23 Reacties

3 jaar geleden

Luier andersom dan?

3 jaar geleden

Tip van mijn schoonzus: luier omgekeerd aandoen. Zou blijkbaar ook helpen. Zelf nog niet geprobeerd.

3 jaar geleden

Hier werkte Kruidvat luiers die zijn net wat groter en nemen veel op. En anders idd andersom aan doen.

3 jaar geleden

Reactie op kaatjeboy

Luier andersom dan?
Maakt dat echt veel verschil? Er zit toch zo'n rechthoekig stuk in wat absorbeert?

3 jaar geleden

2 luiers over elkaar heen werkt hier wel!

3 jaar geleden

Reactie op Melissa13

Hier werkte Kruidvat luiers die zijn net wat groter en nemen veel op. En an ...
Kruidvat ben ik bang voor, daar heeft hij gigantisch rode billen van gekregen, tot huilen en krijsen toe , heen zelfs bij de hap gezeten nog met hem😥

3 jaar geleden

2 luiers over elkaar heen werkt hier wel!
Zat ik ook al even over te dubben idd... maar doe je dan hetzelfde aan of 1 andersom?

3 jaar geleden

Ik weet niet of het verschil maakt.. voor mijn gevoel bij ons wel. Ipv pants 5 in de nacht een normale pamper maat 5.

3 jaar geleden

Idd de luier achterste voren om doen, dan hebben ze meer vochtopname als aan de voorkant. Dit werkt zelfs in de ouderenzorg! Hahahaha 😅😉

3 jaar geleden

Hier ook heel lang snachts door gelekt. Wij vinden de pants daar sowieso niet fijn voor. Wij hebben 5 geprobeerd maar nogsteeds hetzelfde probleem. Nu hebben we 5+ en het probleem is hier opgelost 🤗

3 jaar geleden

Het bovenste randje van de luier naar binnen vouwen en dan de luier om doen scheelt bij ons heel erg veel!

3 jaar geleden

Het bovenste randje naar binnen vouwen was bij ons ook de truc

3 jaar geleden

Bij ons werken alleen pampers, kruidvat en andere luiers zijn voor mijn gevoel kleiner en nemen minder op.

3 jaar geleden

Ik heb dan wel een meisje maar ze slaapt ook op haar buik en het enige wat hier helpt is een normale maat 3 luier aan en daaroverheen een pampers baby dry broekje maat 4 erover heen. Die zit hoger en die rand vangt hier net genoeg op om niet door te lekken.

3 jaar geleden

Reactie op Marijke1985Verheijen

Het bovenste randje van de luier naar binnen vouwen en dan de luier om doen ...
Ja dit werkt bij ons ook super goed! Had het nog nergens gelezen maar mijn vriend had het twee keer gedaan en twee keer droog ☺️

3 jaar geleden

Ik gebruik gewone luiers geen pants een maatje groter maat 5+ ipv 4, ik doe de luiers aan de voorkant bij haar buikje iets hoger en wat strakker dan overdag wel nog dat er 2 vingers tussen passen. Ik gebruik de luiers van 't kruidvat droog en vertrouwd. Ze plast ook echt super veel in de nacht heeft altijd een dikke luier in de ochtend. Laatst is ze 1x doorgelekt maar dat was me eigen fout 🙈 Misschien pants voor overdag en Luiers voor de nacht?

3 jaar geleden

Reactie op Lin 93

Ik heb dan wel een meisje maar ze slaapt ook op haar buik en het enige wat ...
Kunnen we ook proberen, 4 en 5 samen aan.

3 jaar geleden

Bedankt voor de vele tips eerst, wij gaan wat proberen de aankomende dagen😂 Laat wel even weten wat helpt bij een overijverig piemeltje😊

3 jaar geleden

Ik gebruik zelf overdag wasbare luiers. Nachts wel wegwerp maar daar doe ik dan een waterdicht overbroekje heen van de wasbaar. Wasbaar zou sowieso beter opnemen, maar ik heb het zelf nog niet durven proberen

3 jaar geleden

Wij hebben/hadden ook een buikslapende Jesper met hetzelfde probleem ;) Wat wij nu doen is een luier 4 van Kruidvat aan en daar overheen een luier 5 van Pampers. Daar blijft hij nu op droog! Maar ik ga alle andere tips ook eens proberen. 2 luiers voelt zo groot.