726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Ik vertoef al ruim 5 weken op de kraamafdeling en wil juist graag naar huis ...
Oh wauw! Hoe hou je dat vol... heb 1 nacht moeten blijven, vond het vreeeeselijk!

4 jaar geleden

Pfff hier 37+3 en ik ben er nu al klaar mee Krampen in me benen. 2 x per nacht uit bed om te plassen... overdags las van me bovenbenen en liezien met lopen alsof ik 3 dagen volop heb gesport .. en pijn in me rug .. mijn vriend die vaak denkt pff aansteller als ik even zucht of klaag 🤣🤣 ( hij zeg het niet maar dat denk ik )

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Pfff hier 37+3 en ik ben er nu al klaar mee Krampen in me benen. 2 x per ...
Herken je helemaal! Ik ben alleen 36+4 pas en loop al zeker 3 weken zo... hihi Nog even doorbijten denk ik dan maar 🤞

4 jaar geleden

Hier ook 36 + 4.. laat maar komen die kleine druktemaker

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Pfff hier 37+3 en ik ben er nu al klaar mee Krampen in me benen. 2 x per ...
Ik snap nu waarom zwangere vrouwen waggelen... Sinds gisteren enorme pijn bij mijn heupen/bekken. Lach er gelukkig ook zelf om als ik mijzelf zie waggelen.. Maar de pijn is niet zo fijn. Ben vandaag 35 weken. Wij brengen straks een kleine tot deze wereld. Dat is pas een prestatie waar de heren vaak van versteld staan. Achteraf hoor je dan vaak 'ik vind het knap wat je doet of heb gedaan'. Laten we dat maar in onze achterhoofd houden de laatste weekjes 😂

4 jaar geleden

Reactie op nadine-046

I feel you. Zitten ook in verbouwing en ben ook 36 weken. Begint langzaam ...
Het ziet er hier naar uit dat we het niet gaan redden. Ik vind het zo lastig om te accepteren dat we pas na de bevalling kunnen gaan settelen en een babykamer kunnen maken. Die behoefte is nl zo groot! Hoe is dat voor jou?

4 jaar geleden

Oh wauw! Hoe hou je dat vol... heb 1 nacht moeten blijven, vond het vreeees ...
Toch is het meegevallen. Ze zijn hier heel lief en betrokken. En het scheelt dat het al die tijd goed is gegaan met mij en de baby. Vandaag laatste dagje rust en dan aan de bak💪😄

4 jaar geleden

Ben vandaag 38 wk spannend

4 jaar geleden

*klaagmomentje* zelfs even naar de supermarkt lopen(die notabene achter mijn huis ligt) en terug is al teveel ik ben kapot, buiten adem... En heb pijn in mijn onderrug😑 #36+5weken

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

*klaagmomentje* zelfs even naar de supermarkt lopen(die notabene achter mij ...
Ik snap je helemaal! Ben 36+2 dagen en kan ook geen 500 meter meer lopen.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

*klaagmomentje* zelfs even naar de supermarkt lopen(die notabene achter mij ...
Oh jaaa bleeeeeghhh ik ben het ook zo zat! 36+1. Tel echt de dagen af, wat zeg ik, soms de uren 😱

4 jaar geleden

Oh, wat ben ik blij dat er meerderen onder jullie zijn die het zó zat zijn.. inmiddels voorbij de 36 weken.. binnen nu en twee weken worden we sowieso ingeleid.. maar oh oh de weken, dagen, uren lijken steeds langer te duren.. ondanks dat er nog twee van die muiters rond huppelen.. al die kwaaltjes, ben het méér dan zat! 🤦‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Herken je helemaal! Ik ben alleen 36+4 pas en loop al zeker 3 weken zo... h ...
Pff de tijd kruipt voorbij en dan te bedenken dat mijn zoontje pas kwam met 41+6 omdat ik ingeleid werd pfff ik hoop zoo dat zij gewoon uit zichzelf komt... weer paar nachten in de ziekenhuis ga ik echt niet trekken #heimwee #kleinkind maarja we blijven maar possitief succes nog meis !!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik snap nu waarom zwangere vrouwen waggelen... Sinds gisteren enorme pijn b ...
Haha Ja ik hoop dat mijn man ook zoo denkt haha. afentoe denk ik dat hij denkt dat ik een robot ben en dat alles gewoon nog prima lukt en als ik even mijn klaag momentjes heb dan voel ik hem gewoon denken pff zeurpiet Hahaha zoo frustrerend En als je lekker op de bank / bed lig dan is het ook al een hele prestatie om overeind te komen man man man ik heb een hele gebruiksaanwijzing om overeind te komen 🤣🤣🤣 maar goed het is voor een goed doel maar ik ben er zoo klaar mee 🙈🙈🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Nprins89

Oh, wat ben ik blij dat er meerderen onder jullie zijn die het zó zat zijn. ...
Mag ik vragen wat de reden is dat je ingeleid word is dat medisch of heb je het zelf gevraagd

4 jaar geleden

Reactie op Loe💕

Hier ook 36 + 4.. laat maar komen die kleine druktemaker
Nou die van mij ook ze denkt afentoe dat het een voetbalveld/tennisbaan is in mijn buik arme ribben🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Mag ik vragen wat de reden is dat je ingeleid word is dat medisch of heb je ...
Medisch inderdaad: hoge bloeddduk waarvoor medicatie (en zwangerschapsvergiftiging op de loer, bij de eerste twee ook gehad) + zwangerschapsdiabetes.. dus al met al, ben ik blij dat het allemaal achter de rug is en we de kleine uk mogen knuffelen!🤗

4 jaar geleden

Reactie op Nprins89

Medisch inderdaad: hoge bloeddduk waarvoor medicatie (en zwangerschapsvergi ...
Ja dat snap ik heel goed hoor .... bij mijn eerste zat het met 41 en 3 dagen nog alles pot dicht .. toen werd ik ingeleid. 3 dagen van die pillen gehad om de baarmoedermond weker te maken ( wat normaal binnen 1 dag al succes zou moeten hebben) maar bij de 3e dag had ik eindelijk 1 cm ontsluiting en kon er eindelijk een ballonnetje geplaats worden ... Ik vond toen al de nachten in het zh verschrikkelijk maar nu met mijn zoontje thuis dan word het nog erger en erger dus ik hoop zooo dat ze bij mij uit zich zelf komt maarja we zien het wel

4 jaar geleden

38+3 hier. En om eerlijk te zijn gaat het hier helemaal prima. Ik slaap wel wat minderen en ga er 2/3 keer per nacht uit. maar ik voel me overdag lekker fit en heb echt nog wel zin om dingen te ondernemen. Lekker (waggelend) wandelen en kopjes thee drinken met vriendinnen. Als ik me verveel ga ik lekker tekenen of schrijven. En Friends kijken is mijn nieuwe verslaving. Ik hoop dat hij/zij nog even blijft zitten want ik kom wel lekker tot rust zo.

4 jaar geleden

Ik lig 3/4e van de dag op bed, te slapen... 😪 word er lichtelijk depressief van. Ik kan gewoon niks meer lichamelijk, heb geen vervoer om de deur uit te kunnen en ben ook echt heel moe. En thuis moet genoeg gebeuren maar heb er door alles ook geen zin meer in.