87 Reacties

4 jaar geleden

Oh die luiers heel herkenbaar! Is hier nu minder. Hier zou na 11 augustus h ...
Hier ook weer nachtvoedingen (bv). Ik heb ook vanalles geprobeerd maar hij vraagt echt om voeding. Vraag me wel af of ze hier weer aan gaan wennen? Dit Topic is echt een openbaring voor mij🤣🙈

4 jaar geleden

Hoe waren bij jullie voorgaande sprongen? Ook zo heftig? Ik heb namelijk van de laatste 2 niks gemerkt en hoop stiekem als dit zo allemaal lees dat het met nr 5 ook zo is, officieel begint die deze week 😅

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Hoe waren bij jullie voorgaande sprongen? Ook zo heftig? Ik heb namelijk va ...
Waren allemaal heftig hier en in overtreffende trap....

4 jaar geleden

Succes allemaal 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Waren allemaal heftig hier en in overtreffende trap....
Pff heftig hoor.. ik wacht het af deze week merk het wel, of hopelijk niet 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Stefanos

En succes papa’s 🤣
😂

4 jaar geleden

Heeeeeel herkenbaar! Alles! Je gaat van het een in het ander😩😂

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hier ook weer nachtvoedingen (bv). Ik heb ook vanalles geprobeerd maar hij ...
Haha echt he! Ben ook bang voor gewenning.. ze vraagt hier ook echt om voeding!! Maar aan toe geven en hopen dat het heeeeel snel voorbij is 🙈😂

4 jaar geleden

Oh wat fijn om zoveel herkenning te zien! We proberen ons er hier maar aan over te geven. Het gaat voorbij. Veel knuffelen en elkaar afwisselen op t moment dat t even te veel wordt.... Succes allemaal!

4 jaar geleden

Ik ben zo gerustgesteld door deze topic! Haha! Vind het oprecht vervelend voor jullie, maar geeft mij enorme rust dat dit dus blijkbaar “normaal” is!

4 jaar geleden

Heeft iemand ook het idee dat de borstvoeding anders verloopt. Dat jullie kindje onrustiger is of iets?

4 jaar geleden

Reactie op Jenske

Heeft iemand ook het idee dat de borstvoeding anders verloopt. Dat jullie k ...
Ik heb nét afgebouwd maar bij iedere sprong was t gedoe. Dan wilde hij niet of maar heel kort drinken.

4 jaar geleden

Laat ik even afkloppen voor de nachten, die slaapt ze gelukkig goed door, tot nu toe. Alleen in slaap vallen is lastig, terwijl ze meestal met een minuut jengelen wel makkelijk in slaap valt, is het af en toe nu een horror. Als ik weg loop, om even naar het toilet te gaan, lijkt het wel alsof ik haar alleen heb gelaten in de woestijn. Eten gaat ook niet altijd even lekker. Haar speelgoed vindt ze ook niks. Daarbij heeft deze mama een oogontsteking, een slijmbeurs ontsteking en ook nog eens een kies afgebroken, (echt nu net!) en manlief heeft kokend water over zijn voet gekregen, waardoor hij ook niet altijd even mobiel is. Ik zucht maar even heeeeeel diep en zeg iedere keer: uiteindelijk komt het goed.

4 jaar geleden

Reactie op Jenske

Heeft iemand ook het idee dat de borstvoeding anders verloopt. Dat jullie k ...
Ja, op het moment wel. Lijkt wel alsof mijn dochter de strijd aan gaat met mijn borsten. Echt een hel soms!

4 jaar geleden

Jupsss hier ook drama! Vooral snachts! Mevrouw sliep mooi door van 19 tot 7 maar is sinds weken echt soms om het uur wakker! Eerst sprong 4, toen die "slaapregressie" en nu hoppa zo door naar nummer 5🙈 fingers crossed dat het nandeze sprong weer de goede kant op gaat! 🤞

4 jaar geleden

Ik herken dit volledig! Sinds een dikke week ineens een zeurende baby die idd ook enkel wil rondgedragen worden of staan, en zich na 2 minuten verveeld, alle aandacht opeisen, en vooral wenen en als hij dan aandacht krijgt ineens beginnen luid beginnen lachen.. ( Precies een spelletje..) Ik dacht dat dit miss door tandjes kon komen, maar zou idd ook gewoon weer een sprongetje kunnen zijn. Hopelijk gaat het snel weer wat beter 👍

4 jaar geleden

Deze topic komt als geroepen! Wat een ellende sprong 5! Ook hier elke nacht wel een stuk of 4,5 keer eruit! De ene dag slurpt ze de fles tot de laatste druppel leeg, de andere dag laat ze veel staan. Nog 22 dagen te gaan 😫😫

4 jaar geleden

Reactie op Stefanos

En succes papa’s 🤣
Inderdaad! You can do it 🙌

4 jaar geleden

Reactie op Jenske

Heeft iemand ook het idee dat de borstvoeding anders verloopt. Dat jullie k ...
Vorige week erg onrustig! Word nu alweer beter :)

4 jaar geleden

✔️ hier idem al dikke week, en dus paar dagen na oma ik zo ze komt wel weer snachts helaas, en wat doet madam daar lekker doorslapen en ze is weer thuis.....😳😬