Oeh spannend.. Wel een verandering om in 1x te horen te krijgen dat je moet worden ingeleid. Of viel dat mee?

4 jaar geleden

Hallo dames , Ik ben 38 weken en 4 dagen zwanger Ik ben uitgerekend de 1 februari en we zijn aan het verhuizen de 31 januari ons contract begint de 1 februari dus vollebak bezig met het verhuis en dan nog ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar zij verjaart ook in februari alles op elkaar dus het is zwaar en dan nog met de stress dat de baby elk moment kan komen en stressen voor de bevalling want de baby is te groot en te (dik) Wie heeft ook zo veel bij 1 en zwaar op dit moment ?

4 jaar geleden

Reactie op Klaudia

Hallo dames , Ik ben 38 weken en 4 dagen zwanger Ik ben uitgerekend de 1 ...
Poeh heel heftig zeg! Wij hebben onze verhuizing al een aantal keren moeten uitstellen ivm verbouwing die niet opschiet. Dus ook nog geen babykamer klaar hier en heb wel enorm die behoefte. We wonen nu tijdelijk tussen de dozen en ben daar wel klaar mee. Ik ben steeds vanalles kwijt. Ik ben morgen 36 weken en begin langzaam onrustig te worden, want je weet nooit wanneer de kleine gaat komen. Dus ik begrijp je!!

4 jaar geleden

Ik ben nu 37 weken, heb vandaag gordijnen opgehangen in de babykamer, dat was wel even een activiteiten-hoogtepuntje van de dag. Verder komt er af en toe iemand langs en ben ik voornamelijk lekker aan het broeden op de bank met een goed boek of serie, wat er ongeveer zo aan toe gaat:

4 jaar geleden

Hier nu 37+2 Hoop dat de kleine uitzichzelf komt anders een keizersnee met 39+4. Vorige spoedkeizersnee gehad hoop dat het nu anders mag gaan. Kleine daalt al mooi in. Hij mag van mij nu wel komen ben zo benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op Hasa

Poeh heel heftig zeg! Wij hebben onze verhuizing al een aantal keren moete ...
I feel you. Zitten ook in verbouwing en ben ook 36 weken. Begint langzaam erg spannend te worden allemaal. Succes!! En hopelijk zijn jullie op tijd klaar

4 jaar geleden

Nou vandaag 36 weken en ik begin het beu te worden. Mijn vader ligt in het ziekenhuis en ik zie vanuit zijn kamer de kraamafdeling. Ik zit hier hele namiddagen te kijken uit het raam en zie de ene kamer na de andere gevuld worden met vrouwen die komen bevallen.... Ik wil daar ook gewoon heen! 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Nou vandaag 36 weken en ik begin het beu te worden. Mijn vader ligt in het ...
Ik vertoef al ruim 5 weken op de kraamafdeling en wil juist graag naar huis 馃槀馃槀 wordt zaterdag ingeleid. Ben dan 37 weken. Hopelijk snel thuis met ons kindje! 馃挋

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Ik vertoef al ruim 5 weken op de kraamafdeling en wil juist graag naar huis ...
Oh meid... Ik was na 3 dagen al klaar mee om in het ziekenhuis te lopen 馃槄 succes nog en hoop dat je snel beval van jullie kleine en naar huis mag