6 Reacties

3 jaar geleden

Oh! Ik lees mee. Ik heb ongeveer hetzelfde. Bij mijn twee zwangerschappen polyhydramnion (veel te veel vruchtwater) gehad. Nu ook een opening tussen de buikspieren, een hangende buik, uitgerekt en slap vel. Echt niet mooi. Heb ook vaak pijn in de rug, omdat buik,- en rugspieren niet goed meer met elkaar samenwerken. Ik zou misschien ook ooit een correctie willen, maar is natuurlijk geen kleine ingreep. Heb ook al eens iets gelezen over een huidcorrectie. Ken jij dat?

3 jaar geleden

Er werd mij in het zkh wel verteld dat je het beste zoiets kunt doen wanneer je zeker weet dat je geen kinderen meer wil.

3 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met een operatie daarvoor, maar ik heb net een progrmma gevolgd van 6 weken en mijn buik is echt enorm verbeterd. Ik ga het programma nog een keer over doen voor nog betere resultaten. Kijk eens naar de instagram van ourfitfamilife (dit programma volgik) of hannahbower, zij vertelt ook veel over diastasis

3 jaar geleden

Ik lees ook mee, heb ook n diastase. Had ook n grote buik met bek vruchtwater. Via kz bevallen en nu 10 mnd later lijk ik nog steeds zwanger

3 jaar geleden

Nog een tip voor postnataal fit programma met echt focus op diastase en bekken(bodem) issues: Sterkher. (kijk bijv op haar instagram, hele fijne filmpjes!) Ik doe de @home versie, zonder enige crossfit ervaring en merk wel dat m'n romp echt sterker wordt. Met operaties geen ervaring.. Succes lijkt me lastige keuze!

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Oh! Ik lees mee. Ik heb ongeveer hetzelfde. Bij mijn twee zwangerschappen p ...
Ooh echt? Die pijn heb ik niet maar wel echt heel slappe buikspieren 😅mij zeiden ze dat ze ineens ook het "te veel aan huid" zouden mee weg nemen, maar ik weet er het fijne niet van hoor 😁 Ze gingen nu via een echo nog eens verder kijken, zodra ik meer weet zal ik het je sturen !