10 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Insmeren met dentinox en een zetpil voor het slapen gaan. Misschien ook het tandvlees poetsen met zo'n vinger tandenborstel? Sterkte

3 jaar geleden

Ik smeer op die momenten detinox en hij krijgt dan paracetamol siroop.. de siroop is met banaan smaak en vind hij heel lekker, het geven gaat ook makkelijker als een zetpil. Ook drinkt mijn zoontje zijn voeding graag wat kouder als normaal als hij tandjes krijgt. 😊

3 jaar geleden

Ik heb zelf lidocaine gel gehaald bij de apotheek, smeer je op het tandvlees waar het tandje door komt! Top spul en daar naast krijgt ze een zetpillen

3 jaar geleden

Dentinox 🙌🏼

3 jaar geleden

Hier ook dentinox meest effectief!! Bij hem komen ook de 4 voorste tandjes. Voor de rest wordt die soms erg agressief op zijn speeltjes dat hij wil bijten dan pakken wij vaak een bijtring en is het klaar. Voor de nacht zou je indd ook een zetpil kunnen geven🤗

VRIEND

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook Dentinox en bij hevige pijn in combinatie met paracetamol. De bijtring geeft maar even verlichting bij onze zoon.

3 jaar geleden

Aaaaw zielig he? Hier hetzelfde. Twee nachten totaal van de kaart met koorts ook. Wij smeren dentinox en voor het slapengaan geven wij paracetamol (wel alleen als we merkendat hij er op dat moment last van heeft)

3 jaar geleden

Precies wat de anderen ook zeggen: iets erop smeren en een zetpil geven. Mijn dochtertje had er een tijdje terug ook last van. Twee dagen ziek geweest met koorts maar daarna ging het snel beter. Even doorbijten! Komt goed!

3 jaar geleden

Barnsteen armbandje! Ik heb deze bij mn dochter om het enkeltje gedaan, deze is nog te groot om aan haar polsjes te doe doen. Ze heeft er weinig last van. Misschien 3dagen voor het slapen gaan deninox gebruikt en verder helemaal niks. Van de week zagen we tandje 5 en 6 die net door waren zonder dat we er erg in hadden. Ik heb hem besteld bij dekleinelama.nl

3 jaar geleden

Reactie op Doortjuh

Barnsteen armbandje! Ik heb deze bij mn dochter om het enkeltje gedaan, dez ...
Doe je dan sokje erover heen, zodat ze dr nergens achter blijft hangen? Draagt ze het bandje dag en nacht? Wij gaan er ook 1 bestellen in de hoop dat het werkt, maar dan weten we beetje hoe of wat. Dentinox en chamodent werken helaas niet. 😅