726 Reacties

4 jaar geleden

Net terug van de verloskundige in het ziekenhuis...en ja hoor mijn gebeden zijn verhoord heb al ontsluiting en ze kon het hoofdje zelfs al voelen met toucheren...dit gaat volgens haar geen week meer duren馃グ馃グ馃グ ben zo ontzettend benieuwd!!

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Wij zijn vanmorgen trotse ouders geworden van onze prachtige dochter Fiene ...
Gefeliciteerd, wat een schatje 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Net terug van de verloskundige in het ziekenhuis...en ja hoor mijn gebeden ...
Oohh jeeej eindelijk 馃帄. Nu hopen dat het gaat helpen 馃馃徏. Ik moet morgen naar de gyn, hoop op hetzelfde nieuws 馃き

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Net terug van de verloskundige in het ziekenhuis...en ja hoor mijn gebeden ...
Oeh spannend 馃槉

4 jaar geleden

Oohh jeeej eindelijk 馃帄. Nu hopen dat het gaat helpen 馃馃徏. Ik moet morgen ...
Ik ga voor je duimen馃槈

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Wij zijn vanmorgen trotse ouders geworden van onze prachtige dochter Fiene ...
14minuten perswee毛n is kort toch? 馃檲 In ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

14minuten perswee毛n is kort toch? 馃檲 In ieder geval van harte gefeliciteerd ...
Ja dat is heel kort helemaal voor de eerste. In het ziekenhuis vertelde ze dat de meeste bij de eerste er toch wel 40 tot 60 minuten over doen.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Net terug van de verloskundige in het ziekenhuis...en ja hoor mijn gebeden ...
Wat fijn! Ik ben even benieuwd, is het 'normaal' dat ze met 37 weken checken of je al ontsluiting hebt of deden ze dit met een reden bij jou? 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik ga voor je duimen馃槈
Hebben ze gestript trouwens of dat niet?

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Wat fijn! Ik ben even benieuwd, is het 'normaal' dat ze met 37 weken checke ...
Nee deden ze bij mij met een reden, omdat ik heel veel harde buiken had en pijn daar beneden...en dat kon erop wijzen dat ik misschien al ontsluiting had, dat wilde ze even voor de zekerheid checken...en dat was dus maar goed ook

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee deden ze bij mij met een reden, omdat ik heel veel harde buiken had en ...
Ah vandaar, nou maar goed dat je dat hebt aangegeven en ze gecheckt hebben idd! Ik duim voor je dat hij/zij snel komt 馃憤

4 jaar geleden

Hebben ze gestript trouwens of dat niet?
Nee dat willen ze volgende week gaan doen als ze er dan idd nog niet is, en de ontsluiting niet vordert

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee dat willen ze volgende week gaan doen als ze er dan idd nog niet is, en ...
Ohh okeej,nouja hopen dat het niet nodig is

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Net terug van de verloskundige in het ziekenhuis...en ja hoor mijn gebeden ...
2 weken geleden (bij 35 weken) had ik ook klachten van harde buiken en een beurs gevoel aan men schaambeen. Gynaecoloog heeft ook getoucheerd omdat ik bij 24weken dreiging op vroeggeboorte had en mijn klachten nu toch ook wel op ontsluiting wees. Ik schrok me rot, ik had al 2cm ontsluiting en hij voelde het hoofdje al, hij gaf het nog 2weken. Vorige week controle gehad en zat op 3cm. Morgen opnieuw controle, ben benieuwd. De 2 weken zijn helaas voorbij maar nog geen baby. Ik heb dagelijks harde buiken en wee毛n die uiteindelijk niet doorzetten. Ik wil je niet bang maken, maar het kan dus wel degelijk nog even duren.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee deden ze bij mij met een reden, omdat ik heel veel harde buiken had en ...
Mijn vk heeft maandag gezegd dat ze niet checken of ik ontsluiting heb. Ik had ook last van voorwee毛n en ze zei als hij wil komen houden we hem nu niet tegen, dus checken heeft geen zin 馃槄 denk dat als ik er vaker last van heb en meer pijn krijg er wel om ga verzoeken. Zou het best willen weten of ik ontsluiting heb, waarom weet ik niet 馃檮

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Mijn vk heeft maandag gezegd dat ze niet checken of ik ontsluiting heb. Ik ...
Het is dubbel, ergens fijn om te weten dat er schot in de zaak zit en de kwaaltjes/pijntjes niet voor niets zijn. Maar anderzijds had ik het niet willen weten, althans mijn vriend toch niet. Ik word horendol van hem! Als ik in bed te veel draai krijg ik de vraag "moet je bevallen?" Telkens ik naar het toilet ben geweest "is je water gebroken?" Elk uur krijg ik telefoon of ik al teken heb dat de bevalling gaat beginnen. Ik word er helemaal gek van 馃槄

4 jaar geleden

Vandaag 37+1 en bij de verloskundige geweest. Afgelopen zondag harde buiken gehad en het is nu weer rustig. De kleine ligt al helemaal vast en het is nu afwachten.

4 jaar geleden

Vanavond naar de vk om 20.45. Ik doe geen oog dicht al paar dagen niet mijn buik voelt aan alsof het helemaal bont en blauw is . Met draaien als ik lig ... nou wat een drama en een pijn ( oefen weeen ??) En over mijn boven benen niet te spreken als ik lig , wat een d-r-a-m-a alsof ze aan me spieren trekken / knijpen ( heel moeilijk uit te leggen ) Hopelijk heb ik vanavond 1 cm of iets zodat ik weet waar die pijn vandaan komt En menstruatie buikkrampen ook zoveel zo wel savonds als overdags Nog iemand anders die er last van heb of herkent

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Mijn vk heeft maandag gezegd dat ze niet checken of ik ontsluiting heb. Ik ...
Nouja wat stom zeg het is toch juist een taak van de vk om te checken of je ontsluiting heb ?

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Wij zijn vanmorgen trotse ouders geworden van onze prachtige dochter Fiene ...
Gefeliciteerd! Knap meisje:)