726 Reacties

4 jaar geleden

Morgen 37 weken zwanger. Als zelfstandig kok nog steeds aan het werk in onze pizzeria. Het wordt er niet makkelijker op, maar we doen ons best. Ik werk liever zo lang mogelijk door, zodat ik erna tenminste 3 weekjes kan genieten van mijn kleine meid. Gelukkig krijgen we veel hulp van (schoon) ouders. Kan niet wachten tot het grote moment 😍❤️

4 jaar geleden

Reactie op Landro91

Morgen 37 weken zwanger. Als zelfstandig kok nog steeds aan het werk in onz ...
Knap hoor!!!

4 jaar geleden

37 weken zwanger 💗 Het mokkeltje ligt in stuit met de voeten eerst.. Dit betekend een kapotte blaas van het schoppen en een baby hoofdje in mijn ribben. De bank + Netflix zijn mijn beste vrienden haha 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Landro91

Morgen 37 weken zwanger. Als zelfstandig kok nog steeds aan het werk in onz ...
Pfff wat doe je jezelf aan!? Respect.

4 jaar geleden

Ik kan niet meer😭 heb zo'n rugpijn en misselijk, diarree en hoofdpijn....wat kan dit betekenen?! Voel me echt hondsberoerd...en ben daardoor zo humeurig dat ik haast medelijden zou gaan krijgen met mijn vriend...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik kan niet meer😭 heb zo'n rugpijn en misselijk, diarree en hoofdpijn.... ...
Ik denk dat het niet zo lang meer duurt voor je jouw baby in je armen hebt. Kunnen echt voortekenen zijn dat de bevalling eraan zit te komen te komen. Sterkte!

4 jaar geleden

Ik denk dat het niet zo lang meer duurt voor je jouw baby in je armen hebt. ...
Ik hoop het zo...wil niet ondankbaar klinken maar mijn lichaam is gewoon op nu...ben er echt klaar mee

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik hoop het zo...wil niet ondankbaar klinken maar mijn lichaam is gewoon op ...
Nog max 3 weekjes, was ik maar ook zo ver als jij 🙊Sterkte!!! 🌺

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik hoop het zo...wil niet ondankbaar klinken maar mijn lichaam is gewoon op ...
Zo de verloskundige bellen als je er nog steeds last van hebt. Zo kapot wil je de bevalling niet ingaan, kan ik je uit ervaring vertellen. Onze dochter is afgelopen vrijdag ochtend geboren en ik ging ook al moe de bevalling in. Goed uitgerust zijn is echt belangrijk.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Zo de verloskundige bellen als je er nog steeds last van hebt. Zo kapot wi ...
Dank je wel voor het advies

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik hoop het zo...wil niet ondankbaar klinken maar mijn lichaam is gewoon op ...
Probeer toch te ontspannen hoe mpeilijk dat ook is nu. Moe de bevalling ingaan is niet wenselijk. Misschien even de verloskundige bellen?

4 jaar geleden

Onze zoon is vandaag eindelijk na 5 weken ziekenhuis (vroegtijdige gebroken vliezen) met 37 weken dmv een inleiding geboren! 🥰🥰❤💙 Hij heet Julius Mattias. De bevalling is wel heel gecompliceerd e n moeizaam verlopen verlopen.. Maar nu gaat met ons alles goed!

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Onze zoon is vandaag eindelijk na 5 weken ziekenhuis (vroegtijdige gebroke ...
Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje.

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Onze zoon is vandaag eindelijk na 5 weken ziekenhuis (vroegtijdige gebroke ...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Onze zoon is vandaag eindelijk na 5 weken ziekenhuis (vroegtijdige gebroke ...
Gefeliciteerd!!! Veel geluk toegewenst!

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Onze zoon is vandaag eindelijk na 5 weken ziekenhuis (vroegtijdige gebroke ...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben zwanger van mijn 3 kindje. Een eerste kindje van mijn verloofde en ik samen. We krijgen een jongen. Zelf heb ik al een zoon van 10 en een dochter van 6. Mijn vriend heeft een dochter van 3 jaar. Dus lekker verdeeld.Van ieder evenveel.... alleen nu komt het 😔3 jaar gelden heb ik mijn rug gebroken door Een val van mijn paard. Ik kan lopen en alles doen. Maar dit is mijn eerste zwangerschap sinds mijn val. Op begin vanmiddag zwangerschap ging alles goed. Ik bedoel mijn pijn was houdbaar... maar nu. Ik kan niet meer van de pijn. Ik doe 2 A 3 keer per week kinesist therapie. Erna huil ik gewoon van de pijn. Ik loop met een bekkengordel want zonder is helemaal niks. Mijn rug mijn heupen mijn bekken kunnen het gewicht bijna niet meer dragen. Omdat daar mijn breuk geweest is schuiven mijn heupen en rug uit elkaar en gaan ze openstaan waardoor ik helse pijnen meemaak. Maar of dit nog niet erg genoeg is. En hier komt het.... heb ik serieuze speen of weet niet hoe ze dat juist zeggen aambeien zowel in als uitwendig deze zijn zo fel dat ik een inlegkruisje moet aan doen en die vol bloed hangt ook al ga ik niet naar wc. De pijn is niet te houden ...neem ook elke dag 2 pillen op voorschrift devlon iets voor anders en 3 keer per dag trianaal zalf Maar niks helpt. Ik hou mijn hart vast voor de bevalling wat ik al eerder heb meegemaakt maar niet met mijn speen. Ik wil of zeg maar durf geen epuderale omdat niemand me kan garanderen wat er erna met mijn rug gebeurd eens de spuit erin gaat want door de zwangerschap is mss alles veranderd van plaats en ik heb zo een bang om niet meer te kunnen lopen en dat met zoveel kindjes. Ze hebben hun mama nodig want ben ook nog jong. Kantelend me helpen of heeft iemand ook maar een hulpmiddel tip iets wat me kan helpen de komende weken hopelijk dagen uit te dragen. Ik ben u 36 weken en 3 dagen zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Onze zoon is vandaag eindelijk na 5 weken ziekenhuis (vroegtijdige gebroke ...
Gefeliciteerd en geniet ervan!!💙

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Onze zoon is vandaag eindelijk na 5 weken ziekenhuis (vroegtijdige gebroke ...
Gefeliciteerd!